Gå til innhold

Verden, min verden


enois

Anbefalte innlegg

Natt igjen.

Dette er og blir de beste timene i døgnet. De da hjernen kan få jobbe på egenhånd uten å bli forstyrret, på godt og vondt. Putte inn akkurat de inntrykk jeg vil ha selv.

Som vanlig, ingenting nytt å meddele, nei, her dveler vi ved de samme tankene.

Høst og vinter; dere er ikke velkommne her, hva kan jeg gjøre for å unngå dere??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Natt igjen.

Dette er og blir de beste timene i døgnet. De da hjernen kan få jobbe på egenhånd uten å bli forstyrret, på godt og vondt. Putte inn akkurat de inntrykk jeg vil ha selv.

Som vanlig, ingenting nytt å meddele, nei, her dveler vi ved de samme tankene.

Høst og vinter; dere er ikke velkommne her, hva kan jeg gjøre for å unngå dere??

Kan vi ikke flytte hele byen til en plass med mer varme og sol? Jeg liker ikke høsten... Eller jo, jeg liker høsten når jeg bare kan sitte i sofaen med et pledd og sløve. Og høre på kjipt høstvær. Men liker ikke at jeg blir trøtt og daff og lat, og bare vil gå i dvale...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

husk Sanasol og Omega 3 , og gåturer.

DA får man masse energi!!!! :slår:

Evt kan man samle gode venner til rødvin og ost og kjeks, og skravle under hvert sitt pledd en hel kveld.. Er ganske sikker på at det gir samme virkning!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppturen:

Ååå, jeg hadde en perfekt kveld i går!!

Kino med spinnvil og påfølgende kafebesøk med to stk øl. Skravling og fin stemning, og ikke minst, pause fra resten av verden!! Det er sånn det skal være, så nå skal vi ikke la det gå så lenge til neste gang!

For en gangs skyld brukte jeg et kvarter på å sovne også tror jeg, og alt var rett og slett fantastisk!!

Nedturen:

Klokka hadde ikke blitt tre engang før Troll bestemmer seg at nå var det på tide med oppvarting! sukk.. Og i samme sleng oppdager jeg at, yes, jeg har lagt meg på stigende rus.

Staus nå:

dødtrøtt, i morgenkåpe, baby under babygym, poser under øynene som snart når knærne, smikne all over og svettelukt. Ja, for ikke å glemme at Troll gulpa på store deler av morgenkåpa tidligere i morges. Jeeei. men, jeg har greid å inntatt frokost, og midnight! Det ble brødskive med majones og laks! TO røde hjerter, og jeg er fornøyd!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppturen:

Ååå, jeg hadde en perfekt kveld i går!!

Kino med spinnvil og påfølgende kafebesøk med to stk øl. Skravling og fin stemning, og ikke minst, pause fra resten av verden!! Det er sånn det skal være, så nå skal vi ikke la det gå så lenge til neste gang!

For en gangs skyld brukte jeg et kvarter på å sovne også tror jeg, og alt var rett og slett fantastisk!!

Nedturen:

Klokka hadde ikke blitt tre engang før Troll bestemmer seg at nå var det på tide med oppvarting! sukk.. Og i samme sleng oppdager jeg at, yes, jeg har lagt meg på stigende rus.

Staus nå:

dødtrøtt, i morgenkåpe, baby under babygym, poser under øynene som snart når knærne, smikne all over og svettelukt. Ja, for ikke å glemme at Troll gulpa på store deler av morgenkåpa tidligere i morges. Jeeei. men, jeg har greid å inntatt frokost, og midnight! Det ble brødskive med majones og laks! TO røde hjerter, og jeg er fornøyd!!!

Åh ja kvelden i går var perfekt! Må ikke la det gå lang tid til neste gang.

Du får forklare til Troll, at nå er mamma trøtt og sånn, så nå må Troll holde seg selv med selskap sånn at du kan sove litt. Og når du våkner har Troll lagd middag og vaska hele leiligheta.

hva sa du, er ikke verden så enkel? Hmmm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men årene går fort de :jepp:

Så plutselig er det sånn

*håpe, håpe*

Status nå:

Kommet jeg såvidt ut av morgenkåpe, ikke fått spist lunch, troll har fått klær, mat og burde sovet, sovna på skuldra, la forsiktig ned i vogna, og pling våken. Men hun gråter ikke enda, så da kan a bare få ligge.

Jeg har lagt fem plagg i vaskemaskina, og vurderer om jeg skal bruke siste rest av energi til å rydde på stuebordet.

Jeg hører babyen til nabon gråte, og det er litt godt. Er ikke bare hos meg verden ikke er roserød.

Troll vugger seg selv i vogna, så kan armene mine slappe av litt..

Middag skal jeg greie å lage fordi. Kylling i dag, og ris, og noe grønt.

jaaaada troll, jeg kommer, jeg kommer...............

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du hva Enois...

Du og jeg skal til sydenland sammen. Når du føler deg klar for en uke uten troll, og vi har midler til det.

Og det lover jeg!

Endret av MidnightChildDreamer
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, er det ikke billigere for pensjonister å reise tro?

:skratte:

Jeg drar deg ut etter håret før den tid!!

Vi skal være unge og smekre når vi drar! bare så det er sagt :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, før fylte 40 da :P

Vi tror sikkert vi er smekre fram til da, jeg tror at når man blir over 40 så innser man kanskje at de under 30 er fastere i fisken, men jeg vil leve i troa til jeg er 40.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny dag uten muligheter. Den har blitt en klassiker. Dødtrøtt nok en gang, Hadde egentlig super mulighet til å sove, men hadde besøk når troll sov. Sånn kunne det gå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var kjempekoselig i går!

Håper den ikke henger igjen idag..

Og SÅ glad for at dere hadde en fin kveld begge to! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaaa, jeg hadde det veldig fint!!!!

God mat, god drikke, god underholdning, og godt selskap. Kan man be om mere???

*sukk*

Enn om man kunne ha det sånn litt oftere..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

  • 2 uker senere...

Jeg har prøvd å oppdatert i mange dager nå men kommer aldri så langt!!

Men nuh!!!

Troll underholder seg selv enda i noen minutter, så da skal jeg skrive så blekket står og vannblemmene kommer!!

Her er alt det samme gamle, nesten. jeg mister håret mitt :sur:

Nå er vi nede i halvparten. Jeg hadde i utgangspunktet veldig tykt hår, men nå er det snart bare tjafsene igjen, og hele huset er fullt av hår, overalt! Æsj...... Nok om det.

Jeg prøver å være flink husmor, men innser litt mer for hver dag at det er ikke meg. Jeg hater den malen som man føler man må inn i tvert man popper en unge. Håpløst.

Jeg gjør ikke annet enn å vaske klær skifte på unge lage middag og rydde, og jeg ser deretter ut også.

Sorte ringer under øynene. Bh tar jeg kun på rett før sambo kommer hjem sånn at han ikke ser hvor dass jeg egentlig ser ut.

Håret er som sagt dødt, og fett. Jeg har fått kløe i hodebunnen, og problemer med bommelom. Jobbebukse er et must, men det er jævlig å gå i for lårene gnisser mot hverandre, men dongeri er utelukket for deigmagen er der fortsatt og henger over bukselinningen og egner seg dårlig til bukse med hold i.

yes.

Jeg har også måtte gi opp alenetimene mine om kvelden, for jeg MÅ ha all den søvnen jeg kan få, så her er det i seng seines elleve. Jeg har lyst på godteri og potetgull og brus hele tiden, og vekten viser deretter.

Jeg lukter svette, for jeg glemmer alltid å ta på deo, for troll krever sitt alltid når jeg skal passe på meg selv. Tannpuss om mårran glemmes også.

Dette er livet mitt.

Noen bedre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har prøvd å oppdatert i mange dager nå men kommer aldri så langt!!

Men nuh!!!

Troll underholder seg selv enda i noen minutter, så da skal jeg skrive så blekket står og vannblemmene kommer!!

Her er alt det samme gamle, nesten. jeg mister håret mitt :sur:

Nå er vi nede i halvparten. Jeg hadde i utgangspunktet veldig tykt hår, men nå er det snart bare tjafsene igjen, og hele huset er fullt av hår, overalt! Æsj...... Nok om det.

Jeg prøver å være flink husmor, men innser litt mer for hver dag at det er ikke meg. Jeg hater den malen som man føler man må inn i tvert man popper en unge. Håpløst.

Jeg gjør ikke annet enn å vaske klær skifte på unge lage middag og rydde, og jeg ser deretter ut også.

Sorte ringer under øynene. Bh tar jeg kun på rett før sambo kommer hjem sånn at han ikke ser hvor dass jeg egentlig ser ut.

Håret er som sagt dødt, og fett. Jeg har fått kløe i hodebunnen, og problemer med bommelom. Jobbebukse er et must, men det er jævlig å gå i for lårene gnisser mot hverandre, men dongeri er utelukket for deigmagen er der fortsatt og henger over bukselinningen og egner seg dårlig til bukse med hold i.

yes.

Jeg har også måtte gi opp alenetimene mine om kvelden, for jeg MÅ ha all den søvnen jeg kan få, så her er det i seng seines elleve. Jeg har lyst på godteri og potetgull og brus hele tiden, og vekten viser deretter.

Jeg lukter svette, for jeg glemmer alltid å ta på deo, for troll krever sitt alltid når jeg skal passe på meg selv. Tannpuss om mårran glemmes også.

Dette er livet mitt.

Noen bedre?

:klem: vi må få deg ut av huset noen timer snart! Kan ikke ha det sånn hele tiden nei...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem: vi må få deg ut av huset noen timer snart! Kan ikke ha det sånn hele tiden nei...

hihi, egentlig er jeg bare litt sytete :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...