Gå til innhold

Seeya`s prøve verden


Seeya

Anbefalte innlegg

  • 2 måneder senere...

Fortsetter under...

Kanskje på tide å oppdatere prøverbloggen, forhåpentligvis for siste gang :)

Klaffet ikke på første eggeløsning med pergotime, men, derimot andre eggeløsning, 19 desember gikk det bra, og jeg ble FAKTISK gravid!!!!! Klarte ikke helt å tro på det før ca nå omtrent.. Hatt lite symptomer, og hadde en del smerter første ukene, så var veldig redd for å miste. Nå begynner jeg virkelig å ha håpet om at vi skal bli foreldre sånn i september en gang :)

Er idag 9 + 2, og det føles helt uvirkelig..

Er et par venninner, noen på jobb, og mine foreldre som vet det.. Hadde egentlig tent å vente med foreldrene mine, men mamma fant ut at vi prøvde i november, og når hu nå spurte syntes jeg ikke at jeg kunne lyve heller. Mine svigerforeldre skal vi fortelle det til til helgen, og jeg gleder meg masse!!! :D:D

Skal først gi svigermor en kopp som det står "verdens beste mamma", så skal hun få en gave til, og det er en kopp som det står "verdens beste bestemor".. Endelig skal de få vite om det :)

Var på ultralyd på 8 + 4 og alt var bra, og hjertet slo. Fosteren var da ca, 1,5 cm stort og jeg så to små armer også. Håper nå at alt går bra videre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...