Gjest Skrevet 23. juni 2008 #61 Skrevet 23. juni 2008 Noen timer om dagen er ikke nok. Sånn for å pirke litt så er det det de fleste hunder har. Tiden fra eier kommer hjem (ca 17) så er det middag (fra 17.30 -18-30) også om unger o.l. må kjøres så går det en del tid der og, også er det kanskje i seng ved 22 tiden.
SummerJoy Skrevet 23. juni 2008 #62 Skrevet 23. juni 2008 Sånn for å pirke litt så er det det de fleste hunder har. Tiden fra eier kommer hjem (ca 17) så er det middag (fra 17.30 -18-30) også om unger o.l. må kjøres så går det en del tid der og, også er det kanskje i seng ved 22 tiden. Betyr ikke at det er nok fordet. Mange familier som aldri burde hatt hund.
Gjest Gjest Skrevet 23. juni 2008 #63 Skrevet 23. juni 2008 Sånn for å pirke litt så er det det de fleste hunder har. Tiden fra eier kommer hjem (ca 17) så er det middag (fra 17.30 -18-30) også om unger o.l. må kjøres så går det en del tid der og, også er det kanskje i seng ved 22 tiden. Vet det er mange som har det sånn, det er synd. Syns fortsatt det er for lite.
Gjest Piper Skrevet 24. juni 2008 #64 Skrevet 24. juni 2008 Sånn for å pirke litt så er det det de fleste hunder har. Tiden fra eier kommer hjem (ca 17) så er det middag (fra 17.30 -18-30) også om unger o.l. må kjøres så går det en del tid der og, også er det kanskje i seng ved 22 tiden. Men da er du faktisk tilstede, og hunden er ikke helt alene. Bare sånn for å pirke litt liksom
Floja Felíz Skrevet 24. juni 2008 #65 Skrevet 24. juni 2008 Jada, men nå er jeg ikke en hund. Dyr er dyr. Mennesker mennesker. Litt forskjell der. Jeg regner forøvrig med at hundeeier har lagt ut avispapir e.l. som hunden kan tisse på. Det er helt vanlig at hunden tisser på det om den må. WHAT???? Jeg håper for GUDS skyld at du ikke har ansvaret for et dyr! Etter at en hund er husren er det å la den måtte gjøre fra seg innendørs noe av det verste man kan gjøre mot den. Det er helt unaturlig for en hund å gjøre fra seg der den sover, og jeg lover deg at stakkars hunden blir totalt ulykkelig dersom det går så langt. Og det er til informasjon mange gode hundekenneler rundt omkring der hundene har det veldig bra. Min hund skal på kennel en uke i sommer, og "vår" kennel er i alle fall helt fantastisk, hunden blir vill av glede hver gang vi kjører dit, og jeg ser tydelig på hundens oppførsel at den har det bra der og at den behandles veldig bra. Men nå var det ikke deg jeg skulle svare. Til ts: jeg synes det er kjempeflott at du reagerer, alt for mange ville latt det gå. Håper du finner en måte å fortelle dem at dette høres fælt ut for hunden. Tenk så ensom den blir! Jeg hadde i alle fal ikke klart å kose meg på ferie hvis jeg visste at hunden min hadde det slik. Ikke EN dag engang!
Floja Felíz Skrevet 24. juni 2008 #66 Skrevet 24. juni 2008 Sånn for å pirke litt så er det det de fleste hunder har. Tiden fra eier kommer hjem (ca 17) så er det middag (fra 17.30 -18-30) også om unger o.l. må kjøres så går det en del tid der og, også er det kanskje i seng ved 22 tiden. Men: -da står man opp og går tur med hunden før jobb -hvis barna er store nok til at de går på skole er de hjemme lenge før kl. 17 og kan være sammen med hunden. -når mor/far lager middag kan ungene leke med hunden -og nå én forelder kjører barn kan den andre gå tur -og den tiden hunden har hjemme sammen med "flokken" sin er den beste tiden for hunden. -og selv om man legger seg så vet hunden at den ikke er mutters alene, den sover sammen med flokken sin. Og viktigst av alt: Har man ikke mer enn et par timer til overs til å være sammen med hunden sin, så burde man ikke ha hund!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå