Gjest enois Skrevet 11. juni 2010 #141 Del Skrevet 11. juni 2010 Jadda. Så det så. Tørke støv nok en gang. Her skjer det rett og slett for lite til at jeg kan holde boka ved like. Arbeidsledig og barnet i bhg I går kjørte jeg Tupsi i bhg, så fem episoder akutten, kjørte en liten tur på skuteren. Tenkte jeg skulle sette meg ved et vann i nærheten å lese bok, men vinden var så kaldt, så jeg kjørte bare hjem igjen. Så forresten en episode av Fødeloftet også. Jeg eeeeelsker å se sånne serier. Sitter å presser med damene I dag er planen noenlunde den samme. Har satt på en klesvask, og hengt den opp, er kommet til 2. episode ER. Må vel begynne å pakke snart, for vi skal på hytta i helga. Det er meldt regn, men håper de tar feil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
spinnvil Skrevet 11. juni 2010 #142 Del Skrevet 11. juni 2010 har man ikke lov å skrive om ingenting da? Håper du koser deg på hytta, og at finværet holder seg lenge!!! sånn, da var du tilbake på lista mi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest enois Skrevet 13. juni 2010 #143 Del Skrevet 13. juni 2010 Hytteturen ble avbrutt. Stokkmauren har lagt beslag på den. Så på lørdag formiddag at de kom ut fra taktet på soverommet vårt, så lysten på å bli der enda en natt før fagfolk har fått sett på de fristet lite........ Når vi kom hjem følte jeg fortsatt at de kravlet overalt!! Æsj... I morgen skal jeg på jobbintervju! Har ikke så lyst på den jobben, men har tenkt å bruke den for å få en annen hvis jeg får tilslaget Det må vel være lov? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 19. juli 2010 #144 Del Skrevet 19. juli 2010 Inne og sniker litt på deg, Enois. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest enois Skrevet 19. juli 2010 #145 Del Skrevet 19. juli 2010 Snik så mye du vil Dette dagbokprosjektet går alt annet enn bra, men jeg kan jo late som at jeg er flink til å meddele hva som skjer i livet mitt Ikke for det, strengt tatt så skjer det ikke så mye mer enn det som står her. Men dagene går fordi! Tjo ho. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 19. juli 2010 #146 Del Skrevet 19. juli 2010 No news = good news? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest enois Skrevet 19. juli 2010 #147 Del Skrevet 19. juli 2010 Ah Sånn var det ting hang sammen ja! Her er en nyhet som er god: Jeg skal kjøpe meg bil! Jeg mangler bare at en roper: Kjøp meg Jungelen på Finn er altfor stor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå