Gjest Gjest Skrevet 10. juli 2008 #81 Skrevet 10. juli 2008 1. Mann, 32. 2. Et sted mellom 10 og 15. 3. Altfor sjelden. Er singel.
Nati Skrevet 10. juli 2008 #82 Skrevet 10. juli 2008 1.Hvor gammel er du? Gutt eller jente? 2.Hvor mange sexpartnere har du hatt? 3.Hvor ofte har du deg?
Gjest Mylo Skrevet 10. juli 2008 #83 Skrevet 10. juli 2008 Menn med mange sexpartnere vil jeg iallefall ikke ha . Menn som har hatt over 15 partnere styrer jeg unna. Vil ikke ha horebukker heller. Menn som har knullet rundt på et stort antall kvinner har lavest rang hos meg.
Gjest Gjest Skrevet 11. juli 2008 #84 Skrevet 11. juli 2008 Dere som er så opptatt av at partneren ikke skal ha hatt for mange før dere - spør der emed en gang dere blir sammen hvor mange han/hun har ligget med? Jeg har hatt tre partnere - og har ingen ide om hvor mange andre de tre har hatt. Jeg er jente, 25 og altså hatt tre partnere. Har vært i fast forhold de siste fire årene - vi har sex når vi har lyst. iperioder hver dag, andre ganger en gang i uka, og noen ganger enda sjeldnere. osv. Med andre ord det varierer veldig.
Gjest Gjest_Moira_* Skrevet 13. juli 2008 #85 Skrevet 13. juli 2008 Jeg har et spørsmål til alle dere der ute. Jeg og en kompis begynte å diskutere hvor mange sexpartnere det var vanlig å ha. Eller hvor ofte det var vanlig å ha sex når man var singel. Jeg er 19 år, singel, har hatt 8 sexpartnere og har sex etpar ganger i måneden. Han er 20 år, singel har hatt 24 sexpartnere og har seg flere ganger i måneden.. Er det egentlig slik at de fleste gutter har flere sexpartnere enn jenter? Hadde vært gøy å høre dere andre. 1.Hvor gammel er du? Gutt eller jente? 31 år, jente2.Hvor mange sexpartnere har du hatt? Hmm, ca 133.Hvor ofte har du deg? Er i et fast forhold, så det blir noen ganger i uka.
Gjest Gjest_Nille_* Skrevet 14. juli 2008 #86 Skrevet 14. juli 2008 . 1.Hvor gammel er du? Gutt eller jente? 26 jente 2.Hvor mange sexpartnere har du hatt? 5 3.Hvor ofte har du deg? ca 1 gang pr dag i uken og fra 2-3 ganger per pr dag i helgen. Har en herlig smboer:)
Cuba Skrevet 14. juli 2008 #87 Skrevet 14. juli 2008 1.Hvor gammel er du? Gutt eller jente? 22 jente 2.Hvor mange sexpartnere har du hatt? Hmm.. rundt 15 tror jeg 3.Hvor ofte har du deg? Nå blir det så og si hver dag og brått mer enn det også :rødme:
MarianneE Skrevet 14. juli 2008 #88 Skrevet 14. juli 2008 1, jente på 29 2, 1 (har vært sammen siden jeg var 18) 3, alt fra 1-6 ganger i uka. 4 sist uke...
Mirabella76 Skrevet 14. juli 2008 #89 Skrevet 14. juli 2008 (endret) 1.Hvor gammel er du? Gutt eller jente? 31 år, kvinne. 2.Hvor mange sexpartnere har du hatt? 1 3.Hvor ofte har du deg? Det varierer, men gjennomsnittleg kanskje 2-3 gangar i veka. Er i fast forhold. Og så må eg berre få lov til å seia at eg får heilt vondt inni meg, når eg ser kor mange sexpartnarar mange har hatt. Kan ikkje noko for det, men eg synst personar som har hatt masse tilfeldig sex, er avstumpa og totalt uinteressante for meg. Skjønnar berre ikkje at nokon i det heile tatt orkar å "knulla rundt" på andre. Eg hadde følt meg så skitten og ekkel om eg hadde gjort noko slikt, og heile følelseslivet mitt hadde blitt ødelagt for all framtid! Men det er berre mi meining, eg er fullstendig klar over at veldig mange tenker annleis enn meg... Endret 14. juli 2008 av Mirabella76
Gjest Gjest Skrevet 14. juli 2008 #90 Skrevet 14. juli 2008 1.Hvor gammel er du? Gutt eller jente? Jente 34 2.Hvor mange sexpartnere har du hatt? 1- min mann 3.Hvor ofte har du deg? 1-2 ggr pr uke i snitt Og så må eg berre få lov til å seia at eg får heilt vondt inni meg, når eg ser kor mange sexpartnarar mange har hatt. Kan ikkje noko for det, men eg synst personar som har hatt masse tilfeldig sex, er avstumpa og totalt uinteressante for meg. Skjønnar berre ikkje at nokon i det heile tatt orkar å "knulla rundt" på andre. Eg hadde følt meg så skitten og ekkel om eg hadde gjort noko slikt, og heile følelseslivet mitt hadde blitt ødelagt for all framtid! Men det er berre mi meining, eg er fullstendig klar over at veldig mange tenker annleis enn meg... Jer er helt enig. Jeg kjenner jeg fryser litt på ryggen ved tanken på at noen kan ha opp til 150 partnere...hva med smitterisikoen? For min del ville jeg backet unna umiddelbart hvis en potensiell partner har hatt over 10 andre partnere..(en ting er smotte men like mye fordi jeg ville følt med som en idiot i forhold til erfaring!)
Gjest :D Skrevet 14. juli 2008 #91 Skrevet 14. juli 2008 Jeg har et spørsmål til alle dere der ute. Jeg og en kompis begynte å diskutere hvor mange sexpartnere det var vanlig å ha. Eller hvor ofte det var vanlig å ha sex når man var singel. Jeg er 19 år, singel, har hatt 8 sexpartnere og har sex etpar ganger i måneden. Han er 20 år, singel har hatt 24 sexpartnere og har seg flere ganger i måneden.. Er det egentlig slik at de fleste gutter har flere sexpartnere enn jenter? Hadde vært gøy å høre dere andre. 1.Hvor gammel er du? Gutt eller jente? 2.Hvor mange sexpartnere har du hatt? 3.Hvor ofte har du deg? Jente 19år Har 1 :D 2-3 ganger dagli
Gjest Gjest Skrevet 14. juli 2008 #92 Skrevet 14. juli 2008 1.Hvor gammel er du? Gutt eller jente? Jente 34 2.Hvor mange sexpartnere har du hatt? 1- min mann 3.Hvor ofte har du deg? 1-2 ggr pr uke i snitt Jer er helt enig. Jeg kjenner jeg fryser litt på ryggen ved tanken på at noen kan ha opp til 150 partnere...hva med smitterisikoen? For min del ville jeg backet unna umiddelbart hvis en potensiell partner har hatt over 10 andre partnere..(en ting er smotte men like mye fordi jeg ville følt med som en idiot i forhold til erfaring!) Okeyy...for det første så der det ikke de med flest partnere som nødvendigvis er best i senga. Man lærer dersom man er med en som man tør å prøve med. For det andre, jeg er 28 år og har hatt ti sexpartnere. En av disse var et one night stand da jeg var 20 år. De andre har jeg data, begynt forhold med, og innsett etter x antall måneder at nei, det funker ikke, enten vil ikke han eller så vil ikke jeg fortsette. Tre av disse er seriøse forhold. 7 av disse var jeg forelska i. Bør man føle seg ekkel av den grunn? Dersom jeg ikke har brukt prevensjon så har jeg løpt til legen like etterpå for å teste meg for alt mellom himmel og jord. Hadde det vært lett å truffet the one, så hadde nok listen til de fleste vært mindre. Og igjen, dersom noen liker sex og ikke ser grunnen til å ha følelser involvert, so what? Folk klarer å beskytte seg, og hvis ikke så er det jo bare å kreve at personen tester seg, og problemet ute av verden.
krisfo Skrevet 14. juli 2008 #93 Skrevet 14. juli 2008 Jente 17 8 partnere 2-7 ganger i uken (vært i fast forhold i 1,5år)
Gjest XxX Skrevet 14. juli 2008 #94 Skrevet 14. juli 2008 Jeg har et spørsmål til alle dere der ute. Jeg og en kompis begynte å diskutere hvor mange sexpartnere det var vanlig å ha. Eller hvor ofte det var vanlig å ha sex når man var singel. Jeg er 19 år, singel, har hatt 8 sexpartnere og har sex etpar ganger i måneden. Han er 20 år, singel har hatt 24 sexpartnere og har seg flere ganger i måneden.. Er det egentlig slik at de fleste gutter har flere sexpartnere enn jenter? Hadde vært gøy å høre dere andre. 1.Hvor gammel er du? Gutt eller jente? 2.Hvor mange sexpartnere har du hatt? 3.Hvor ofte har du deg? 1. 40+ mann 2. 0 3. Se nr.2
Gjest Gjest Skrevet 14. juli 2008 #95 Skrevet 14. juli 2008 1. Jente 25 2. 5 stk 3. Nesten hver dag:D (samboer)
Mirabella76 Skrevet 14. juli 2008 #96 Skrevet 14. juli 2008 (endret) Okeyy...for det første så der det ikke de med flest partnere som nødvendigvis er best i senga. Man lærer dersom man er med en som man tør å prøve med. For det andre, jeg er 28 år og har hatt ti sexpartnere. En av disse var et one night stand da jeg var 20 år. De andre har jeg data, begynt forhold med, og innsett etter x antall måneder at nei, det funker ikke, enten vil ikke han eller så vil ikke jeg fortsette. Tre av disse er seriøse forhold. 7 av disse var jeg forelska i. Bør man føle seg ekkel av den grunn? Dersom jeg ikke har brukt prevensjon så har jeg løpt til legen like etterpå for å teste meg for alt mellom himmel og jord. Hadde det vært lett å truffet the one, så hadde nok listen til de fleste vært mindre. Og igjen, dersom noen liker sex og ikke ser grunnen til å ha følelser involvert, so what? Folk klarer å beskytte seg, og hvis ikke så er det jo bare å kreve at personen tester seg, og problemet ute av verden. Svarar på denne, eg... Eg kunne ha godtatt eit høgare antal sexpartnarar hos den eg var saman med, dersom alle han hadde hatt sex med var i seriøse førhold, enn om alle sexpartnarane hadde vore one night stands. Ein mann som hadde pult rundt på mange forskjellige tilfeldige damer, hadde vore heilt uinteressant for meg - fordi han garantert hadde vore avstumpa følelsesmessig, i tillegg til å ha hatt eit heilt anna syn på seksualitet/kjærlighet enn det eg har. Dessuten synst eg det er ekkelt å tenka på all den risikoen og smitten folk som held på slik, utset seg sjølv for. Ein mann med ein god del sexpartnarar, men som kun hadde hatt sex i seriøse forhold, hadde eg absolutt vore meir positiv til! Men eg må jo innrømma at eg hadde begynt å lura litt på vurderingsevnen til denne mannen, dersom han hadde vore sammen med så mange forskjellige jenter. Det er liksom mulig å finna ut ganske mykje om kor godt ein passar saman med ein annan person, før ein treng å innleda eit seksuelt forhold. Så eg foretrekker heilt klart ein mann med få sexpartnerar, som kun har hatt sex med jenter han har hatt eit seriøst forhold til! Det viser at han har eit verdisyn og ein moral som samsvarar med min eigen - og at han fortsatt har følelseslivet sitt intakt! Endret 14. juli 2008 av Mirabella76
Gjest lucy d-.-b Skrevet 15. juli 2008 #97 Skrevet 15. juli 2008 1. Jente 23 2. Kun 1 som jeg gikk hele veien med, 3 hvis vi teller med noen småting før jeg møtte min nåværende kjæreste. Hva er legger man egentlig i uttrykkene sex og seksuelle forhold? 3.3-4 ganger i uken
Gjest hallo?! Skrevet 15. juli 2008 #98 Skrevet 15. juli 2008 Og så må eg berre få lov til å seia at eg får heilt vondt inni meg, når eg ser kor mange sexpartnarar mange har hatt. Kan ikkje noko for det, men eg synst personar som har hatt masse tilfeldig sex, er avstumpa og totalt uinteressante for meg. Skjønnar berre ikkje at nokon i det heile tatt orkar å "knulla rundt" på andre. Eg hadde følt meg så skitten og ekkel om eg hadde gjort noko slikt, og heile følelseslivet mitt hadde blitt ødelagt for all framtid! Men det er berre mi meining, eg er fullstendig klar over at veldig mange tenker annleis enn meg... Hva med å lage en egen tråd om dine følelser istedenfor å avspore denne?
Mirabella76 Skrevet 15. juli 2008 #99 Skrevet 15. juli 2008 Hva med å lage en egen tråd om dine følelser istedenfor å avspore denne? Det er slike avsporingar som gjer trådar interessante, skjønnar du! Dessuten vil eg ikkje kalla det avsporing å diskutera dette, for det er absolutt innanfor temaet som blir tatt opp i denne tråden.
Gjest Gjest Skrevet 15. juli 2008 #100 Skrevet 15. juli 2008 Det er slike avsporingar som gjer trådar interessante, skjønnar du! Dessuten vil eg ikkje kalla det avsporing å diskutera dette, for det er absolutt innanfor temaet som blir tatt opp i denne tråden. Det er din oppfatning. Jeg mener at du ødelegger tråden med uinteressante følelsesbetrakninger, spørsmålet er ikke" hva mener du om mennesker med mange sexpartnere". Det er en helt annen diskusjon, og avsporer tråden fra de opprinnelige spørsmålene som er enkle og greie, lag heller egen tråd om det interesserer deg så voldsomt..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå