Gå til innhold

Kjærlighetssorg


Gjest Mann i 30-årene

Anbefalte innlegg

Gjest Mann i 30-årene

Vet jo at det er veldig individuellt hvor lang tid det tar, og jeg vet at det er dager som er bedre enn andre, men hvor lenge kan man forvente at det tar før "ting går over"?

Gjelder et langvarig forhold som endte med et veldig trist brudd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er så individuelt at det er helt umulig å si - faktisk varierer det fra forhold til forhold også. Mitt siste brudd brukte jeg kanskje bare noen måneder på å være trist på grunn av, mens et tidligere forhold, som varte mye kortere, sørget jeg over og slet med etterdønningene av i mange, mange år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så individuelt at det er helt umulig å si - faktisk varierer det fra forhold til forhold også. Mitt siste brudd brukte jeg kanskje bare noen måneder på å være trist på grunn av, mens et tidligere forhold, som varte mye kortere, sørget jeg over og slet med etterdønningene av i mange, mange år.

De sier vel rundt et år.. om man har elsket og blitt dumpet..

Stemmer for meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært knust av "ekte" kjærlighetssorg én gang. Det var tøft. Trodde aldri jeg skulle klare å smile og le igjen.

For meg utarta det seg slik:

første 6 måneder - intense smerte.

neste 6 måneder - moderat smerte.

etter ett år - jeg begynte så smått å bli normal igjen...

Og tro det eller ei - du kommer til å forelske deg igjen! Selv om det føles som om det kun er den enste ene for deg, så vil du møte kjærligheten på nytt.

Lag en slags nedtelling for deg selv. Sett ord på følelsene dine. Om 50 dager, om 100 dager så føles alt i det minste litt bedre. Noen tilbakefall blir det, men det går over til slutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

TS her.

Er klar over at det kommer til å gå over. Det er bare så utrolig vondt når det pågår. Har kommet meg stort, men det er fremdeles en lang vei å gå. Hadde aldri trodd at jeg kom til å ha det så vondt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...