Gå til innhold

Alt er leit akkurat nå :'(


Gjest moskus

Anbefalte innlegg

Gjest moskus

Bor langt fra familien min, savner de så inderlig.

Kjæresten min er deprimert og har isolert seg.

Fikk mye mindre feriepenger enn jeg trodde, så jeg får ikke råd til det jeg trodde.

Regningene hoper seg opp.

Føler meg ensom. Alltid ensom. Uendelig ensom. Savner kjæresten og familien min :gråte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest
Bor langt fra familien min, savner de så inderlig.

Kjæresten min er deprimert og har isolert seg.

Fikk mye mindre feriepenger enn jeg trodde, så jeg får ikke råd til det jeg trodde.

Regningene hoper seg opp.

Føler meg ensom. Alltid ensom. Uendelig ensom. Savner kjæresten og familien min :gråte:

Ikke gi opp!

Med tiden VIL ting ordne seg, tro meg! Jeg har vært utfor en del ting og hatt det tøft og ensomt jeg og, men man må bare kjempe seg gjennom det og gjøre det beste ut av det:) Be kjæresten din ut på noe gøy! Få han til å tenke på noe annet, og si at du føler at han isolerer seg ovenfor deg og at du ønsker at han søker hjelp, fori du er glad i han og ser at han trenger det. Slet med det samme selv, og kjæresten min sa dette til meg, jeg søkte hjelp og ting ble bedre. Og når du føler deg ensom, dra ut å kjøp yndlingsmaten din, sett yndlingsplata på full guffe, lag deg mat og sitt ute i solen å nyt maten til god musikk. Ta vare på deg selv=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Si til familien din at du ikke har råd til å reise noe sted, men vil gjerne ha besøk i sommer! Kanskje kommer det noen innom?

Da jeg hadde en tung periode, dumpet av kjæresten min etter at jeg hadde flyttet til byen hans, og alle vennene våre var hans, var jeg svært ensom. Min mor reiste nedover på helgebesøk, og det gjorde virkelig godt.

Er det noe du kan gjøre i huset, som er konstruktivt? Pusse opp, male en vegg, eller drive på med noe annet som gir energi og motivasjon?

Har dere bil, kan du "tvinge" med kjæresten din på bilturer, ta med mat og finn dagstur-reisemål, ha piknik ute og slikt, vær turister i nærmiljøet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest moskus
Ikke gi opp!

Med tiden VIL ting ordne seg, tro meg! Jeg har vært utfor en del ting og hatt det tøft og ensomt jeg og, men man må bare kjempe seg gjennom det og gjøre det beste ut av det:) Be kjæresten din ut på noe gøy! Få han til å tenke på noe annet, og si at du føler at han isolerer seg ovenfor deg og at du ønsker at han søker hjelp, fori du er glad i han og ser at han trenger det. Slet med det samme selv, og kjæresten min sa dette til meg, jeg søkte hjelp og ting ble bedre. Og når du føler deg ensom, dra ut å kjøp yndlingsmaten din, sett yndlingsplata på full guffe, lag deg mat og sitt ute i solen å nyt maten til god musikk. Ta vare på deg selv=)

Jeg har sagt det, men han nekter :(

Si til familien din at du ikke har råd til å reise noe sted, men vil gjerne ha besøk i sommer! Kanskje kommer det noen innom?

Da jeg hadde en tung periode, dumpet av kjæresten min etter at jeg hadde flyttet til byen hans, og alle vennene våre var hans, var jeg svært ensom. Min mor reiste nedover på helgebesøk, og det gjorde virkelig godt.

Er det noe du kan gjøre i huset, som er konstruktivt? Pusse opp, male en vegg, eller drive på med noe annet som gir energi og motivasjon?

Har dere bil, kan du "tvinge" med kjæresten din på bilturer, ta med mat og finn dagstur-reisemål, ha piknik ute og slikt, vær turister i nærmiljøet?

Har prøvd å tvinge han med på ting, men han nekter. Han bare forsvinner :(

Og jeg har lyst på barn, men det får jeg vel aldri sånn som ting er.

Har lyst til å grave meg ned og ikke komme frem på lengelenge.

Men takk for oppmuntring... :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff, det høres trist ut! :(

Hvis kjæresten din ikke har gjort noe med det når du har sagt det til han, tror jeg det er lurt om du for hans del, din del og ikke minst deres del, at du setter hardt mot hardt.

Fortell at det sliter på deg også, og at hvis han ikke søker hjelp, så kommer ikke dette her til å fungere. Det er slitsomt å være deprimert. Har vært der selv. Man blir sliten bare ved tanken på at man skal være glad, for man klarer det bare ikke. Det blir falskt i så fall.

Ellers tror jeg du vil ha kjempegodt av å være med venner! Om du ikke har noe særlig med venner, så skaff deg en hobby eller lignende, en hobby hvor du kanskje kan finne deg nye venner! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest moskus

Jeg har masse venner heldigvis, og gjør ting sammen med de hele tiden. Jeg sitter ikke og ser i veggen og venter på at han skal komme.

Men jeg savner kjæresten og familien min :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...