Gå til innhold

Er så fortvilet


Gjest Gjest_Oda_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Oda_*

Hei alle sammen.

Jeg håper med dette innlegget å få konstruktive svar, ikke bare masse kjeft, selv om jeg kanskje fortjener det.

Historien går sånn:

Jeg har vært samboer med verdens snilleste gutt i snart 8 år.

Vi møttes da vi var tenåringer og har holdt sammen i tykt og tynt.Aldri har tanken på å være sammen med en annen streifet meg, heller har det vært omvendt, at jeg har vært sykelig redd for at han skulle være utro.

For ca 6 mnd siden begynte jeg å være på ett tyskt nettsted, fordi jeg ønsket tyske kontakter å bli kjent med, da jeg elsker tyskland og kunne tenkt meg å flytte dit en dag.

Jeg ble kjent med en gutt, han er 23 og jeg er 27.

Vi fant raskt tonen, og begynte å chatte på msn, ofte hele natten.

Vi snakket om alt og ingenting, det føltes så rett, og etter vært ble jeg mer og mer opptatt av han.Løp hjem fra jobb for å snakke med han.Ble mindre sosial.

Vi avtalte at neste gang jeg kom til tyskland så skulle jeg bo hos han, kun som venner.Jeg fortalte ikke om kjæresten.

Da jeg traff han sa det pang, vi hadde sex og jeg har besøkt han 3 ganger hvor jeg har bodd hos han hele oppholdet.Han vil ikke ha noe forhold fordi han sier han er veldig dårlig på forhold og tror det vil kunne ødlegge ett bra vennskap.

Jeg har hatt sex med han hver gang, men nå har vi bestemt at vi ikke skal ha sex mer, kun være venner.

Kjæresten min vet ikke dette, men han har stor mistanke, han har sett mailer og beskjeder og har ferska meg i å ringe den andre.Han kommer garantert til å gå fra meg om han finner ut noe mer.

Jeg er ikke forelsket i kjæresten min lenger, sånn har det vært lenge.Når vi har sex tenker jeg på han andre.

Jeg vil bare til tyskland hele tiden, jeg lengter etter han.

I neste uke drar jeg, og da skal vi 2 på ferie sammen.Føler meg så utrolig kjip, men det er som en kraft jeg ikke kan kontrollere inni meg.

Jeg tror ikke det vil bli noew forhold ut av dette, men jeg lengter etter å være rundt han, akkurat som om jeg er avhengig av ett stoff eller noe.

Hva skal jeg gjøre nå???

Jeg kan ikke fortelle sdannheten, men for å være ærlig tror jeg det bare er snakk om tid før kjæresten finner ut av det, og han vil bli totalt knust å gå fra meg og jeg vil også bli totalt knust..

jeg aner ikke noe, hvem har jeg blitt???

HJELP!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest
Jeg er ikke forelsket i kjæresten min lenger, sånn har det vært lenge.Når vi har sex tenker jeg på han andre.

Jeg synes du er kjempeurettferdig overnfor kjæresten din, og han fortjener langt bedre. Hvordan kan du gjøre noe slikt mot noen? Tenk hvor forferdelig han må ha det? Gjør du det ikke slutt med han fordi du MÅ ha en kjæreste, og siden han du er forelsket i, ikke vil være sammen med deg, så gjør du det ikke slutt? Synes jeg er utrolig dårlig gjort det du holder på med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen.

Jeg håper med dette innlegget å få konstruktive svar, ikke bare masse kjeft, selv om jeg kanskje fortjener det.

Historien går sånn:

Jeg har vært samboer med verdens snilleste gutt i snart 8 år.

Vi møttes da vi var tenåringer og har holdt sammen i tykt og tynt.Aldri har tanken på å være sammen med en annen streifet meg, heller har det vært omvendt, at jeg har vært sykelig redd for at han skulle være utro.

For ca 6 mnd siden begynte jeg å være på ett tyskt nettsted, fordi jeg ønsket tyske kontakter å bli kjent med, da jeg elsker tyskland og kunne tenkt meg å flytte dit en dag.

Jeg ble kjent med en gutt, han er 23 og jeg er 27.

Vi fant raskt tonen, og begynte å chatte på msn, ofte hele natten.

Vi snakket om alt og ingenting, det føltes så rett, og etter vært ble jeg mer og mer opptatt av han.Løp hjem fra jobb for å snakke med han.Ble mindre sosial.

Vi avtalte at neste gang jeg kom til tyskland så skulle jeg bo hos han, kun som venner.Jeg fortalte ikke om kjæresten.

Da jeg traff han sa det pang, vi hadde sex og jeg har besøkt han 3 ganger hvor jeg har bodd hos han hele oppholdet.Han vil ikke ha noe forhold fordi han sier han er veldig dårlig på forhold og tror det vil kunne ødlegge ett bra vennskap.

Jeg har hatt sex med han hver gang, men nå har vi bestemt at vi ikke skal ha sex mer, kun være venner.

Kjæresten min vet ikke dette, men han har stor mistanke, han har sett mailer og beskjeder og har ferska meg i å ringe den andre.Han kommer garantert til å gå fra meg om han finner ut noe mer.

Jeg er ikke forelsket i kjæresten min lenger, sånn har det vært lenge.Når vi har sex tenker jeg på han andre.

Jeg vil bare til tyskland hele tiden, jeg lengter etter han.

I neste uke drar jeg, og da skal vi 2 på ferie sammen.Føler meg så utrolig kjip, men det er som en kraft jeg ikke kan kontrollere inni meg.

Jeg tror ikke det vil bli noew forhold ut av dette, men jeg lengter etter å være rundt han, akkurat som om jeg er avhengig av ett stoff eller noe.

Hva skal jeg gjøre nå???

Jeg kan ikke fortelle sdannheten, men for å være ærlig tror jeg det bare er snakk om tid før kjæresten finner ut av det, og han vil bli totalt knust å gå fra meg og jeg vil også bli totalt knust..

jeg aner ikke noe, hvem har jeg blitt???

HJELP!!

Les nøye gjennom det du har skrevet her... Så leser du det en gang til..

Svaret har du selv i innlegget ditt. Enkelt å se for en som objektivt leser det utenfra.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært samboer med verdens snilleste gutt i snart 8 år.

Vi møttes da vi var tenåringer og har holdt sammen i tykt og tynt.Aldri har tanken på å være sammen med en annen streifet meg, heller har det vært omvendt, at jeg har vært sykelig redd for at han skulle være utro.

Da jeg traff han sa det pang, vi hadde sex og jeg har besøkt han 3 ganger hvor jeg har bodd hos han hele oppholdet.Han vil ikke ha noe forhold fordi han sier han er veldig dårlig på forhold og tror det vil kunne ødlegge ett bra vennskap.

Jeg har hatt sex med han hver gang, men nå har vi bestemt at vi ikke skal ha sex mer, kun være venner.

Kjæresten min vet ikke dette, men han har stor mistanke, han har sett mailer og beskjeder og har ferska meg i å ringe den andre.Han kommer garantert til å gå fra meg om han finner ut noe mer.

Jeg tror ikke det vil bli noew forhold ut av dette, men jeg lengter etter å være rundt han, akkurat som om jeg er avhengig av ett stoff eller noe.

Hva skal jeg gjøre nå???

HJELP!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gninnot

vær ærlig med kjæresten din! Det skylder du ham!

Du er utro, og det er noe av det verste man kan gjøre mot en kjæreste! Han fortjener at du forteller ham sannheten, og ikke at han finner ut av det selv. Du har helt klart ikke noe å gjøre i et forhold med han lenger når du ikke er forelsket i ham og tankene dine hele tiden er i Tyskland. Han fortjener muligheten til å komme seg videre i livet. Ikke vær sammen med ham bare av frykt for å være uten ham eller fordi det har blitt en vane..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vær ærlig med kjæresten din! Det skylder du ham!

Du er utro, og det er noe av det verste man kan gjøre mot en kjæreste! Han fortjener at du forteller ham sannheten, og ikke at han finner ut av det selv. Du har helt klart ikke noe å gjøre i et forhold med han lenger når du ikke er forelsket i ham og tankene dine hele tiden er i Tyskland. Han fortjener muligheten til å komme seg videre i livet. Ikke vær sammen med ham bare av frykt for å være uten ham eller fordi det har blitt en vane..

Kan vi ikke for en gangs skyld ha en tråd der vi ikke dømmer handlingene ned og ut, men heller fokuserer på mennesket og på hvordan hun har det.

Bare for en gangs skyld. Som en test...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest
Kan vi ikke for en gangs skyld ha en tråd der vi ikke dømmer handlingene ned og ut, men heller fokuserer på mennesket og på hvordan hun har det.

Bare for en gangs skyld. Som en test...

Hun ber om konstruktive svar, og jeg kan ærlig talt ikke se noe annet konstruktivt å si enn: Gjør det slutt med kjæresten din!

Det forholdet de har nå er jo ødeleggende for begge parter.

TS har det sikkert ikke lett, men det er ikke trøst og klapp på hodet hun ber om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Hvordan hun har det? Kyss meg midt i.... hva med han som sitter igjen der og føler seg snytt og rundlurt?

Si det og gjør det slutt, han fortjener ikke å leve på løgn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gladlaks

Slå opp med kjæresten din, flytt til tyskland og se hva som skjer. Det er best å fortelle sannheten til kjæresten din. Det er værre å vite at noen lyver enn å få sannheten slengt i trynet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gninnot

til pokahonta

vil man ha svar som tar hensyn til følelsene til den som starter tråden, må man spørre sine egne venner. Det kan vel knapt ventes at vi som svarer på innleggene skal ta hensyn til noe annet enn faktaene som vi får opplyst og vi kommer med våre egne meninger. Hvis den som starter tråden ikke kan takle det, burde hun aldri bedt om råd og synspunkter her.

Selvfølgelig er hun også et offer her, men hun er ikke det eneste. Eneste måten hun kan komme seg ut av offer-situasjonen hennes er om hun selv gjør noe med saken slik jeg sa ovenfor. Hun kan ikke forvente at hun kommer ut av situasjonen om hun ikke foretar seg noe, da vil hun for alltid bli et offer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...