Gå til innhold

Den evigvarende jentemagneten; internetten...


Gjest "Whattodo?"

Anbefalte innlegg

Gjest "Whattodo?"

Har tidligere hatt dårlig erfaring med mannfolk som ikkje klare å holde seg til en person, det vere fysisk eller ikkje..

Min x-type syns tydeligvis det er greit å flørte med andre jenter på nett, ta imot bilder som ikkje er så veldig uskyldige....og gudane vite ka meir!

Men som enn seie... "Blind av kjærlighet"..

og det var nettopp det eg va, tilga han gang på gang til eg tilslutt var så ødelagt inni meg at det ikkje går ann å beskrive...

Ja, folk vil kanskje sei "Herregud,Get over him!" Men..folk er forskjellige og har forskjellige personligheter og psyke.

Etter han har eg hatt veldig vanskelig for å stole på det motsatte kjønn igjen, hatt dårlig selvtillit osv..

Etter ca et års tid fann eg den fantastiske personen,nydelig på alle måtar.. Hadde det heilt fantastiskt med han i mange mnd, heilt til fortida innhenta meg og det da blei vanskelig å stole på han. Han hadde i midlertid ikkje gjort noke gale, det var berre mine minner som dukka oppatt og gjor meg usikker.

Så...etter å ha vert ilag i nesten 1 år, så finner eg ut at han har runka på webcam til ei anna jente, sagt til ho at han savna ho, elska ho... og at eg tydeligvis syns det va greit og at eg visste om det. At eg heller ville han skulle runke for kamera for ho, enn å stappe dei edlere deler inni ei lanna småjente...

*Himmle med augene*

Han var dritings i øyeblikket, og husker ingenting av det...

Tidligere på kvelden hadde han snakka med meg i tlf og grene pga noke trøbbel som hadde skjedd.

Mitt spørsmål er...

Kordan i pokker skal eg klare å leve med det?

Elska jo gutten.. men blir kvalm av å tenke på det...Ser det for meg..

Akkurat no..så veit eg ikkje ka eg skal gjere..

Noen som har noen tips, så tar eg dei imot med "glede"....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det høres ikke noe kult ut. Jeg har ikke noe godt råd til deg, for dette hadde vært en av de tingene jeg ville hatt problemer med å svelge.

Å skylde på fylla holder ikke i denne sammenheng. Han klarte logge på msn og slå på webkamera. :)

Slike ting kan filmes og lagres, legges på nett osv. Flaut.

Jeg ønsker deg lykke til. Har dette skjedd noe lignende før ville jeg nok funnet noe bedre. Var det første og eneste gang får du se om du klarer å tilgi og gå videre med dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest "Whattodo?"
Det høres ikke noe kult ut. Jeg har ikke noe godt råd til deg, for dette hadde vært en av de tingene jeg ville hatt problemer med å svelge.

Å skylde på fylla holder ikke i denne sammenheng. Han klarte logge på msn og slå på webkamera. :)

Slike ting kan filmes og lagres, legges på nett osv. Flaut.

Jeg ønsker deg lykke til. Har dette skjedd noe lignende før ville jeg nok funnet noe bedre. Var det første og eneste gang får du se om du klarer å tilgi og gå videre med dette.

Eg veit, har opplevd det før, at om han får i seg for mykje, forsvinner han i sin egen verden og har vanskelig for å huske det.

Men når han klarer å prestere å sei at eg veit om dei to, syns det e ok osv.. så er det noke som skurra.

For alt eg veit, er dette den første, og einaste gangen... men man kan jo aldri vite!

Det gjer berre så vondt inni meg, trudde eg skulle sleppe å gå gjennom nokelunde det samme igjen, etter x-typen.

Og spesielt med denne personen her...

Men neida...

Begynner nesten å tru at alle mannfolk er like og at det ikkje finst noke håp for meg.

En ting til som enda holder meg sammen med han... vi har nettopp flyttet ilag i vår egen leilighet...

Jenta han gjorde dette med... har eg forsovidt pratet med selv,på hans msn ilag med han, sett henne på msn ilag med han... Syns ho virka hyggelig eg, men det kan ho nok ikkje vere når ho sitte å ser på at typen MIN runka til HO...

Føle meg rett og slett ubrukelig og stygg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mysticgirl

Herregud dette hadde jeg aldri klart å godtatt! Hadde typen min runket til ei annen dame og hun også hadde vist seg, da hadde det vært kroken på døra her i gården!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har forøvrig sagt han skal slutte å drikke uten at eg er i nærheten... og det akta eg å få han til å holde!

("Whattodo?" har registrert meg som crazylips)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva sier han selv oppi alt dette her da?

Viser han tegn til anger, eller skylder han bare på fylla?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva sier han selv oppi alt dette her da?

Viser han tegn til anger, eller skylder han bare på fylla?

Han seie at han heilt ærlig ikkje kan huske det har skjedd...

Når vi la oss ville jo eg ikkje vere borti han, låg å grein i senga...

Fekk nesten ikkje sove den natta...våkna utpå natta en gang av at han låg så urolig, da hadde han krølla seg rundt dyna og klemte den ganske hardt. Klødd hol på armen uten å vite det har han den natta og, trur det e av nervøsitet...

Så det virka han e veldig lei seg for at det har skjedd...og han forstår sjøl ikkje kordan han kan ha klart å gjort det.

Eg sa han kan ikkje skylde på fylla, og det va han heilt enig med...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han seie at han heilt ærlig ikkje kan huske det har skjedd...

Når vi la oss ville jo eg ikkje vere borti han, låg å grein i senga...

Fekk nesten ikkje sove den natta...våkna utpå natta en gang av at han låg så urolig, da hadde han krølla seg rundt dyna og klemte den ganske hardt. Klødd hol på armen uten å vite det har han den natta og, trur det e av nervøsitet...

Så det virka han e veldig lei seg for at det har skjedd...og han forstår sjøl ikkje kordan han kan ha klart å gjort det.

Eg sa han kan ikkje skylde på fylla, og det va han heilt enig med...

Ok! Ja..Det er jo bra han ikke er likegyldig i alle fall! Men vet ærlig talt ikke hvordan jeg selv hadde reagert. Hvis jeg hadde tilgitt, så hadde jeg fått store tillitsproblemer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok! Ja..Det er jo bra han ikke er likegyldig i alle fall! Men vet ærlig talt ikke hvordan jeg selv hadde reagert. Hvis jeg hadde tilgitt, så hadde jeg fått store tillitsproblemer!

Ja, hadde eg ikkje tillitsproblemer før, så har eg iallefall fått det no!

Har bestemt meg for å sjå kordan det går....viss det blir for tøfft, så får eg berre ende heile forholdet.

Han bør iallefall passe godt på ka han gjer og seie framover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...