Gå til innhold

Mayami sin dagbok!

Mayami

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei Mayami!

Så koselig med årets første grilling! Det begynner jeg også å bli klar for nå. Fikk ut resten av hagemøblene i helga her :)

Uff, syke mannfolk er ikke noe gøy. De orker det de vil, og kan det å klage :fnise: Hehe. Men det er jo ikke noe særs å være syk da. Han får bare passe på å bli frisk til neste EL ;)

Når skal du begynne neste EL-testing igjen forresten?

Ha en fin søndagskveld!! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe... han har nok ikke noe valg når det kommer til neste EL! Begynner vel å teste på fredag, tenker jeg. Skal til akupunktør på torsdag, og da skal hun trigge til EL, så da skjer det kanskje noe fredag/lørdag. På søndag kveld reiser jeg på tur med en klasse og blir borte hele uka, så forhåpentligvis skjer det noe før den tid!

Det var stas med grilling, selv om det var litt kaldt. Har heldigvis varmere på verandaen, så det var mulig å overleve! Har jobbet litt, forberedt meg til i morgen. Mye styr.. nå ripper jeg musikk som skal over til iPod som skal være med på skoletur! Men det er ikke så enkelt med brente CDer, for Mediaplayer kjenner ikke igjen titlene.. får se om jeg gidder å legge det inn...

Begge pusene kom inn nå, og har fått Whiskas boksmat. Greit at de vet hvem som har makt til å gi dem sånne godsaker, så kommer de alltid tilbake! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm... har hatt sånne merkelige drømmer i det siste! Jeg har glemt å betale månedsavgiften på treningssenteret, og det har jeg tydeligvis hatt dårlig samvittighet for. Drømmer at jeg kommer for sent til ting, at ting ikke er i orden og at jeg har glemt masse viktig som jeg skulle ha med meg. Hehe... samvittighet?? Jeg??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke bare du som har rare drømmer for tiden :riste:

Jeg og kjære skulle ut å fly med China Air, ingen ide om hvor vi skulle, kom til flyplassen og stresset for å komme tidsnok til avgangen. Det var lange avstander på flyplassen vi var på. Fra gaten fikk vi en stor fin turbuss som kjørte gjennom vestlands natur. Alle fikk hver sin store konfekteske da vi kom på bussen, men jeg og kjære fikk en liten på deling. Jeg ble selvfølgelig kjempe sinna og :kjefte: selv om konfekten var den dårligste jeg noen sinne hadde smakt. Merkelig nok godtok jeg at vi var på busstur uten noen problem :forvirret:

Lurer på hva en slik drøm betyr :klø:

Natta :natti:

Endret av pusilus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm... har hatt sånne merkelige drømmer i det siste! Jeg har glemt å betale månedsavgiften på treningssenteret, og det har jeg tydeligvis hatt dårlig samvittighet for. Drømmer at jeg kommer for sent til ting, at ting ikke er i orden og at jeg har glemt masse viktig som jeg skulle ha med meg. Hehe... samvittighet?? Jeg??

:fnise: Godt det er fler som har rare drømmer ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke bare du som har rare drømmer for tiden :riste:

Jeg og kjære skulle ut å fly med China Air, ingen ide om hvor vi skulle, kom til flyplassen og stresset for å komme tidsnok til avgangen. Det var lange avstander på flyplassen vi var på. Fra gaten fikk vi en stor fin turbuss som kjørte gjennom vestlands natur. Alle fikk hver sin store konfekteske da vi kom på bussen, men jeg og kjære fikk en liten på deling. Jeg ble selvfølgelig kjempe sinna og :kjefte: selv om konfekten var den dårligste jeg noen sinne hadde smakt. Merkelig nok godtok jeg at vi var på busstur uten noen problem :forvirret:

Lurer på hva en slik drøm betyr :klø:

Natta :natti:

:fnise: Dette hørtes veldig slitsomt ut! Jeg betalte regningen min i går, og i natt hadde jeg ingen sånne irriterende drømmer i det hele tatt! En befriende fredlig natt uten masse mas fra storepus som vil ut verandadøra, for nå er katteluka åpen!! Hurra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter og retter prøver som elevene min har hatt i dag, og det er så dårlig!!!! Orker rett og slett ikke å tenke på det mer.. det er helt fantastisk... :kjempesinna: Blir vanligvis ikke så opprørt for sånne ting, men akkurat nå kjenner jeg at det holder på å koke over her!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter og retter prøver som elevene min har hatt i dag, og det er så dårlig!!!! Orker rett og slett ikke å tenke på det mer.. det er helt fantastisk... :kjempesinna: Blir vanligvis ikke så opprørt for sånne ting, men akkurat nå kjenner jeg at det holder på å koke over her!!!!

:klemmer: skjønner godt at det er irriterende ja :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, huff jeg har aldri vært så hormonell noen gang jeg!

Jeg kjenner meg igjen i det. Forrige uke var jeg veldig hormonell, og sånn har jeg aldri vært så lenge jeg kan huske, men er bedre igjen denne uka. Håper det snart går over hos deg også! Blir det sånn ved neste mens så skylder jeg på WYen tror jeg... Håper hormonene snart skjerper seg hos deg. Det er ikke lenge til neste EL nå hvertfall. Ny EL, nye muligheter!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

My bedre i dag, heldigvis! Og bra for elevene at jeg ikke var på skolen da jeg var hormonell!! :fnise:

I dag SKAL jeg gå tu med biskeliten, han fortjener det. Dessuten har jeg avtalt med en venninne å treffes for å gå tur, så da har jeg ingen unnskyldning heller! Men har fryktelig lyst på sjokolade...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

My bedre i dag, heldigvis! Og bra for elevene at jeg ikke var på skolen da jeg var hormonell!! :fnise:

I dag SKAL jeg gå tu med biskeliten, han fortjener det. Dessuten har jeg avtalt med en venninne å treffes for å gå tur, så da har jeg ingen unnskyldning heller! Men har fryktelig lyst på sjokolade...

Kjekt med venninner å gå tur sammen med ja :) Uten det hadde ikke jeg kommer meg ut på tur :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår ikke hvorfor jeg ikke går tur hver eneste kveld! Det er jo så godt med frisk luft og god samvittighet! :fnise:

I dag skal jeg til akupunktur igjen. På samme sted i syklusen sist fikk jeg strøm på nålene, og det var ikke så godt.. kanskje hun finner på noe annet i dag? *krysse fingrene for det!!*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår ikke hvorfor jeg ikke går tur hver eneste kveld! Det er jo så godt med frisk luft og god samvittighet! :fnise:

I dag skal jeg til akupunktur igjen. På samme sted i syklusen sist fikk jeg strøm på nålene, og det var ikke så godt.. kanskje hun finner på noe annet i dag? *krysse fingrene for det!!*

Ja ikke sant :) Er sååå deilig å komme hjem etter en lang tur ;)

Strøm i nålene :sjokkert: Det hørtes ikke noe særlig ut...

Håper det gikk bra hos akupunktøren i dag da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Veldig godt med tur ja :jepp: Bare så dumt at det blir alt for sjeldent :sjenert:

Aku/fysio mannen jeg var til i dag snakket også om strøm i nålene neste gang i en strekk jeg sliter med. Han sa han hadde veldig gode resultater med heltids idrettsutøvere på det, så jeg tenkte jeg skulle prøve :jepp:

Lurer på om jeg kan spørre han om aku for andre "plager" også :klø: ( Han har jo trossalt tre og et halvt år på aku-skolen..) Da slipper jeg å gå på behandling flere plasser, har nemlig droppet kiropraktoren til fordel for aku/fysio mannen :fnise: Hadde vært genialt om han kunne fikset både ryggplagene og sørget for at livmoren min ++ fikk et bedre miljø vha nåler :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: det er ikke så dramatisk som det høres ut med strøm på nålene! Det prikker/stikker litt, liksom. Hun bruker det bare når hun skal trigge til EL på meg, i alle fall. Ikke så vonde nåler i dag, heldigvis. Håper det ikke er et dårlig tegn ("med ondt skal ondt fordrives" ogsåvidere...)! I dag snakket vi mest om hunder, for hun har en valp som ikke vil sove om natten. Så da kan jeg trå til med mine gode råd og lange erfaring med fillebikkjer! :skratte:

I dag har ikke fått gjort så mye, ble sittende etter siste time og skravle med en kollega. Ikke så lurt, men veldig nødvendig for h*n tror jeg! Ganske mye frustrasjon i disse eksamens/avslutningstider.. Neste uke reiser jeg på tur med englebarna, og det blir kos! Håper de oppfører seg normalt og ikke klikker eller noe sånt... Eleven som fikk anfall i høst (hvis noen husker så langt tilbake i dagboka mi) skal også være med, men nå vet jeg jo hvordan man skal oppføre seg dersom det skjer noe! Erfaren Florence Nightingale!

I morgen er det FREDAG!!!!! :duskedame: :duskedame: :duskedame: :duskedame: :duskedame: :duskedame: :duskedame: Skal jobbe en del i helga, mens sambo skal tusle rundt og gjøre manne-greier i huset. Spikre, sage, mure osv.. :fnise: I morgen skal vi kanskje ut og spise også, for første gang siden leeeeenge! Også blir det vel en del :sengekos: for EL skal være like rundt hjørnet, og jeg må jo få påfyll før jeg reiser på tur!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig godt med tur ja :jepp: Bare så dumt at det blir alt for sjeldent :sjenert:

Aku/fysio mannen jeg var til i dag snakket også om strøm i nålene neste gang i en strekk jeg sliter med. Han sa han hadde veldig gode resultater med heltids idrettsutøvere på det, så jeg tenkte jeg skulle prøve :jepp:

Lurer på om jeg kan spørre han om aku for andre "plager" også :klø: ( Han har jo trossalt tre og et halvt år på aku-skolen..) Da slipper jeg å gå på behandling flere plasser, har nemlig droppet kiropraktoren til fordel for aku/fysio mannen :fnise: Hadde vært genialt om han kunne fikset både ryggplagene og sørget for at livmoren min ++ fikk et bedre miljø vha nåler :jepp:

Aku hjelper mot det meste, har jeg forstått, så det er sikkert bare å spørre i vei! Veldig greit å få en totalrenovering på ett sted i stedet for å fly veggimellom!! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror nok jeg går for totalrenovering ja, hvis jeg moter meg opp til å snakke om babylaging og slikt.. Synes det er litt trasig å snakke om det med vilt fremmede i IRL :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...