Gå til innhold

bestod ikke oppkjøring igår


Gjest Gjest_sara_*

Anbefalte innlegg

Gjest Sara TS
TS, selv strøk jeg 3-4 ganger for jeg klarte det hehe. Selvtilliten var helt på BUNN da, men jeg gav ikke opp. Jeg bare fortsatte å kjøre så mye jeg kunne, fordi at jeg visste jo at jeg kunne kjøre bil. Og for å si det sånn, så handler oppkjøringen veldig mye om flaks og uflaks. Jeg har hørt om folk som har gjort kjempemye feil, men som allikevel fikk lappen på første forsøk.. sensoren har sykt mye å si!

Husker ikke helt hva jeg strøk på før jeg klarte det, men det var sånne småting som egentlig ikke har så mye å si. Lukeparkererte ikke bra nok, rygget ikke helt perfekt, bla bla...

Om jeg brukte mye penger, bare på oppkjøringene ble jo det drittdyrt... men, når du først får lappen... da er det glemt ( nesten) hehe.

Takk!

skal bare øve framover (i den nyinnkjøpte familiebilen MIN) - må bare få med meg noen som kan øvekjøre med meg. Samboeren har ikke hatt lappen lenger enn fire år så har ikke lov å øvekjøre med meg ennå..

og så blir det vel noen timer med kjørelæreren også tenker jeg.

Selvtillitt på bånn, men skal da komme meg opp igjen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk for svar alle sammen!

Til innlegg over :

om jeg mener at sensor var ubehagelig mot meg, og svekket selvtillitten allerede før vi kom skikkelig i gang, vil dette kunne være grunnlag for å klage i seg selv og evt. siden få ny oppkjøring med ny sensor?

Bare et synse spørsmål.

Til dere andre :

Er selvsagt enig i at familie/slekt får et subjektivt bilde av meg. ville bare si at både svigerfar som jobber på StatensVegvesen og mine (to) kjørelærere mener jeg er klar for å kjøre opp etter å ha sittet på meg meg over lang tid nå. Alt dette blir jo pr def. mer subjektivt enn når en sensor kommer og bedømmer, men vet jeg kjører forsvarlig og varsomt i trafikken om ikke annet.

At nerver skal få så mye å si for utfallet. en times nerver og dårlig selvtillitt ødelegger lett så mye.

Nei, kan ikke gjøre annet enn å mengdekjøre i bilen min framover. samt ta noen timer med læreren før ny oppkjøring. Gruer meg litt allerede, men vet dette skal gå så bra så ;)

Ja!

Vet om noen som har fått ny oppkjøring gratis fordi sensor ikke oppførte seg ordentlig. Det nytter dessverre ikke å klage på resultatet.

Jeg syns du skal gjøre det, hvis du føler at han ødela for deg.

: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er lett å klage på sensor når man stryker, og det er lett å rose sensorer når man står, men jeg tror at sensorer gir lappen til de som er klare for å kjøre bil. Hvis en sensor ikke føler seg trygg med deg bak rattet, så får du rett og slett ikke lappen. Da hjelper det ikke at kjørelærer og far føler seg trygge med deg bak rattet. Føler du deg sikker bak rattet? Sensorer kan ikke stryke en person på grunnlag av at de ikke liker den personen, de følger et skjema med prikker, og hvis du får mange nok prikker, så kan du ikke få lappen selv om sensor liker deg.

Venninna mi og jeg hadde samme sensor, uten at jeg visste dette før i ettertid. Hun strøk, og hun klagde på sensor. At sensor brukte bremsene uten at det var nødvendig og diverse. Jeg stod. Selv om jeg kjørte for fort i en strekning. Sensor gav meg lappen for jeg var oppmerksom og trygg i trafikken. Jeg var kjempenervøs i det jeg kjørte ut fra stasjonen, men med en gang jeg var ute i trafikken, senket skuldrene seg og jeg følte ingen press overhodet.

Man er ikke verdensmester i å kjøre bil på oppkjøringsdagen, og som jeg sier, man KAN ikke kjøre bil når man først får lappen, for jeg tror på at man lærer å kjøre bil når man sitter i bilen helt alene, og man opplever situasjoner og får erfaring.

Hvis du føler at du er trygg i trafikken, oppmerksom og at du har det som skal til for å få lappen, så er det uten grunn at du har dårlig selvtilitt. Fortell deg selv at dette er noe du skal klare, det er noe du har kontrollen over, det har ikke kontroll over deg! Lykke til på neste oppkjøring. Cheer up, rett i ryggen, smil og så er det nok i boks!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg strøk også første gangen.

Var nervøs fra før og fikk en sensor som minte meg om rektoren i filmen Matilda.

Det hjalp ikke. De sendte meg ut på motorveien midt i rushen, og jeg var allerede så nervøs at jeg begynte å stresse. I en rundkjøring var hun raskere enn meg på bremsen. Det var det som gjorde at jeg strøk. Da runden var over var henda mine helt hvite etter å klemt så hardt i rattet. Var helt skjelven.

Andre gangen fikk jeg en sensor som fikk meg til å slappe av. Og da gikk det helt fint. Ikke en eneste negativ kommentar.

Så selvsagt har det mye å si på sensoren. Man kjører jo mye bedre når sensoren får deg til å slappe av, enn en sensor som bare stresser deg opp.

Endret av Yoshi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sara TS

Takk for enda flere svar.

Jeg føler meg trygg i trafikken ja og alle de kjørelærerene jeg har hatt på (fra to ulike skoler) har uavhengig sagt jeg er klar til oppkjøring.

"hensynsfull, aktsom bilist" har jeg i blitt kalt og det er ros som jeg videre skal forsøke ta med meg på veien videre. for trenger å underbygge selvtillitten min nå.

Ble satt ut av den sensoren. Begynte som sagt før jeg kom i bilen. merket dette kunne gå dårlig. han kritiserte nemlig at jeg skulle kjøre opp i en bil jeg bare hadde kjørt to kjøretimer med. det var visst uforsvarlig av meg?.. jaja.. liker å kjøre den bilen og ble til at det var den bilen jeg skulle ha til oppkjøring.. men men..

og fikk en litt skeiv start videre da jeg ikke kunne godt nok sikkerhetsspørsmålet. "hvordan sjekke bremsene under fart". hadde gått gjennom med kjørelærer like før, til og med praktisk, men gjorde visst på feil måte mente sensor. Ok det, men han kjeftet rundt dette da slik at jeg følte enda mer at dette gikk til h******. og deretter knakk selvtillitten min i form av nerver ovenfor han.. jeg gjorde feil , men ingen feil som er enorme .. Greit nok at han stryker meg for feil som gjøres, men det var måten han behandlet meg på som irriterer meg..

jeg vet jeg hadde sagt det samme om denne mannen om jeg bestod. hadde ikke likt typen da heller, den saken er grei ;) Bra sensorer er strenge da det er retferdig ovenfor eleven selv og andre som ferdes i trafikken, men det er da måte på oppførsel ovenfor en da.

Er voksen og vet dette ikke er verdens undergang. har godt med selvironi også så bruker å tåle endel, men der finnes grenser..

Nå får jeg bare prøve å øvekjøre nesten hver dag i egen bil for deretter noen timer hos kjørelærer og så kjøre opp igjen. Håper på annen sensor, for nå føler jeg meg virkelig klar for å få lappen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_trude_*
Jeg forstår godt at du er både lei deg og frustrert etter å ha strøket på oppkjøring. Jobber selv som kjørelærer og opplever derfor mange ulike personligheters opplevelse av en førerprøve både på godt og vondt. Jeg har kjørt opp flere hundre elever de siste 10 årene. Folk reagerer veldig ulikt i en oppkjøringssituasjon og på ulike sensorer. MEN: helt ærlig så blir jeg skremt og frustrert når jeg hører hva din(e) kjørelærer har sagt. Å legge skylden på sensor blir bare for dumt. At en og samme sensor har 90 prosent stryk faller på sin egen urimelighet. Hvordan du og andre opplever den enkelte sensor er subjektivt. Du vil helt sikkert finne personer som synes at "din" sensor var veldig ok å kjøre med. Dette er normalt de som består..

Jeg vet ikke hvor i landet du tar førerkort - dette har heller ingen betydning. Men jeg kjenner kjørelærere fra store deler av landet og motvillig må jeg innrømme at ikke alle gjør en like god jobb. Jeg VET at de aller fleste stryk kommer fordi kandidaten ikke er god nok. Mange som stiller på oppkjøring vet ikke en gang hovedmålet for kjøreopplæringen - de vet rett og slett ikke hva som vektlegges på en oppkjøring. De har knapt nok sett læreplanen og vet derfor ikke hvilke mål denne inneholder. Skremmende synes jeg - ikke rart at folk stryker. Mange kjører ikke en gang ordentlige veiledningstimer (som er obligatoriske og til stor hjelp) eller har kjøretest med en annen lærer før selve oppkjøringen. En lærer som ikke har gjort en god nok jobb vil selvsagt ikke innrømme dette (husk at vi tjener ekstra penger dersom dere stryker) men heller skylde på sensor. Jeg sier ikke at dette er tilfelle for din del, men det er fakta for mange av dem som stryker. Det er bare å se på en del tråder her inne og på andre forum - folk skriver inn og lurer på hvor lenge en oppkjøring varer og hvilke spørsmål man får før oppkjøringen? Det sier seg selv at kjøreskolen gjør en elendig jobb når de ikke videreformidler slike ting. Igjen - ikke rart at mange stryker. De er ikke godt nok forberedt på selve eksamen/oppkjøringen.

Noen er selvsagt uheldige på en førerprøve. Det oppstår en eller flere situasjoner som gjør at man blir "satt ut". Noen svært få personer har store problemer med nervene i en førerprøvesituasjon. Dette kan man imidlertid gjøre noe med på forhånd dersom kjørelærer er klar over problemet.

Dette ble langt og er sikkert ikke mye til hjelp for deg. Men er ett forsøk på å forklare mye av grunnen til at folk stryker. Uheldigvis så finnes det en del dårlige kjørelærere, dette er min store frustrasjon. Ett førerkort i dag koster mye penger, da bør det være en selvfølge at dere får god nok opplæring til å bestå på første forsøk.

Jeg er heeelt enig...

Før jeg skulle kjøre opp, så sa jeg til kjørelæreren at jeg ikke følte meg sikker nok, heller ikke trygg nok i trafikken til å kjøre opp. Han sa at det ville jeg aldri bli, men jeg strøk og hadde heller ikke peiling på hva sensoren kom til å vektlegge under oppkjøring. Jeg strøk ganske fort, kanskje bare etter 20 min, og jeg visste at jeg strøk, for feilen var så alvorlig, og jeg fortalte han dette. Han spurte om jeg ville kjøre videre med ham, og det sa jeg ja til, samtidig som jeg gravde etter råd om hvordan bli bedre i trafikken. Og jeg tok alle rådene til meg, og de var kjempebra, så jeg bestod med glans gangen etter.

- Hadde ikke han gitt meg disse rådene, så hadde jeg nok ikke bestått, for kjørelæreren min hadde ikke lært meg godt nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Som jeg skrev i den andre tråden du startet TS.

Kjørelærer har alt å si for oppkjøringen, selvfølgelig er det lettere om man får en blid og fornøyd sensor, men man skal jo kunne kjøre bra selv med en slik ved siden av deg.

Jeg strøk 2 ganger før jeg fikk lappen. Disse to gangene kjørte jeg med en kjøreskole som har vært skrevet om i media som dårlig kjøreskole i ettertid. Jeg kjørte også med eieren av kjøreskolen, han var helt horribelt dårlig lærer. Lærte meg ingen ting, og sendte meg på oppkjøringen i den tro at jeg var god når jeg i virkeligheten ikke var god i det hele tatt.

Jeg flyttet, fikk en fantastisk kjøreskole og kjørelærer, da jeg nå kjørte opp igjen så stod jeg med glans. Og jeg var så nervøs på oppkjøringen at jeg sikkert så ut som en planke. Men jeg klarte å kjøre godt, hadde en fin sensor, men selv hun kommenterte at jeg var altfor nervøs.

Likevel følte hun seg trygg til enhver tid, jeg fikk en av de verste rutene de hadde på oppkjøringskortene, men alt gikk strålende fordi jeg hadde en god kjørelærer og skole som forberedte meg på alt.

Kjør mer du, få dem til å ta deg med i vanskelige trafikk-situasjoner. (jeg var i en der min kjørelærer satt og skjelte ut en annen bilist, ganske moro å se han være misfornøyd med noen andre enn meg hihi)

Kjør masse og bli ordentlig sikker, også får du en annen sensor neste gang så kan det jo hjelpe på nervene.. men uansett, ignorer sensor, det han skriver kan være positivt også vet du.. ;)

Endret av Jigva
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Japp, sensor sitter gjerne og noterer hele tiden, både positivt og negativt, og gjerne noe drodling, også. ;)

Min kjørelærer satt og noterte på den måten de siste kjøretimene samt på kjøretentamen, slik at jeg vente meg til det. Han gikk også over fra å småprate skit til å hmmm'e og slikt som sensor gjerne gjør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sara TS

Takk for fler innlegg!

Nå fått ny oppkjøringstime. 15.juli. Så har nesten fire uker på å komme meg max på. For da skal jeg stå! Vet også at jeg får en annen sensor, for han jeg hadde har sluttet da (fikk sparken for en tid siden og nå jobbet ut oppsigelsestid, sier jo litt...)

Tenker å øvekjøre privat ca annenhver dag framover.

Har min egen bil nå, må bare huke tak i de som kan sitte på og øvekjøre med meg ;) Motorvei, landevei, byen osv.

Noterer meg hva jeg føler jeg må bli sikrere på.

Fom. 1.juli skal jeg igjen kjøre endel med kjørelærer. Tenker 1-2 timer uka fram til 15.juli. Ønsker at han skal fungere som sensor. observere under timen og etterpå komme med vurdering og evt. kommentere hva som må pirkes på. Og kjøre i ulike miljø.

(av og på motorveier, vest i byen, øst i byen, midt i sentrum osv.)

Burde vel legge grunnlaget for å gjøre det strålende neste gang, eller hva?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei

jeg strøk også første gang. kjenner følelsen av å bli demotivert og miste selvtillit av sensor.

hadde også en sensor meg dårlig rykte og skremmende høy strykprosent.

kjørelæreren sa at jeg bare var uheldig med sensor. det er visst sånt som skjer.

på andre forsøket hadde jeg med kjørelæreren i bilen. jeg var så vant til henne, at jeg klarte og forholde meg mer rolig, og ble mindre stresset da. da gikk det fin:) (snillere sensor også da)

du kan jo prøve det neste gang om du føler deg sikker og trygg når du kjører med kjørelæreren. det kan hjelpe.

uansett: lykke til neste gang :)

Endret av Sagittarius
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_elrania_*

Jeg ble sluppet lykkelig uvitende til sensoren som visstnok ble kalt strykeren. det fikk jeg vite etter jeg kjørte opp. Jeg stod med 2-3 småfeil. De skal sitte å bare skrive og ikke si stort, men jeg fikk fyren til å snakke litt. Men er man stressa bør man ta øveoppkjøring med noen du kjenner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nobilian

Gretten eller ikke, det er ikke sensors feil at man stryker.

Når det gjelder bilsertifikat er det også uansett bedre at én trygg sjåfør stryker enn at én utrygg består.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortalte etterpå kjørelærer hvem som hadde vært min sensor

(var en annen som måtte følge meg til bilstasjonen)

Hans kommentar var : hadde jeg visst du skulle få HAN så hadde jeg nok avlyst prøven din. han ødelegger enhver sin selvtillitt, har nesten 90% stryk og har masse klager på seg, mange skulle faktisk sett han bort fra biltilsynet, og nå pensjoneres han til hlsten

:overrasket:

Kanskje vi hadde samme sensor. Min kjørelærer var med til oppkjøringen, og etterpå sa hun "Jeg visste du kom til å stryke da jeg så hvem du fikk. Ikke ta det personlig, han er beryktet for å få elever til å føle seg håpløse og har en skyhøy strykprosent."

Så kan man jo si at en god sjåfør er trygg uansett osvosv, og ja, det er klart at nå kunne jeg kjørt opp med Caligula i passasjersetet, men når man er fersk og nervøs og ikke har all verdens mengdetrening, så gjør slikt en stor forskjell. Det tar tid å lære seg å kjøre skikkelig. Er det ikke sju år etter man tok lappen, at man er "på topp"? De skal ikke sjekke at du er proff, de skal sjekke at det er forsvarlig å slippe deg til på veien....

TS, jeg gikk opp en gang til, fikk en annen, hyggelig sensor, og besto med glans. Ikke gi opp! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest kjørelærer igjen
:overrasket:

Kanskje vi hadde samme sensor. Min kjørelærer var med til oppkjøringen, og etterpå sa hun "Jeg visste du kom til å stryke da jeg så hvem du fikk. Ikke ta det personlig, han er beryktet for å få elever til å føle seg håpløse og har en skyhøy strykprosent."

TS, jeg gikk opp en gang til, fikk en annen, hyggelig sensor, og besto med glans. Ikke gi opp! :)

Dette er nok ett trist eksempel på en kjørelærer som bortforklarer at han/hun har gjort en for dårlig jobb. En kjørelærer som sier til en elev at "jeg visste du kom til å stryke da jeg så hvem du fikk", må jeg nesten le av. Samtidig blir jeg oppgitt, frustrert og nok en gang flau på kjørelæreres/min egen bransjes vegne. Det er den enkleste sak i verden for en kjørelærer og på forhånd sjekke hvilken sensor som er satt opp på førerprøven. Dette kan gjøres flere uker før selve prøven dersom ønskelig. Da er det bare å bytte tid dersom man av ulike grunner likevel ikke vil ha prøven. Dersom det faktisk finnes en sensor med "skyhøy strykprosent" er det veldig rart at læreren faktisk lar eleven gjennomføre denne oppkjøringen. Hvorfor kjøre førerprøve dersom jeg som lærer VET at eleven min stryker? Hvorfor har jeg eventuelt ikke sjekket dette på forhånd? Uheldigvis så er svaret på disse spørsmålene svært enkle, selv om jeg som kjørelærer skulle ønske det var annerledes.. Så igjen: en kjørelærer har mange muligheter til å finne ut hvilken sensor som skal kjøre akkurat DIN førerprøve. Spørsmålet er bare om de benytter seg av muligheten eller om de i stedet bruker sensor som unnskyldning dersom resultatet blir negativt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Gjest

Først av alt må du våkne opp og innse at du gjorde feil under prøven som resulterte i stryk. Bortforklaringer fører ingen vei. Lær av dine feil og kom deg videre.

-Ansvarlige kjørelærere (altså de aller fleste) lar ikke elevene kjøre opp før de annser dem som klare. Dvs. at de aller fleste som stryker anses som klare av kørelærer

-Han kritiserte sannsynligvis ikke at du kjørte opp i en bil en bare har sittet to timer i, men mente nok det kunne være uheldig for din egen del å ikke kjøre opp i den bilen en regelmessig har øvelseskjørt med. Den bilen du faktisk er tryggest på.

-Det er naturlig at sensor bemerker at du ikke kan elementære ting som å sjekke bremser.

Jeg antar du spurte hva som var årsaken til du strøk? Er du uenig i at du har gjort disse feilene? Jeg spør ikke om årsaken til feilene, eller at sensor behandlet deg grusomt og forferdelig, men benekter du at du har gjort disse feilene?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min mening er at hvis du ikke klarer å kjøre en hvilken som helst bil når du skal kjøre opp, uavhenging av hvilken bil dette er, så er du ikke klar til å få lappen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest gladlaks

Jeg strøk også første gang. Jeg gjorde et par feil, og var ikke klar over at jeg gjorde det. Når sensor etterpå spurte meg hvordan det gikk så jeg at jeg synes det gikk bra.

Andre gangen gjorde jeg også et par småfeil, men var klar over de, så når sensor spurte hvordan det gikk, sa jeg hva jeg hadde gjort feil. Det gjorde at jeg stod.

Lykke til med neste oppkjøring! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestod ikke oppkjøringen igår..

Både min kjørelærer, og min svigerfar som selv jobber på biltilsynet, har kjørt mye med meg og var sikker på at dette ville gå strålende. men neida..

Fikk en skikkelig grinebiter. sur og gretten fra stund nr.1. Han sa vi godt kunne snakke, men ble mer til at jeg snakket med meg selv de gangene jeg sa noe. Fikk ingen kommentar. Han satt bare å så, skrev og småsukket hele veien.

Var så nervøs. gjorde noen småfeil, men ingen ekstreme bommer. Likevel. Stryk!

Greit nok det, men er så fælt når sensor er negativ og dreper selvtillitten din fra stund en!

Fortalte etterpå kjørelærer hvem som hadde vært min sensor

(var en annen som måtte følge meg til bilstasjonen)

Hans kommentar var : hadde jeg visst du skulle få HAN så hadde jeg nok avlyst prøven din. han ødelegger enhver sin selvtillitt, har nesten 90% stryk og har masse klager på seg, mange skulle faktisk sett han bort fra biltilsynet, og nå pensjoneres han til hlsten

Godt kjørelærer sa dette da, men jeg er likevel fremdeles så sur og lei meg. Ikke har jeg god råd heller, men 2750kr. kostet det og nå blir det 2750kr. til pluss flere kjøretimer :(

Og gruer meg sånn til gang nr.2. Så redd for at noe lignende skal skje..

Noen med lignende erfaringer..?

Flere som strøyk første gangen?

Stakkars deg :klem:

Det høres ut som sensoren jeg hadde første gang. Du kjørte vel ikke opp i Bergen? Eller, du vil kanskje ikke si hvor det var.

Lykke til neste gang :)

Hilsen

The Kitten :banantroll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinner er statistisk sett bedre i trafikken enn menn :)

Å? At kvinner krasjer sjeldnere betyr ikke nødvendigvis at de er bedre førere. Mange elsker å dra frem slik statistikk, men så hopper de glatt over den lille detaljen at menn kjører enormt mye mer. Korrigert for antall km er menn nemlig mindre ulykkesutsatt, de nyeste tallene jeg fant er fra 2001 (TØI, "Risiko i trafikken", 694-2003). Det er kun to aldersgrupper hvor mannlige førere er mer utsatt for å dø eller bli skadet, korrigert for antall km kjørt; 20-24 (30% mer) og 75+ (11%). Som mann synes jeg det er litt morsomt å se på tallene for 35-44 og 45-54 (kvinner 50% farligere), samt 55-64 og 65-74 (kvinner over 100% farligere!). Så snart vi menn har rast fra oss det verste (dvs. fylt 25) er vi bedre sjåfører, og denne forskjellen blir bare større og større til vi fyller 75, da er vi like ille som 20-åringer igjen.

Jeg er statistisk sett en bedre keeper enn han som står i mål for Manchester United, iom. at det går flere år mellom hver gang jeg spiller fotball går det også flere år mellom hver gang jeg slipper inn en ball - det er omtrent like god statistikk som å kun telle bilulykker for hvert kjønn uten å korrigere for kjørelengde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Glør
Sensorer kan ikke stryke en person på grunnlag av at de ikke liker den personen, de følger et skjema med prikker, og hvis du får mange nok prikker, så kan du ikke få lappen selv om sensor liker deg.

Man må ikke få prikker for å stryke, de har anledning til å stryke på skjønn/helhetsvurdering også. Jeg strøk på det under første oppkjøring, og hadde bare en konkret feil, og han presiserte at det ikke var pga den jeg strøk. Så jeg ble strøket på helhet, og sensor kunne heller ikke gi noen gode eksempler på situasjoner som trakk ned, så hverken jeg eller kjørelærer skjønte hvorfor jeg strøk, og jeg var både trygg og godt forberedt. Men slike ting skjer, og siden man ikke kan klage på resultatet er det bare å bestille ny oppkjøring, og ta noen flere kjøretimer. Og andre gangen sto jeg med fin margin, selv om jeg egentlig var mere nervøs da, og ikke hadde hatt mer enn noen få kjøretimer imellom gang 1 og 2.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...