Gå til innhold

Ditt sexliv

Fremhevede innlegg

Skrevet

1.Hvor gammel er du? Gutt eller jente? - jente 19 år

2.Hvor mange sexpartnere har du hatt? - 1 , er i fast forhold

3.Hvor ofte har du deg? hver dag =P

Videoannonse
Annonse
Gjest Nobrain
Skrevet

Mann, 36

1

Aldri (dvs. 4 år siden sist)

Gjest Gjest jaa:-)
Skrevet

1. Jente, 20 år.

2. 5 stk.

3. Nesten hver dag.

(Er i forhold:)

Skrevet

1. 24 år, mann.

2. 15-16

3. Altfor sjeldent, blir stort sett på fylla når jeg møter dråg som er like

desperate som meg. Jeg ronker imidlertid daglig, om det det går under

kriteriene for å "ha seg".

Gjest Gjest
Skrevet

-23 år, jente

-3 partnere

-ca. fem ganger i uka (samboer)

Gjest Gjest_nadine_*
Skrevet

17 år, jente, singel

hatt 3 partnere

1 gang i uka, (samme gutt) (eksen) hehehe...

Gjest Purple Haze
Skrevet

Dame, 40 år

ca 20 stk

aldri....er singel....ca 6 mndr siden sist:(

Skrevet

Så artig at så mange har svart :)

Jeg tror egentlig ikke det er vanlig å ha så veldig mange partnere jeg. Utifra det dere har skrevet her så er det veldig mange som har hatt "bare" 1-5 partnere =)

Hvordan er deres forhold til å møte folk på byen? Tar dere ofte med dere folk hjem fra byen? Eller blir med folk hjem?

Jeg personlig tror kanskje jeg ser litt på lett på one night stand :icon_neutral:

Skrevet (endret)

1. Jente, 23 år

2. 3

3. Før jeg ble gravid: ca 3-4 ganger i uka Nå: ca 1 gang i uka (er gift)

Endret av LonelyLove
Skrevet

Hvorfor skulle noen lyve her?

Alle er jo anonyme :)

Gjest Gjest_jente_*
Skrevet

1. 24, jente

2. 33

3. Er singel, så nå ca 2 gang i mnd

Gjest Gjest
Skrevet
Hvordan er deres forhold til å møte folk på byen? Tar dere ofte med dere folk hjem fra byen? Eller blir med folk hjem?

Jeg personlig tror kanskje jeg ser litt på lett på one night stand :icon_neutral:

Jeg også så litt lett på ONS, og hadde meg ofte med karer jeg nesten ikke kjente (det er noen år siden, fant kjærligheten for ca 10 år siden), og lenge var det ikke noe problem. Jeg fikk hatt sex med forskjellige typer på forskjellige måter, og sånn sett utvidet horisonten :fnise:

Men etter en god stund med sjekking og etterhvert veldig middelmådige sexopplevelser, så jeg meg nødt til å stoppe opp litt. Det ble for mye følelsesløs sex, og for min egen del fant jeg ut at jeg faktisk trenger følelser også! Og selvsagt oppdaget jeg at ryktet ikke akkurat blir glorifisert... Det begynte etterhvert å bety noe når mannfolk sa rett ut at de likte meg godt, jeg var pen, sexy, smart og flott å være med; Men jeg hadde tross alt vært i køya med dem med en gang ---> ikke kjærestemateriale!

Men på den annen side er jeg veldig glad for de erfaringene jeg gjorde :) Greia er vel bare å være bevisst på hva en gjør, spørre seg selv innimellom om dette faktisk er sånn man vil ha det.

Gjest Gjest
Skrevet
Hvorfor i alle dager skulle jeg lyve om det? Syns du jeg hadde pult for mange eller for få?

Vel, jeg er skeptisk til jenter som har over 5 sexpartnere. Det er bare slik jeg er, og finner jeg ut at kjæresten har flere så dumper jeg henne på flekken selv om hun er mitt livs kjærlighet.

Det har noe med det at liker ikke det som er blitt "brukt". Greit å hatt noen kjærester i ungdomstiden du har tullet med, men jeg vil ikke ha en som har knullet alle i by`n, satt det litt på spissen.

Skrevet

Kommer nok til å bli lei one night standene jeg også etterhvert. Selv om jeg ikke har hatt mange..

Mener ikke være frekk eller noe, men du er skeptisk til alle jenter som har hatt over 5 partnere?? Og du er villig til å gi opp jenten du elsker pga hun f.eks har hatt 7 partnere du da?

Unnskyld meg.. Greit hvis du finner ut at alle menn har vært på damen din. Men ellers..La fortid være fortid.... :/

Gjest Purple Haze
Skrevet
Vel, jeg er skeptisk til jenter som har over 5 sexpartnere. Det er bare slik jeg er, og finner jeg ut at kjæresten har flere så dumper jeg henne på flekken selv om hun er mitt livs kjærlighet.

Det har noe med det at liker ikke det som er blitt "brukt". Greit å hatt noen kjærester i ungdomstiden du har tullet med, men jeg vil ikke ha en som har knullet alle i by`n, satt det litt på spissen.

Punkt 1: Jeg er ikke jente, jeg er en voksen kvinne som vet hva jeg vil ha i en mann. Han må ha kommet ut av steinalderen, først og fremst. Ha selvtillit nok til å forstå at en dame på 40, har hatt et liv før jeg møtte han. Det regner jeg med han har også.

Punkt 2: Hva du foretrekker hos en jente, er din sak. Dumper du ditt livs kjærlighet fordi hun har hatt et liv før deg, er det ditt tap.

Punkt 3: Livet endrer seg hele tiden. Å vurdere et menneske ut fra det de gjorde i ungdomstiden, er ikke særlig relevant når man er blitt skikkelig voksen.

Men lykke til i jakten på jomfruer.

Gjest Gjest_Pjusken_*
Skrevet

1.Hvor gammel er du? Gutt eller jente?

21år gammel, jente

2.Hvor mange sexpartnere har du hatt?

1 stk, og han er jeg sammen med enda..

3.Hvor ofte har du deg?

Vi har vært sammen i 1,5år og har oss ca en gang om dagen, kan hende vi hopper over en dag innimellom, men på søndagene tar vi det igjen ;) Da kan vi ha sex 3-4 ganger i løpet av dagen...

Er forøvrig veldig fornøyd med sex-livet vårt ;)

Skrevet

Jeg er en 19 år gammel jente.

Har bare hatt en sexpartner - og har aldri hatt det så bra før.

Vi har sex når vi har lyst :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...