Gjest Gjest Skrevet 20. oktober 2008 #141 Skrevet 20. oktober 2008 1.Hvor gammel er du? Gutt eller jente? 31 år, kvinne. 2.Hvor mange sexpartnere har du hatt? 1 3.Hvor ofte har du deg? Det varierer, men gjennomsnittleg kanskje 2-3 gangar i veka. Er i fast forhold. Og så må eg berre få lov til å seia at eg får heilt vondt inni meg, når eg ser kor mange sexpartnarar mange har hatt. Kan ikkje noko for det, men eg synst personar som har hatt masse tilfeldig sex, er avstumpa og totalt uinteressante for meg. Skjønnar berre ikkje at nokon i det heile tatt orkar å "knulla rundt" på andre. Eg hadde følt meg så skitten og ekkel om eg hadde gjort noko slikt, og heile følelseslivet mitt hadde blitt ødelagt for all framtid! Men det er berre mi meining, eg er fullstendig klar over at veldig mange tenker annleis enn meg... Så fint at du skjærer alle under en kam her da! Greit at du ikke ønsker å "knulle rundt", som du kaller det, men at du dømmer andre folk etter deres privatliv, sier vel mer om deg enn det gjør om dem. Om en jente/gutt forteller meg at h*n har ligget med 15 stykker, tenker ikke jeg at h*n er en helt avskyelig og uinteressant person av den grunn. Så lenge vedkommende står for det de gjør, og er greie personer ellers, synes jeg ikke det er noen grunn til å miste respekten for de. Og at du mener slike personer er "avstumpet følelsesmessig" er hårreisende. Jeg har selv "eksperimentert litt", uten å gå næremere inn på antall, men det er nettopp på grunn av det følelsesmennesket jeg er, altså, jeg lar meg rive med pga følelser. Og mye pga av at jeg søkte en kjæreste, og ikke visste hvordan jeg skulle gå fram. Da var jeg ung, benyttet meg av de mulighetene jeg fikk, endte ikke opp med kjæreste, men jeg lærte iallfall noe av det (altså at det sjeldent blir kjæreste ut av en one night stand). Jeg har nå kjæreste på andre året, og følelseslivet mitt fungerer utmerket, bare så du er klar over det :gjeiper: Du får selvfølgelig mene hva du vil, og om du ikke ønsker å sex med mer enn én person- all respekt til deg! Men folk er forskjellige, og om de ønsker å eksperimentere for å finne ut hva de liker, er det deres valg. Ser du synes meg og andre "eksperimenterende personer" er totalt uinteressante..vel, takk for det! Personlig finner jeg folk som faktisk har levd livet med sine erfaringer, på godt og vondt, mer interessante enn de som ikke har opplevd noe, og som kun handler etter fornuft. Det er en fin balansegang det der. Og jeg trenger iallfall ikke å vite om andres sex-erfaringer for å finne ut om jeg liker dem. Ærlig talt!
Roennev Skrevet 20. oktober 2008 #142 Skrevet 20. oktober 2008 1. Gutt 19 2. 3 partnere 3. Ca. Hver dag hvis det lar seg gjøre da (Med min sammboer selvfølgelig.)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå