Tusle Skrevet 8. juni 2009 #981 Del Skrevet 8. juni 2009 Her har jeg ikke vært før jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 10. juni 2009 #982 Del Skrevet 10. juni 2009 Hvordan blir man egentlig moderator?? Sommeren kommer til å gå deilig fort, og før vi vet ordet av det står vi bruder begge to! Er det feil av meg å dukke opp i kirka eller? for skulle ikke du gifte deg i en av romerikskirkene? eller husker jeg helt feil :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 10. juni 2009 Forfatter #983 Del Skrevet 10. juni 2009 Ajj ajj Blitt moderator og greier? Bare innom og hilser på og for under 3 mnd, bachelor og popcorn med chreddar Takk for det Her har jeg ikke vært før jeg Og velkommer skal du være Hvordan blir man egentlig moderator?? Sommeren kommer til å gå deilig fort, og før vi vet ordet av det står vi bruder begge to! Er det feil av meg å dukke opp i kirka eller? for skulle ikke du gifte deg i en av romerikskirkene? eller husker jeg helt feil :klø: Jeg ble spurt om jeg ville være det, men du kan sende PM til Mette og si at du vil Jeg skal ikke gifte meg i noen kirke, jeg drar til Berlin. Men om jeg skulle giftet meg her, hadde det ikke vært feil av deg å dukke opp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 11. juni 2009 #984 Del Skrevet 11. juni 2009 Grattis som moderator Betyr det at vi må passe oss for din nå eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 11. juni 2009 Forfatter #985 Del Skrevet 11. juni 2009 Betyr det at vi må passe oss for din nå eller? Jeg kommer til å gripe enhver anledning til å bruke Gjett om Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 11. juni 2009 #986 Del Skrevet 11. juni 2009 Jeg kommer til å gripe enhver anledning til å bruke Gjett om Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 11. juni 2009 #987 Del Skrevet 11. juni 2009 Jeg ble spurt om jeg ville være det, men du kan sende PM til Mette og si at du vil Jeg skal ikke gifte meg i noen kirke, jeg drar til Berlin. Men om jeg skulle giftet meg her, hadde det ikke vært feil av deg å dukke opp Har iiiiingen planer om å bli moderator, men er gøy å ha en man kjenner som er! Skjønner at det er altfor lenge siden jeg har vært på kg når jeg klarer å glemme at du gifter deg i Berlin! I.o.m. at du har vært så kjent med kirkene og området rundt meg surret jeg meg helt bort tror jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 11. juni 2009 Forfatter #988 Del Skrevet 11. juni 2009 Er jo veldig godt kjent med der du skal da Jobber like i nærheten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 11. juni 2009 #989 Del Skrevet 11. juni 2009 Ja, det husker jeg! Jeg tenkte at du skulle gifte deg i Strømmen kirke jeg skjønner du men selvfølgelig var det helt feil! Du jobbet da ikke på Skedsmokorset tidligere? Det var mannen din som jobbet på Ahus, stemmer ikke det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 12. juni 2009 Forfatter #990 Del Skrevet 12. juni 2009 Jobbet i Skedsmo siden oktober, så det er en stund nå. Mannen jobber på Ahus, ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 12. juni 2009 #991 Del Skrevet 12. juni 2009 Jeg kommer til å gripe enhver anledning til å bruke Gjett om Det tviler jeg ikke på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 12. juni 2009 #992 Del Skrevet 12. juni 2009 Det tviler jeg ikke på Ikke jeg heller.... God helg Shorty! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 12. juni 2009 #993 Del Skrevet 12. juni 2009 Innom for å oppdatere meg. Grattis med bachelor!!!! Stor stas!! Stjeler en også jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 12. juni 2009 Forfatter #994 Del Skrevet 12. juni 2009 Det tviler jeg ikke på Ikke jeg heller.... God helg Shorty! Hehe God helg til dere og, jenter! Innom for å oppdatere meg. Grattis med bachelor!!!! Stor stas!! Stjeler en også jeg. Koselig å ha deg tilbake! :klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 13. juni 2009 #995 Del Skrevet 13. juni 2009 Får holde meg inne med deg nå, så ikke du Kanskje du kan få litt makt til å fjerne denne smileyregelen etter hvert? Lørdags- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 19. juni 2009 #996 Del Skrevet 19. juni 2009 Jobbet i Skedsmo siden oktober, så det er en stund nå. Mannen jobber på Ahus, ja Da fikk jeg hvertfall halvparten riktig da Har du vært noe på byfesten da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 19. juni 2009 Forfatter #997 Del Skrevet 19. juni 2009 Jeg har ikke vært på byfest, nei. Er egentlig ikke så mye i Lillestrøm, egentlig... Drar for det meste inn til Oslo, hvis jeg skal noe, og som regel er det der jeg treffer folk også. Var du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 23. juni 2009 #998 Del Skrevet 23. juni 2009 Fanden altså! Hvorfor vil ikke boka di ligge på mine innlegg? Jeg prøver igjen ihvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 23. juni 2009 #999 Del Skrevet 23. juni 2009 Nei... ikke faen Hvorfor?? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 23. juni 2009 Forfatter #1000 Del Skrevet 23. juni 2009 Kanskje fordi den havner på både side 2, 3 og 4?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg