Gå til innhold

Paradise Hotel (Dansk,sesong 4) på TV3


PoisonIvy

Anbefalte innlegg

Gjest dalieo

Rasmus er deilig :danse:

Leste på nettet en plass at det var sexrekord i denne sesongen av Paradise Hotel. Er visst mange deltakere som har sex med tre forskjellige på oppholdet deres. Woho!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest

Alle sier at Katarina er så smart og Diana så "naiv, lite taktisk etc " er ikke tilfelle det da...katarina vinner ingenting på å være så aggressiv i fremtoningen.. Diana derimot..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lykkeliky

Herregud Haider er sexy!!!!!!!!!!!!!!!!! Han er en sånn en jeg kunne hatt en one night stand med, men ikke noe mer :humpe::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haider minner meg om en kompis av meg. GLÆTT. Vet akkurat hvordan han skal få jenter til å føle seg spesiell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke akkurat like spennende å se på når man vet hvem som vinner...

Men hekta... ja helt klart!

IKKE lov å røpe hvem som vinner asså!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ansjoni

hehe, jeg synes Haider er noe av det mest usexye jeg har sett. Ingen av guttene er egentlig etter min smak, så det er ikke derfor jeg ser på ;) har ikke sett på 3 dager nå, så det blir stas i kveld

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fëawen

Jeg må le av Haider og Karina.. :fnise::fnise:

Fra å være bittre fiender (Haider ville jo ikke en gang spise middag med henne) til :sengekos::humpe: på null nix (har det ikke skjedd nå, så

skjer det i hvertfall snart).

Og hun Marlene.. hun må jo føle seg dum i etterkant.. Sånn som hun henger på Mads, og gir han den SISTE SJANGSE (ja da.. :fnise: ), og han fortsetter som før med damer på alle kanter..

Blir spennende med hun nye Mona. :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herregud, Karina er hoverende og irriterende!!

JA!!!!!!!!!!!!

Og utrolig kvalmt hvordan hun driver å sier at hun er den peneste av jentene!! :frustrert: Stemmer ikke!! Æsj,sånne folk som tror de er så deilige....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Hva er det egentlig med Malene? Sutrer og sutrer om Mads, men han har da vel ingen forpliktelser heller? Hun sier at han må gå rett til henne og fortelle alt hva han har snakket med andre om. Det gjør jo ikke vanlige ektepar engang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Lykkeliky

Go Mona!!! Morsomt at noen skaper litt røre der, Julie blir jo helt fra seg når Nick bare prater med Mona. Skjønner ikke at Mats og Nick orker forhørene til Malene og Julie.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_silje_*
Ikke akkurat like spennende å se på når man vet hvem som vinner...

Men hekta... ja helt klart!

Hvor kan jeg finne ut hvem som vinner? Kan du feks poste en link så kan de som vil se og de som ikke vil la være? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ansjoni

Du finner det sikkert på tv3.dk - de sier jo iallefall sagt en gang at man måtte ikke gå inn der hvis man ikke ville vite hvem som vant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...