Honey Bee Skrevet 14. juni 2008 #21 Skrevet 14. juni 2008 (endret) Dessuten kjenner jeg tannlege som sier at man overfører en bakterie i munnen til de små, som fører til hull i tennene deres ved å gjøre det. Det samme skjer når foreldre "vasker" smokken til barna i sin egen munn. Herregud!!!Tannleger altså.... Kan ikke ta sånne utsagn for god fisk vettu,alt som har med barn å gjøre snur jo med vinden i dette landet her. De de kan suge på brystene våre går det nok helt fint med et kyss på munnen innimellom Endret 14. juni 2008 av Honey Bee
Gjest StoreSky Skrevet 14. juni 2008 #22 Skrevet 14. juni 2008 Gjorde det da frøkna var mindre - og jeg fikk lov. Hun er ikke særlig kosete av seg! Sååå koselig når hun er syk, for da kan hun sitte på fanget, litt! Nå er det lenge siden nuss på munnen, for hun vil ikke. Og det er helt greit. Men JEG hadde ikke hatt noe imot et lite hade nuss i blandt.
Gjest Frida Thomasine Skrevet 14. juni 2008 #23 Skrevet 14. juni 2008 Da de var små så gjordet jeg det men ikke nå som dem er store! Det kommer et stadie der ungene ikke liker kyss på kinnet så det avvikler seg med tiden. Det jeg derimot syns er merkelig er at mor og datter begge godt voksne (60 år og 30 år) kysser hverandre på munnen!
Gjest Gjest Skrevet 14. juni 2008 #24 Skrevet 14. juni 2008 Barna mine får masse kos, men ikke suss på munnen! Det synes jeg ikke noe om, det er en kjæresteting for meg=)
Gjest Gjest_Kaia_* Skrevet 14. juni 2008 #25 Skrevet 14. juni 2008 Barna mine får masse kos, men ikke suss på munnen! Det synes jeg ikke noe om, det er en kjæresteting for meg=) For meg er barna det kjæreste jeg har så det gjør jeg!
lille_lam Skrevet 14. juni 2008 #26 Skrevet 14. juni 2008 (endret) Har sett mange ganger på TV at foreldre gir barna kyss på munnen når de treffes/sier "hadet". Synes det er litt rart jeg.. Er det noe som er "vanlig" å gjøre?? Er enig med deg, jeg kysser ikke datteren min på munnen. Synes det er uanturlig at voksne skal kysse barn på munnen.. Men derimot, masse kos og klem og lek og mange mange kyss på kinnet, hode, pannen, på hånden og ja overalt. Endret 14. juni 2008 av lille_lam
milla-mor Skrevet 14. juni 2008 #27 Skrevet 14. juni 2008 Jada, jeg kysser jenta mi på munnen. Det blir jo et snurpekyss, da... Ikke klin. Kan ikke skjønne hva som skal være så merkelig med dèt.
Gjest Gjest Skrevet 14. juni 2008 #28 Skrevet 14. juni 2008 Jeg syntes det virket unaturlig før jeg fikk barn, men nå som jeg har barn er det den mest naturlige ting i verden. Jeg tar ikke initiativ til det, men barna (1,5 og 2,5) vil gjerne ha både kos og suss når de legger seg eller jeg leverer i bhg.
Lurvina Skrevet 14. juni 2008 #29 Skrevet 14. juni 2008 Jeg har aldri blitt kysset på munnen som barn av foreldrene mine, og jeg tror ikke at dette er noe som jeg kommer til å gjøre når jeg selv får barn. Det føles bare ikke helt naturlig for meg.
Gjest Gjest Skrevet 14. juni 2008 #30 Skrevet 14. juni 2008 Det blir jo et snurpekyss, da... Ikke klin. Nettopp! Det er stooor forskjell på kyssene datteren min får, og de faren hennes får.
Gjest Gjest_Ingunn_* Skrevet 14. juni 2008 #31 Skrevet 14. juni 2008 Jada, jeg kysser jenta mi på munnen. Det blir jo et snurpekyss, da... Ikke klin. Kan ikke skjønne hva som skal være så merkelig med dèt.Enig! Det er da ikke noe galt med det? :klø: Det er mere naturlig enn unaturlig mener nå jeg da!
Gjest Gjest Skrevet 14. juni 2008 #32 Skrevet 14. juni 2008 Jeg gir dattera mi full deepthroat. Hva er problemet?
Gjest gabriela Skrevet 14. juni 2008 #33 Skrevet 14. juni 2008 Har ikke barn selv, men kysser sønnen til bestevenninna mi (han er tre år gammel) på munnen. Synes det blir litt rart å kalle det et KYSS da jeg egentlig synes det mer er en NUSS.
Gjest Gjest Skrevet 14. juni 2008 #34 Skrevet 14. juni 2008 Jeg gjør det ikke selv, men det er bare fordi jeg ikke er vant til det fra da jeg selv var liten. Jeg synes ikke det er noe rart at andre gjør det.
birma Skrevet 14. juni 2008 #35 Skrevet 14. juni 2008 Alt som er tabu og unaturlig i disse dager ... For ikke å snakke om "underlig". Å susse ungne min på munnen har jeg gjort og finner det helt naturlig å susse på sine barn. Nå får jeg tildelt et suss i ny og ne, som når jeg leverer i barnehagen og det er farens uke. Tobeinten min susser ikke på andre enn meg og sin bestemor. Å gi noen et suss på truten uansett hvilken alder man er, så er det en grei ting å ikke sitte å være så sneversynte og tro det skal være noe seksuelt med det. Det finnes de land hvor å gi et kyss/suss på munnen er en del av hilseritualet. Apropos unaturlig og "underlig", så må dere huske på å å ikke kalle barna deres for noe annet enn hva de heter, for enkelte finner det "underlig" å ha kjælenavn på barna sine
Gjest Glad i reiser Skrevet 14. juni 2008 #36 Skrevet 14. juni 2008 Herregud!!!Tannleger altså.... Kan ikke ta sånne utsagn for god fisk vettu,alt som har med barn å gjøre snur jo med vinden i dette landet her. De de kan suge på brystene våre går det nok helt fint med et kyss på munnen innimellom Men så håper jeg for all del at vi ha mindre bakterier på brystene enn i munnen!!
Gjest Screemy Skrevet 14. juni 2008 #37 Skrevet 14. juni 2008 (endret) Klart jeg kyssa ungen min på munnen da han var liten! Husker ikke helt da jeg sluttet med det men! Da han var i begynnelsen av tennårene var det ikke populært dersom jeg klemte han eller kysset han på kinnet så det var ikke lov da. Nå som han er 17 år får jeg klemme han og kysse han på kinnet - når ingen ser det da Nå er jo kyss på munnen helt uaktuelt, men da han var liten...JA,MASSE KYSS/NUSS PÅ TRUTEN! Endret 14. juni 2008 av Screemy
Fantomina Skrevet 14. juni 2008 #38 Skrevet 14. juni 2008 (endret) . Endret 29. oktober 2015 av Fantomina
camilla* Skrevet 14. juni 2008 #39 Skrevet 14. juni 2008 Susser dem ikke på munnen. Susser dem på kinnet.
estrella Skrevet 14. juni 2008 #40 Skrevet 14. juni 2008 Jeg nusset min mor når jeg var helt liten. Det samme med brødrene mine..Søsteren min som er mindre enn oss, kan jeg huske at hun nusset mamma helt frem til hun var 9-10 år. De minste nusser enda, de er 4 og 6 år. Hun på 4 gir også veldig mye nesekos De nusser ikke søskna, men vi får nesekoser, klemmer og nuss på kinnet og telefoner hvor de ringer og sier elsker deg(noe som er ganske koselig å høre når man bor 5 timer vekke fra dem pga skole) :rødme:
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå