Gå til innhold

Stripping


Gjest Gjest_mia_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_mia_*

Jeg vet jeg får reaksjoner på dette, men jeg skal prøve å forklare mitt syn.

Jeg og samboer er enig i forhold til stripping. Han har valgt å respektere min menig om stripping, og av den grunn så går han ikke på det. Jeg mener at om en type går på stripping, så må det være lov for dama og strippe for andre også. Om dette ikke skal være lov, så må jo mannen synes at strippe dama gjør noe galt?? For dama hans ville vel ikke ha gjort noe annderledes enn strippedama. Jeg vet det med aktiv eller ikke aktiv aktør. Mannen står bare og ser, mens dama hans ville blitt den aktive part. Men for å illustrere dette på en litt mer på spissen, så kan jeg komme med en sammenligning. Om to menn går sammen, og den ene utfører incest, og den andre står bare og ser?? Hvem gjør noe galt da? Bare han som utfører? Selvfølgelig så er det begge parter!!.

Jeg ville aldri ha hatt noe glede av å gå på manlig stripping, syns menn som stripper er ekkle og femi. Og hadde sett på det som en klovne greier.

Har bare lyst til å høre meninger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest

Er faktisk enig med deg!

Hadde typen min dratt på strippeklubb, tiltross for at jeg hadde gitt beskjed at jeg feks ikke likte det, så hadde jeg faen meg begynt å strippe selv, bare på trass!

Skal han sleve etter andre kvinnfolk, skal eg søren meg ha noen mannfolk slevende etter meg!:P Og jeg vet han hadde hatet det:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Casey

Det at en mann ser på stripping, betyr ikke at han vil godta at kjæresten stripper offentlig av den grunn. Selv om du har et poeng her: i prinsippet burde han godta at du stripper, dersom han synes det er greit at han selv oppsøker stripping som tilskuer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det at en mann ser på stripping, betyr ikke at han vil godta at kjæresten stripper offentlig av den grunn. Selv om du har et poeng her: i prinsippet burde han godta at du stripper, dersom han synes det er greit at han selv oppsøker stripping som tilskuer.

Og en som stripper offentlig, vil heller ikke bety at man godtar at mannen går på stripping:)

Jeg er bare litt lei av at mannen skal kunne bryte slike grenser for de er almen akseptert. At en mann går på stripping er bare moro. Og kona skal vente klar hjemme, og være glad for godene hun får siden han har vært på stripping. Og om dama stripper selv, så er det fy og fy. Men seriøs så ser jeg på det som å være den aktive part og skuende part på lik linje. Kan han gjøre noe som jeg vil bli lei meg for, så må da jeg kunne gjøre noe som han blir lei seg for. Nå er ikke meg og han oppe i en slik diskusjon, han respekterer mine ønsker. Ellers så hadde nok han hatt en strippe kone han :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Gjest snoffe

Hahaha, det var faktisk akuratt som jeg skulle sagt det selv! Jeg har sagt akuratt det til typen min;) Nå er ikke han en som hadde gått på stripping, for da hadde det blitt slutt med en gang- jepp så strickt er jeg.

Jeg syns det er sykt at noen kvinner i det hele tatt synst det er greit at mennen deres går på stripping eller har det på utdrikkningslaget sitt. Jeg mener hadde de blitt rasende visst det ikke var en stripper men en anne dame som kom å gnikkte musa i ansiktet til typen deres ? JA! eneste forskjellen er at det er en stripper og at hun får betalt, noe som er enda mere kvalmende.

Så ja tar jeg typen min å se på eller være på stripping så dumper jeg han på flekken og stripper forann hele kaeratgjengen hans, visst han synst det er så greit må han nesten tåle det;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

Nei, ærlig talt, å sammenligne stripping og incest er bare helt sjukt. Stripping er f.eks lovlig og frivilling, mens incest er straffbart og mot den ene partens vilje. Synes det er bunnmål å sammenligne noe sånt.

Stripping er et utrolig lite problem hvis man ser på alt mulig annet et forhold kan råke ut for. Tror ikke mannen min frekventerte strippeklubber før vi ble sammen, og vet at han ikke har det store behovet nå heller. Men om han vil, så vær så god. Betyr ikke at han ikke elsker meg noe mindre. Jeg ser på kjekkaser hele tiden, og nå når det er 30 grader så blir det mye badebukser og bikinier å se. Men mannfolka deres må vel låses inne på hobbyrommet, kanskje?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det eneste du kan sammenligne det med er at du går og ser en strippeshow selv, det at du ikke har glede av det har absolutt ingenting med saken å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Eh, jeg tror ikke ts mente at incest og stripping er på likt nivå på noen som helst måte. Det var vel bare et eksempel for å illustrere tydeligere at det ikke nødvendigvis kun er den aktive part som er "synderen". At tilskueren også spiller en part i situasjonen liksom.

Jeg synes forøvrig det var et intressant synspunkt TS. :) Og jeg er enig med deg. Hvis man av prinsipp synes stripping er ok, burde det ikke spille noen rolle hvorvidt partneren var den aktive eller den tilskuende i en situasjon der hun/han var innvolvert i strippng.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke enig med TS. Aa se paa stripping og aa utfoere stripping er to forskjellige ting. Det ville vaere mer naturlig aa si at da skal dama ogsaa kunne gaa og se paa strippeshow.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Cuba_*

Enig med de to siste :gjeiper:

Gjorde det en gang med eksen og noen kamerater. Jeg var eneste jenta med på Danmark-tur, så jeg ble jo med inn i baren. Gikk helt greit det, litt moro..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Venetia

Hvis kjæresten min hadde gåt og sett på stripping hadde jeg blitt så opprørt at jeg ikke hadde klart å ta hevn. Vet ikke om jeg hadde klart å tilgi det når han vet SÅ godt hvor sterkt jeg føler angående slike ting. Syns ikke det er riktig at man skal ta hevn med å strippe foran kompisene hans, fordi det er jo faktisk noe annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Jeg synes forøvrig det var et intressant synspunkt TS. :) Og jeg er enig med deg. Hvis man av prinsipp synes stripping er ok, burde det ikke spille noen rolle hvorvidt partneren var den aktive eller den tilskuende i en situasjon der hun/han var innvolvert i strippng.

Helt enig i dette.

Om min mann vil se på strippeshow så må han tåle at jeg også kler av meg foran kjente/ukjente menn. Det ene er ikke bedre eller verre enn det andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...