Gå til innhold

Bursdagsgave til samboer


Frk Johansen

Anbefalte innlegg

Min kjære samboer blir 36 i sommer og jeg er helt fullstendig blank på ting å gi han. Vurderer i-pod, men det er det eneste jeg kommer på. Han kjøper klærne sine og sportsutstyret sitt selv. Leser bøker men vet han synes det er litt kjedelig. Han fikk disse til Stieg Larsson til jul. Konserter er han ikke så keen på skjønt vi skal på en i sommer. Vurderer å gi han en real spabehandling eller liknende her omkring men tar gjerne imot gode tips fra andre. Pris, ca 1000 kroner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Litt vanskelig når han kjøper klærne selv. Er som regel det jeg bruker å kjøpe. Hva med smykke/klokke? Tror kanskje jeg ville gått for spa-behandlingen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker overhodet ikke smykker, og ny klokke fikk han i fjor...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Min kjære samboer blir 36 i sommer og jeg er helt fullstendig blank på ting å gi han. Vurderer i-pod, men det er det eneste jeg kommer på. Han kjøper klærne sine og sportsutstyret sitt selv. Leser bøker men vet han synes det er litt kjedelig. Han fikk disse til Stieg Larsson til jul. Konserter er han ikke så keen på skjønt vi skal på en i sommer. Vurderer å gi han en real spabehandling eller liknende her omkring men tar gjerne imot gode tips fra andre. Pris, ca 1000 kroner.

Er selv en mann i samme alder og fikk spabehandling. Sjelden jeg har vært så skuffet. Tror nok min samboer likte gaven hun ga meg mer enn meg.

Men vi er alle forskjellige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_meg_*

Hva med noe av hans interesser? (Som det ble foreslått feks fotballbilletter)

Ellers tror jeg også at gutter/mannfolk flest ikke er så interessert i spa. Hva med å gi "gavekort" på en massasje, favorittmiddagen hans, en helg på et hotell osv?

Gi ham en opplevelse fra deg. En opplevelse han aldri glemmer ;)

Jeg sliter selv med gaver til mannen min, men opplevelser faller alltid i god smak. Han er glad i reiser da, så en helgetur passer bra til ham. Eller en kveld med god middag, og kosing/sex hvor han står i fokus.

Håper du finner ut av det :)

Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ikke han noen andre interesser eller noe han har noen ganger snakket om å gjøre? Man har jo gjerne en eller annen hobby?

Hvis han er gla i fotball - kanskje et eller annet fotballblad abonnoment? Det finnes jo en del ting som er knyttet til idrett, men som er ikke direkte utstyr.

Endret av mrs_bond
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hyggelig

Hva med noe praktisk... ikke så romantisk og moro å få kanskje,men han setter sikkert pris på det etterhvert.

eks.

koffert

telt

verktøy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns personlige gaver er best, og både kjæresten min og jeg foretrekker det. Nå har du jo satt opp en sum som du skal bruke, men man kan jo også gjøre ting som å arrangere full romantisk aften hvor ALT dreier seg om han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet at samboeren gjerne tar en massasje eller fotpleie, romatiske middager har vi vel rett som det er likevel og han er ikke noen utpreget romantiker så vi skipper den tror jeg. En fotballbillett kunne vært noe! Golf kurs, vel han golfer allerede og han har ikke noe behov for adrenalinkick så stikk eller fallskjermhopp er ikke på ønskelista.

Får se hva jeg finner på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reise til en storby i Europa. Fikk selv av kjæresten i høst, og det endte på bare 1500,- per person for fly tur/retur og hotell. Jeg ga det samme til han nå nettopp, så da drar vi til Krakow så snart anledningen byr seg.

GPS hvis han har bruk for det?

Hvis han er fotballinteressert burde du kanskje gå for det da, pluss kanskje egetlaget klippekort på x antall pils. :) Lykke til!

-misa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kva med eit abonnement på eit blad han likar å lese? Eller ei ny avis i huset? Uff, det er vanskeleg av og til! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...