Gå til innhold

trekantdrama


Gjest Gjest_stressa_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_stressa_*

dette kan vel kanskje ikke kalles kjempeseriøst, og et skikkelig drama, men det sliter nok på meg om dagene, og vil bare høre hva folk her mener!

saken er kort sagt, at jeg har havnet mellom to gode kamerater.

han ene har jeg kjent flere år, og holdt litt på med sånn jevnlig, men tviler på det er noe følelser fra hans side, da ville han vel sagt det.

så er det han andre, som plutselig nå skal ha kloa i meg. og han vet om alt, men likevel er han på hogget, mens han hele tida snakker om han andre og meg.

han jeg har holdt på med, hadde bedt han andre ligge unna meg her for litt siden og. men det var på fylla da, så var vel ikke så seriøst ment.

men jeg føler meg litt klemt, for vi går alle ut samme plassene, og jeg ser for meg hele lørdagen litt ødelagt, fordi jeg ikke kan slappe av og snakke med noen uten at det blir anstrengt.

og jeg vil være singel og, for har vært i langt forhold inntil nylig, og jeg vil ikke måtte ta stilling til to kompiser som skal se hvem som får seg et nyp heller.

er det frekt av meg om jeg går ut, og bare er litt "kostbar", og prøver å holde meg litt på avstand?

jeg er altfor "snill" av meg og, og klarer ikke kjefte og smelle heller, ellers ville det jo vært greit, da kunne jeg bare vært bitch. men så er det jo veldig ok menn!

og dette er snakk om folk i slutten av 20-årene..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hold deg unna begge to. Ikke gidd å utsette deg selv for det, eller de to kompisene sitt vennskap. De høres forresten ikke ut som de er kjempegode venner. Da ville de vel neppe gjort sånn mot hverandre. Likevel, ikke vits i å utsette deg selv og andre for masse tårer og drama. Hvorfor ikke ta med deg noen venner og gå et annet sted enn der du vet de to mennene kommer til å henge?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest rødrose
Hold deg unna begge to. Ikke gidd å utsette deg selv for det, eller de to kompisene sitt vennskap. De høres forresten ikke ut som de er kjempegode venner

Enig. Menn pleier ikke å velge kvinner overfor vennskapet. Sjeldent de "sloss" over ei dame, hvis de er gode kompiser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Hvis du ikke er forelska i noen av dem og uansett ikke er interessert i å gå inn i noe forhold så bør du fortelle dem dette med rene ord. Si at du ikke er interessert og slutt å flørt med dem. Problem solved. Med mindre du syns det er litt stas at de sloss om deg... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gått noen dager, mer forvirra enn noensinne!

for å oppklare litt, kom kanskje ikke helt frem i første innlegg.

han jeg har holdt på med litt opp gjennom, han er det noe med. jeg vet ikke hva. alltid vært noe der, men ikke sånn stormende betatt liksom.

men nå er jeg såra!

han andre sa nemlig endel til meg i går, om hva han andre har sagt om meg..

la oss kalle han jeg har holdt på med A. han andre B.

I helga hadde A spurt B hvem han hadde vært på vors med før byen. B hadde svart, og da hadde A spurt om jeg var der. ja, det var jeg...

så virka A sur.

samme dagen etter. igjen ja... (men vi var bare på vors sammen, pga samme bekjentskap)

og da hadde A klikka, og sagt til B at det var faen ikke sånn kamerater skulle oppføre seg, de skulle holde seg unna andres damer!

?

da hadde B sagt at A ikke kunne kalle meg det, for han hadde jo aldri gitt meg noen tydelige signaler, så hvordan kunne da jeg vite at det var noe der?

A hadde blitt sur, og gått..

skal sies at denne kvelden var A veldig rar mot meg, og gikk og prata med ei anna hele kvelden. og kom bort til meg, og bare gikk igjen... jeg skjønte null. og var muligens litt kostbar, for synes hele oppførselen var rar...

så hadde A sagt senere igjen, at han var faen så glad for at det var slutt mellom oss (igjen, vi har aldri vært sammen engang), og at det var for helvete så deilig å komme seg videre, blablabla. jeg var veldig god i senga, men faen for et styr ellers. ooook...

Og videre, at venninna hans kom til helga, og det passa jævla bra, for da kunne han ha seg der...

jeg sitter paff tilbake! hva skjedde? er dette fordi han andre tilfeldigvis likermeg visstnok?

jeg har jo ikke gjort noe galt mot A som jeg vet om, tvert imot har jeg jo vært med han så og si hele tida, og eneste var at jeg på lørdagen prøvde hold emeg unna begge to, pga dramaet. og sikkert har virka uinteressert, noe jeg ikke var mot A, men jeg prøvde holde lav profil der...

og nå er jeg så sinna, for hvordan kunne jeg uansett vite? A har aldri virka interessert i noe forhold i det hele tatt, så sier han at vi har gjort det slutt??

burde vel bare la være å henge med noen av de til ting roer seg? kjedelig situasjon, jeg har aldri bedt om å havne i den engang, kjenner jo nesten ikke B engang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...