Gå til innhold

Spybag, kan det skade fosteret?


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

*sukk* Det er så mange spørsmål som surrer rundt i hodet mitt for tiden.

Igår natt hadde jeg spybag, jeg er sikker på at det ikke var gravidkvalme, for dette var helt annerledes. Idag har jeg gangsperr i nedre del av magen, er det mulig at fosteret kan ha blitt skadet på noen måte av at jeg kastet opp så mye på rad? Jeg er midt i uke 10 om det betyr noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Spybag? :klø: Hva er det?

Iallefall, jeg lurte også på det om fosteret kunne ta skade av at jeg spydde så mye (hadde hyperemesis en periode). Men de gjør nok ikke det nei. De ligger godt beskyttet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Mim*

Jeg skjønner heller ikke hva du mener med spybag.

Det er mange som kaster opp mye i svangerskapet - babyen er heldigvis godt beskyttet. Du kan jo ha blitt støl av all spyinga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kastet opp ca 6-8 ganger om dagen i 8 mnd med min første og han ble helt flott! Nr 2 kastet jeg like mye opp med og hun ble like velskapt. Nr 3 var minst og tynnest da han kom til og han kastet jeg opp mindre enn en gang daglig med i noen få uker, så jeg tror ikke dersom det har så mye å si, dersom du får i deg og tenker på å få i deg riktig næring, når du er gravid. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Line_*

Spybag? Hva i all verden er det?

Og man kan da ikke ha gangsperre i magen?? Sist jeg sjekket var det bena jeg brukte til gange, ikke magen :fnise:

Jeg synes jeg lukter et tulleinnlegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gangsperre eller hva man nå kallerr det: du er sikkert støl etter å ha kastet opp. jeg blir støl av å kaste opp en til to ganger, så er ikke merkelig om du kjenner dette godt. og babyen har ikke vondt av det nei :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du bruker vel musklene i magen når du kaster opp. Spybag, er det sånn pose som du spyr oppi? Selve posen er vel ikke skadelig med mindre du trer den over hodet, eller spiser den :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...