Gå til innhold

Hva ha til en baggy bukse? i mørk dongeriblå farge


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Absolutt tettsittende! Baggy bukse og løs topp er IKKE fint. Jeg mener ihvertfall at skal man ha baggy bukser må man fremheve midjen og overkroppen. de fleste farger går vel fint til mørk dongeri :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jeg synes også tettsittende, hvit topp er fint - da kan du bruke ulikt accesories som store smykker (gjerne noe røft/rustikt siden det er dongri i buksa), belter osv.

Også dogri har jo ulike farger, kommer an på om den er lys eller mørk blå osv - med det er jo mange farger som burde gå fint til - vil heller anbeale deg å finne fargen som passer til deg! Husk at hvis du velger en sterkere farge bør du kanskje kjøre machende tilbehør/ i samme fargeskala..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

Jeg bruker alltid tighte topper til baggy bukser, og tights eller smale bukser til baggy topper, men det er sjelden jeg bruker baggy topper siden jeg liker å fremheve mine kvinnelige former på en tekkelig måte seff...

Og til jeansfarge går jo så og si alt da. Jeg ville valgt en lys topp, eller en fargesterk en som gir bra kontrast. Ikke like fint med ton i ton syns jeg, det kan fort bli litt kjedelig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...