Kara W Skrevet 30. mai 2009 Forfatter #521 Del Skrevet 30. mai 2009 (endret) Nå har jeg spist middag, lest to kapitler til og ryddet stuen. Jeg erklærer meg selv herved ferdig med alt som er fornuftig og nyttig for kvelden. Nå skal jeg sette meg ned med te og Nemi. Kjøpte Lapsang Suchong idag, yndlingsteen min Endret 30. mai 2009 av Kara W Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 30. mai 2009 #522 Del Skrevet 30. mai 2009 Håper du har kost deg med teen og Nemi. Lykke til med videre lesing i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 30. mai 2009 #523 Del Skrevet 30. mai 2009 Nemi Så flink du har vært idag! Og merkes at du er alene hjemme; så mye har du vel ikke skrevet på KG på én dag på flere måneder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kara W Skrevet 31. mai 2009 Forfatter #524 Del Skrevet 31. mai 2009 Jeg er kanskje litt mer aktiv her inne enn ellers, ja Nå som jeg har egen laptop burde jeg jo egentlig klare å skrive litt oftere. Men jeg skal ikke la dette gå utover lesingen min! Dagens gjøreliste: Repiter kapittel 14-23 (har lest 14-15) Klippe ut stoff Sette på en klesvask Rydde spisestuen Re opp sengen Gå en liten tur File og lakke neglene Er det ille at jeg ikke savner familien min? Er jo selvfølgelig kjempe glad i dem, og er ikke dirrekte glad for at de er borte, men det har vært ganske deilig å bare tenkte på meg selv og slappe av og få sovet ut ordentlig. Også er jeg ganske sikker på at de koser seg, selv om jeg ikke har hørt noe fra dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 31. mai 2009 #525 Del Skrevet 31. mai 2009 Synes ikke det er ille, vennen. Du ser dem jo hver dag ellers, litt alenetid er deg vel fortjent! Det blir forresten ikke noe treff den 20. juni. Vil du finne på noe med meg alikevel? Jeg kan godt komme på besøk, altså. Kompisen min jeg skal bo hos mens jeg er i Oslo skal i bryllup den dagen, og jeg har ikke lyst til å sitte aleine hjemme hos ham en lørdag kveld når jeg først er i byen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kara W Skrevet 31. mai 2009 Forfatter #526 Del Skrevet 31. mai 2009 Kom på to meget viktige ting til som må gjøres idag! Dagens gjøreliste: Repiter kapittel 14-23 (har lest 14-17) Sende inn norsk selvangivelse Sende in svensk selvangivelse Klippe ut stoff Sette på en klesvask Rydde spisestuen Re opp sengen Gå en liten tur File og lakke neglene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kara W Skrevet 31. mai 2009 Forfatter #527 Del Skrevet 31. mai 2009 Dagens gjøreliste: Repiter kapittel 14-23 (har lest 14-19) Sende inn norsk selvangivelse Sende in svensk selvangivelse Klippe ut stoff Sette på en klesvask Rydde spisestuen Re opp sengen Gå en liten tur File og lakke neglene Søren og, jeg finner ikke den svenske selvangivelsen min Jeg sendte inn sent i fjor også, og i år hadde jeg tenkt til å klage på den, for fikk veldig mye restskatt som jeg mener at jeg ikke skal betale. Nå får jeg uansett ikke sendt den inn før på tirsdag, men det hadde vært greit å få skrevet den ferdig og lagt i konvolutt. Vil gjerne treffe deg, Bokalven, men må se litt på når jeg skal feire bursdagen min. Må få hjem mannen så vi kan få planlagt litt fremover. Han ville jo reise bort også, men det tror jeg må utsettes til ting er litt roligere på jobben. Er du lenge i byen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 31. mai 2009 #528 Del Skrevet 31. mai 2009 Vil gjerne treffe deg, Bokalven, men må se litt på når jeg skal feire bursdagen min. Må få hjem mannen så vi kan få planlagt litt fremover. Han ville jo reise bort også, men det tror jeg må utsettes til ting er litt roligere på jobben. Er du lenge i byen? Ikke superlenge. Ca 10 dager. Men en av grunnene til at jeg kommer er Skeive dager, så jeg har allerede en god del program... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kara W Skrevet 31. mai 2009 Forfatter #529 Del Skrevet 31. mai 2009 Dagens gjøreliste: Repiter kapittel 14-23 (har lest 14-22) Sende inn norsk selvangivelse Sende in svensk selvangivelse Klippe ut stoff Sette på en klesvask Rydde spisestuen Re opp sengen Gå en liten tur File og lakke neglene Jeg tok like gjerne med meg bøkene mine bort i parken og har sittet der og lest en times tid. Det var deilig På hjemveien gikk jeg innom kunstgalleriet. Selv om det ligger tre hus bortenfor oss har jeg aldri vært innom, men nå hadde de en utstilling med avistegnere med bl.a. Lise Myre, så da måtte jeg bare titte inn. Det var faktisk en del pent der. Nå har jeg funnet frem en is, og når den er ferdig skal jeg finne frem stoff og klippe ut deler. Har et kapittel igjen å lese, og det omhandler skatt. Det er det verste kapittelet i hele boken, så da må jeg først opparbeide meg litt ordentlig motivasjon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 31. mai 2009 #530 Del Skrevet 31. mai 2009 Motivasjon gjennom stoffklipping er ikke dumt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kara W Skrevet 31. mai 2009 Forfatter #531 Del Skrevet 31. mai 2009 Dagens gjøreliste: Repiter kapittel 14-23 Sende inn norsk selvangivelse Sende in svensk selvangivelse Klippe ut stoff Sette på en klesvask Rydde spisestuen Re opp sengen Gå en liten tur File og lakke neglene Da var jeg endelig ferdig med å lese igjennom det teite kapittelet. Nå kan jeg en del mer om skatt. Kjenner at jeg ikke har helt forstått alt, men nok til å stå på eksamen, ihvertfall. Det er jo 27 andre kapitler som jeg kan rimelig greit. Nå er planen å sy litt til, så skal jeg sette meg forran TVen og ordne negler. Når de er tørre skal jeg sette meg til med te og tegneserie igjen. Tror det blir Spiderman ikveld. Det ble en god dag, selv om jeg kjenner at jeg ikke var fullt så produktiv som igår. Bokalven: Jeg skal høre litt hva som er planen fremover, men et eller annet tidspunkt skal vi finne som passer oss begge! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 31. mai 2009 #532 Del Skrevet 31. mai 2009 Jeg har ikke fått sydd noe i dag, har fått nålet sammen et av de tingene jeg skal sy da. MEN det er så varmt at jeg ikke orker å gjøre så mye. Kose deg med te og tegneserie i kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kara W Skrevet 1. juni 2009 Forfatter #533 Del Skrevet 1. juni 2009 Jeg har nå sovet en time lenger hver morgen. Deilig! Jeg har også voknet litt over 6 hver morgen, for det er da plutten pleier å vokne, men sovnet raskt igjen. Dagens gjøreliste: Respitere kapitel 24-29 Sy sammen kjole Finne svensk selvangivelse Rydde bibliotek Sette på en klesvask Gå ut med papir Re opp sengen Lære meg en ny frisyre Det er sikker mye rart jeg kan gjøre med håret slik at jeg ser litt penere ut. Akkurat nå kan jeg to frisyrer: hestehale eller bare ha det løst. Når det henger løst blir det som regel ganske bustet iløpet av dagen. Nå har jeg lyst til å lære meg noen nye ting jeg kan gjøre med det slik at jeg får litt variasjon. Men jeg er ganske blank på ideer, så send gjerne noen bilder til inspirasjon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 1. juni 2009 #534 Del Skrevet 1. juni 2009 Når jeg har langt hår bruker jeg å bruke masse små hårklyper og sette det opp bak på hodet, gjerne litt bustete. Har ingen bilder å vise deg - dessverre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kara W Skrevet 1. juni 2009 Forfatter #535 Del Skrevet 1. juni 2009 Dagens gjøreliste: Respitere kapitel 24-29 Sy sammen kjole Finne svensk selvangivelse Rydde bibliotek Sette på en klesvask Gå ut med papir Re opp sengen Lære meg en ny frisyre nå har jeg sittet i parken og lest igjen. Jeg har nå utarbeidet meg to A4 sider med notater og to A4-sider med formler som jeg skal pugge på frem til eksamen. Jeg har noen små klyper. Skal se hva slag morsomme frisyrer det blir av det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 1. juni 2009 #536 Del Skrevet 1. juni 2009 Dagens gjøreliste: Respitere kapitel 24-29 Sy sammen kjole Finne svensk selvangivelse Rydde bibliotek Sette på en klesvask Gå ut med papir Re opp sengen Lære meg en ny frisyre nå har jeg sittet i parken og lest igjen. Jeg har nå utarbeidet meg to A4 sider med notater og to A4-sider med formler som jeg skal pugge på frem til eksamen. Jeg har noen små klyper. Skal se hva slag morsomme frisyrer det blir av det. Flink du har vært så langt da. Skal se du blir kjempefin på håret, ikke at du ikke har vært det, men at du nå blir fin på en ny måte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kara W Skrevet 1. juni 2009 Forfatter #537 Del Skrevet 1. juni 2009 Flink du har vært så langt da. Skal se du blir kjempefin på håret, ikke at du ikke har vært det, men at du nå blir fin på en ny måte. Det minner meg om noe mannen sa en gang. Hadde tilbragt halve dagen hos frisøren for å få permanentn. Jeg kommer hjem, han ser på meg og sier "Så pen du var til en forandring" Han skjønte raskt hva han hadde sagt og endret det til "Det var pent med en forrandring". Han får fortsatt høre den Nå ringte nettop mannen og de de er på vei hjem Drev akkurat og tenkte at jeg begynner å savne dem. Jeg har hatt en helt fantastisk helg! For første gang på lenge har jeg bare fokusert på meg og hva jeg trenger, og jeg har klart å utnytte tiden på en fornuftig måte. Tror jeg skal kreve flere slike. Er straks ferdig med å sy også. Når jeg er ferdig med kjolen skal jeg sy på bidraget mitt til konkuransen neste helg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 1. juni 2009 #538 Del Skrevet 1. juni 2009 Konkurranse neste helg??? Har du lyst til å treffes en dag??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kara W Skrevet 4. juni 2009 Forfatter #539 Del Skrevet 4. juni 2009 Da var eksamen over for denne gang :dasner: Det var en helt annen type oppgave enn de på de gamle eksamene jeg har øvd meg på. Men jeg tror det gikk ganske bra. Er ihvertfall sikker på at jeg står, og det er jo det viktigste. Imorgen er det tilbake på jobb. Nå blir det noen utrolige hekstiske dager fremover. 10. juni må moms-regnskapene sendes inn, og jeg har ikke en gang begynt på det ene! Heldigvis er det lov å sende korreksjonsoppgaver hvis man merker at man har gjort en feil. Ikveld har jeg jobbet litt mer på klærne jeg skal ha med i desginkonkuransen på lørdag. Tror faktisk jeg blir ferdig. Det er en re-design konkurranse, og det er jeg ikke spesielt flink på, men jeg har skikkelig lyst på broder-maskinen som er 1. premie Jeg skal lage et skjørt, en jakke og en veske. Har begynt på alle tre, men ingen er ferdige. De matcher ikke sånn veldig heller, så det blir ikke et skikkelig antrekk. Men det blir sikkert gøy å være med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 4. juni 2009 #540 Del Skrevet 4. juni 2009 (endret) Hvor skal denne konkurransen finne sted og hvordan kommer du over sånne ting??? Og gratulerer med vel overstått eksamen!!! Endret 4. juni 2009 av Nótt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå