Gå til innhold

Normalt å savne så mye?


Gjest Gjest_Mara_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Mara_*

Dette er i grunn ikke noe problem jeg har. Var bare en tanke av ren nyskjerrighet av hvorvidt det er normalt og hvordan andre har det.

Jeg og kjæresten min er forlovet og har vært sammen i to år. Det er ikke så ofte vi har vaært borte fra hverandre, så noen helger her og der, en gang på 10 dager og nå skal det være ti dager før han kommer hjem igjen.

Vi har forskjellig arbeidtid så vi ser hverandre på kveldene og helgene, men ikke alltid også legger han seg etter at jeg har sovnet. Slik blir det å være et år til og har vært sånn nå siden jul.

Sånn sett er vi vant til å ikke henge rundt hverandre hele tiden.

Når han dro på fredag så gikk det ikke mange timene før jeg tenkte på han og luktet på klær som luktet HAM.

Etter to år er jeg eenda forelsket, og lengter når han ikke er her.

Plutselig blir tenker jeg masse på ham, hvordan det er å holde rundt ham, hvordan han ser ut, hvordan fingrene hans er så pene, de varme vakre øynene hans, og jeg får en slik dyp følelse i magen og brystet.

Jeg tenker på ham når jeg legger meg, og når jeg våkner skulle jeg ønske han var der ved siden av meg.

Jeg vil beskrive vårt forhold som veldig nært og godt, så det er kanskje ikke så rart at jg savner ham.

Eller er det rart å savne noen slik etter et par dager? Kanskje det er vissheten om at han ikke kommer hjem før på søndagsnatten som gjør meg så full av lengsel etter ham?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Savner og min kjære veldig når han er borte. Og da og etter bare noen timer, sikkert fordi jeg vet han ikke kommer hjem på en stund. Syns det er deilig å ha den følelsen av savn og jeg da. For da er det så deilig når han kommer hjem igjen og sommerfuglene kommer i magen og.... *sukk* er bare deilig :rødme:

Så hvis du kan føle sånn og jeg kan føle sånn så er vi hvertfall ikke alene om det, så du er nok normal. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Mara_*

Hehehe..vi er kanskje det da;)

Det er litt deilig å savne også, spesielt med tanke på når jeg får se ham igjen, som du sier.

Også vet jeg at han savner meg og blir glad for å se meg, det er han alltid når vi har vært borte fra hverandre:)

Men, noen ganger minner forelskelse om en besettelse..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har også vært sammen i litt over 2 år, og er forlovet. Vi savner hverandre "hele tiden", og det er pine når den ene reiser bort, selv om det bare er for en natt. Jeg har tidligere fått høre her inne hvor kontrollerende og usunt forhold vi har som savner hverandre, men det får så være. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Ulla*

Jeg er helt lik. Savner veldig mye, veldig fort. Vi har også et veldig nært og godt forhold. Tror ikke det er unormalt i det hele tatt. Er man skikkelig glad i noen synes jeg heller det ville vært rart om man ikke savnet personen om den var borte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg savner vel ikke min kjære til daglig, men jeg merker det veldig når han reiser bort. Jeg begynner å gruble og tenke på hva som kan skje. Hva om han ikke kommer seg hjem igjen, tenk om det skjer ham noe på reisen osv. Men jeg tror at det viktigste er å ta det positive i det og kjenne at det er deilig å savne noen en stund, men passe på at det ikke fører til at dere unngår å være fra hverandre. For det er når det får slike konsekvenser det blir usunt, tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg og min kjære har vært sammen i 3 1/2 år, forlovet i snart 2 år - og skal gifte oss nå i august. Jeg kjenner meg igjen i det du skriver. Jeg savner nemlig min kjære veldig fort, og har stort behov for en daglig dose på tlf vis vi er borte fra hverandre. Så du er ikke unormal ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Venetia

Jeg savner kjæresten min utrolig mye når vi er fra hverandre, til tider har det vært helt forferdelig. Nå har vi vært fra hverandre en uke, og jeg savner han faktisk ikke like mye som jeg har gjort tidligere, overraskende nok. Det er deilig å slippe å gråte hver dag og ødelegge ferien, og det kan komme mye av at jeg har fått en fin trygghetsfølelse i det siste. Men jeg skulle såklart ønske vi var sammen og gleder meg til å se han igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_mia_*

Jeg kjenner meg igjen!

Savner fort og veldig mye.. .. ..

Har vært sammen med min kjære i tre år. Venter vårt første barn til sensommeren. Jeg har min familie langt unna her vi bor, og jeg liker å kunne reise opp på besøk til dem innimellom.. Men som jeg savner han hver gang jeg reiser vekk .. .. ..

Skal reise i ettermiddag og være fram til tirsdag neste uke. Gruer meg til å reise hjemmefra og ikke se han på en heeeeel uke, men samtidig så er jo sikkert slikt savn sunt for et forhold. Det viser at man er svært glade i hverandre. Sånn tenker i allefall jeg ;) er ikke nødvendigvis bevis på "avhengighet" mener nå jeg men på sunn kjærlighet ;)

*sukk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...