Gå til innhold

hvor få tak i ballonger i Oslo?


aline

Anbefalte innlegg

Noen som vet hvor i Oslo jeg kan få tak i ballonger?

Jeg fikk plutselig lyst til å lage en ballongbukett istedenfor blomsterbukett til en som har bursdag. Så jeg trenger helst litt små ballonger.

Har ikke lyst til å betale 2-300 for stasen, som jeg må dersom jeg bruker ett sånt ballongbukettfirma, det skal jo bare være en del av gaven.

Noen som har erfaringer med ballonger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

har funnet at det er en butikk som heter noe Ballong-greier, men det er de samme som driver med ballongbuketter, og jeg synes det var dyrt jeg å skulle betale min 250 for en bukett ballonger!

Hadde derfor lyst å lage selv, bare kjøpe uoppblåste ballonger.

Skal definitivt se om jeg finner noe på Standard ved Steen og Strøm! Ligger den inne på steen og strøm? eller på oppsiden eller nedsiden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var å kikka på nettsiden www.ballonger.no , der var det innmari mange stilige da!! også var jeg på Standard, der de også hadde noen av de samme men ikke helt samme utvalg selvsagt!

nå skal jeg kjøpe ballonger også blir det ballongbuketter til bursdager fremover gitt!! kjempemorsomt da!! :D

tusen takk for tips!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja var det ikke? :D

Nå har jeg bestilt masse forskjellige ballonger på nett, så nå er det bare å vente på posten!! Dette tror jeg blir artig!!! Ihvertfall annerledes!!! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...