Gjest Grafica Skrevet 26. juli 2009 #581 Del Skrevet 26. juli 2009 (endret) Hei vennen, beklager at jeg ikke har skrevet her så mye i det siste, hodet mitt er litt fraværende for tiden. Men jeg følger med altså Håper virkelig du har mulighet til å komme på festen til Purple, for det hadde vært superkos å se deg igjen! Endret 26. juli 2009 av Grafica Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kara W Skrevet 26. juli 2009 Forfatter #582 Del Skrevet 26. juli 2009 Mannen er på vei hjem Han visste ikke om de kom til idra idag eller imorgen, men nå fikk jeg melding om at han er hjemme om ca to timer. Så isteden for å sitte her og tulle bort tiden eller legge meg til en noe fornuftig tid, skal jeg løpe og rydde huset. Vi kommer nok begge to til å være slitne imorgen, men kanskje jeg får overtalt ham til å dra på hytten imorgen, slik ta vi får en ekstra dag der oppe. Jeg har handlet så vi har alt vi trenger i hus, vi trenger bare å få det pakket ned. Det blir i så fall en veldig slitsom dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kara W Skrevet 27. juli 2009 Forfatter #583 Del Skrevet 27. juli 2009 Da var alt pakket og klart til hytte tur imorgen. Jeg skal lage matpakke til oss imorgen, men ellers er det bare å kle på oss, spise frokost og sette oss i bilen. Blir en lang tur, med 8 timer ren kjøring. Håper på å ta så få pauser som mulig, men det er det plutten som bestemmer. Men nå til sengs! Må være opplagt når vi skal kjøre bil imorgen. Sees om en uke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 28. juli 2009 #584 Del Skrevet 28. juli 2009 Håper dere storkoser dere på hytta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Skrevet 8. august 2009 #585 Del Skrevet 8. august 2009 Dagboka di var borte fra Mine innlegg jo! Teite KG! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kara W Skrevet 14. august 2009 Forfatter #586 Del Skrevet 14. august 2009 På tide med en oppdatering igjen, ser jeg. Det har skjedd en del, så vi tar kortversjonen: Vi har hatt en fantastisk feirePlutten har lært å gåJeg skal bli tanteMormor er på besøk fra USAJeg skal være forlover for besteveninnen minPlutten har begynt i barnehage og det går kjempebraDet er koselig på jobbenVi har lyst på mere ferie sammen Idag er det planleggingsdag i barnehagen, så jeg har hjemmekontor. Tok med meg to ting som jeg tenkte jeg skulle bruke hele dagen på, men så gikk det veldig fort, og jeg ble ferdig kl 11. Sitter nå bare her og svarer på mail og telefoner, og later som jeg jobber. Når plutten våkner igjen tenker jeg at jeg tar helg og sykkler bort og besøker mormor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 14. august 2009 #587 Del Skrevet 14. august 2009 (endret) Så mye spennende som har skjedd! Gratulerer som blivende tante Endret 14. august 2009 av Grafica Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kara W Skrevet 16. august 2009 Forfatter #588 Del Skrevet 16. august 2009 Så mye spennende som har skjedd! Gratulerer som blivende tante Takk takk. Så dem igår for første gang siden jeg fikk nyheten. Var veldig koselig. Bror og mannen dro på kino for å se G.I.Joe, mens vi jenter ble hjemme og så Mansfield Park og pratet baby-snakk. Jeg har jo ikke fått vært så mye sammen med henne på egen hånd, så det var litt ekstra koselig å bli bedre kjent. Blir veldig spennende å følge med på dem videre, jeg klarer liksom ikke helt å se for meg broren min som pappa. Men jeg tror han blir en veldig flink pappa. Nå er vi nettop kommet inn fra sykkeltur. Sykklet litt over halveis til jobben, og det gikk helt fint. Så hvis været er bra så sykkler jeg til barnehagen og jobben imorgen. Var uansett koselig å dra på sykkeltur med hele familien. Plutten satt og klappet meg på ryggen mens jeg sykkelt, og det var helt utrolig koselig å kjenne de små barnehendene på meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 16. august 2009 #589 Del Skrevet 16. august 2009 Aww :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kara W Skrevet 17. august 2009 Forfatter #590 Del Skrevet 17. august 2009 Idag har jeg sykklet til jobben! Det tok 1:20 fra jeg gikk ut døren hjemme til jeg satt på plassen min på kontoret. Men dette inkluderte å sette guttungen oppi sykkelen :slåss:, lure på hvor jeg skulle sykkle :klø:, oppdage at jeg nok burde ha valgt den andre veien , levert plutten i barnehagen , og og skiftet på jobben. Hjemveien tok 40 min i regnet Er god og sliten nå. Skal prøve igjen på onsdag, og se om jeg får ned tiden til under en time. Slapper av med øl. Når jeg har fått igjen litt energi skal jeg gå og hente meg en sjokolade cookie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 17. august 2009 #591 Del Skrevet 17. august 2009 *følger med* :happy: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Skrevet 17. august 2009 #592 Del Skrevet 17. august 2009 Så flink du er! Jeg sykla litt til jobb i fjor vår, da jeg hadde lenger vei enn nå. Brukte ca en halvtime hver vei, så da ble det tilsammen en times trening hver dag. Slettes ikke dumt det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kara W Skrevet 19. august 2009 Forfatter #593 Del Skrevet 19. august 2009 Teit drøm i natt. Drømte at ingen av vennene mine ville prate med meg mer. De tok ikke telefonen, og snudde ryggen til hvis jeg prøvde å gå bort til dem Har fortsatt en uggen følelse i kroppen. Får satse på at den forsvinner når jeg begraver meg litt i arbeid på jobben. Velkommen Envy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kara W Skrevet 19. august 2009 Forfatter #594 Del Skrevet 19. august 2009 Au, vondt overalt! Men jeg brukte bare 35 minutter på å sykkle til jobben idag *stolt* Tok 40 minutter hjem med en plutt bakpå, men synes ikke det er så veldig ille. Målet er å komme under 30 min. Og hvis jeg er flink og sykkler masse neste sommer slik at jeg ikke kjøper månedskort til toget har jeg bestemt meg for at jeg skal bruke de pengene på ny og behagelig sykkelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 19. august 2009 #595 Del Skrevet 19. august 2009 Så flink du er til å sykle! Og bra å unne seg en ny sykkel Ha en flott dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kara W Skrevet 21. august 2009 Forfatter #596 Del Skrevet 21. august 2009 Dette er spennende tider. For en uke siden fikk mannen beskjed om at personalsjefen kommer på besøk for å prate med avdelingen hans. Hun har ikke vært innom på de 3 årene han har jobbet der. Når de spurte sjefen hva det gjaldt så mumlet han bare litt og gikk. Mitt firma har litt problemer også, men det er alt for konfidensielt til at jeg kan skrive noe her. Men det blir ikke noen løsning på den saken før tideligst neste mandag, dagen før lønninger. Dette er spennende tider. Har vi jobb neste måned? Vi er begge ganske sikkre på at vi klarer å finne nye jobber raskt, dersom det er det om å gjøre, men hvis begge mister jobben samtidig så er jo det en seriøs knekk på øknomien vår. På den posetive siden så har mormoren til mannen bestemt seg for å bli boende litt til, så vi trenger ikke å tenke på å flytte riktig enda. Tror jeg blir mer positivt innstilt om et år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kara W Skrevet 21. august 2009 Forfatter #597 Del Skrevet 21. august 2009 Så flink du er til å sykle! Og bra å unne seg en ny sykkel Ha en flott dag! Tusen takk, og velkommen til dagboken min Håper å få til å sykkle et par dager neste uke også. Nå har mannen fått feste til barnesete, så da kan han sykkle også. Koseligere når vi begge gjør det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 23. august 2009 #598 Del Skrevet 23. august 2009 Hei vennen! Jeg er knapt innom her lenger - lenge siden sist nå. Så du hadde forsøkt ringe meg, men jeg var midt i yoga da du ringte. Det var ganske seint før vi avsluttet, så jeg ville ikke ringe deg tilfelle du hadde lagt deg. Sendte deg en SMS, men veit ikke om du så den? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kara W Skrevet 27. august 2009 Forfatter #599 Del Skrevet 27. august 2009 Hei vennen! Jeg er knapt innom her lenger - lenge siden sist nå. Så du hadde forsøkt ringe meg, men jeg var midt i yoga da du ringte. Det var ganske seint før vi avsluttet, så jeg ville ikke ringe deg tilfelle du hadde lagt deg. Sendte deg en SMS, men veit ikke om du så den? Ringte bare for å si hei, og høre hvordan det går med deg Nå er jeg nettop kommet hjem fra frisøren. Jeg ser helt annerledes ut, og mannen er veldig usikker på om jeg faktisk er konen hans Det ble en litt dyr afære. Mamma skulle betale for frisørtimen, men de hadde problemer med kortterminalen, så jeg endte opp med å betale. Så gikk vi ut for å spise. Kelneren var veldig treg med å komme bort for å ta imot betaling, og mamma hadde en annen avtale hun bare måtte løpe til, så da endte jeg opp med å sitte igjen og ta den regningen også. Og til slutt så gav jeg mamma flexikortet mitt, for hun hadde ikke flere klipp igjen, og rakk ikke å kjøpe ny Men hun lover at jeg skal få igjen for alt sammen. På lørdag var vi i bryllup i Fredrikstad. Det var aldeles nydelig, og jeg tror hun var den søteste bruden jeg noen gang har sett. Strålte av lykke hele kvelden, og med en kjole som var helt nydelig på henne. Brudgommen var minst like stilig i bunad og et stort smil. Det var masse hyggelige folk der, og selv selskapslekene var koselige (og jeg liker vanligvis ikke slikt). Dagen etter var det felles lunch med alle restene, og vi ble sittende lenge og kose oss, helt til jeg fikk melding fra mamma "Hei jeg heter *plutt*. Jeg er veldig søt, men har ingen foreldre. Har du sett noen?" Så da var det på tide å komme seg hjemmover, bare tre timer senere enn avtalt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Skrevet 27. august 2009 #600 Del Skrevet 27. august 2009 Høres ut som en fin helg Gleder meg masse til å se håret ditt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå