FrkHøne Skrevet 18. november 2009 #361 Del Skrevet 18. november 2009 Hei! Innom og sniker litt Gratulerer så masse med positiv EL-test! Blir spennende å se om det blir noe som resulterer i eller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Seeya Skrevet 8. februar 2010 Forfatter #362 Del Skrevet 8. februar 2010 Kanskje på tide å oppdatere prøverbloggen, forhåpentligvis for siste gang Klaffet ikke på første eggeløsning med pergotime, men, derimot andre eggeløsning, 19 desember gikk det bra, og jeg ble FAKTISK gravid!!!!! Klarte ikke helt å tro på det før ca nå omtrent.. Hatt lite symptomer, og hadde en del smerter første ukene, så var veldig redd for å miste. Nå begynner jeg virkelig å ha håpet om at vi skal bli foreldre sånn i september en gang Er idag 9 + 2, og det føles helt uvirkelig.. Er et par venninner, noen på jobb, og mine foreldre som vet det.. Hadde egentlig tent å vente med foreldrene mine, men mamma fant ut at vi prøvde i november, og når hu nå spurte syntes jeg ikke at jeg kunne lyve heller. Mine svigerforeldre skal vi fortelle det til til helgen, og jeg gleder meg masse!!! :D:D Skal først gi svigermor en kopp som det står "verdens beste mamma", så skal hun få en gave til, og det er en kopp som det står "verdens beste bestemor".. Endelig skal de få vite om det Var på ultralyd på 8 + 4 og alt var bra, og hjertet slo. Fosteren var da ca, 1,5 cm stort og jeg så to små armer også. Håper nå at alt går bra videre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 9. februar 2010 #363 Del Skrevet 9. februar 2010 Gratulerer med ein liten ein i magen! Endelig! :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 10. februar 2010 #364 Del Skrevet 10. februar 2010 Gratulerer Seeya. Dette var veldig hyggelig lesning Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Seeya Skrevet 13. mars 2010 Forfatter #365 Del Skrevet 13. mars 2010 Takk så mye Er idag 14 uker, så går da fremover Gratulerer til deg også Dreia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå