Gå til innhold

Verden, min verden


enois

Anbefalte innlegg

Oppskriften på samvær og velvære på en gang det

:ler:

Er det velvære dagen derpå også? kjenner at dagen i dag blir litt tung...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det velvære dagen derpå også? kjenner at dagen i dag blir litt tung...

Hahahaha

Du greide ihvertfall å komme deg inn hit, det var langt mere enn jeg greide.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var det på tide med en liten runde om hvordan livet mitt er for tiden.

Lillemor er blitt storemor og 7 mnd! Ohoi som tida går.

Jeg er sliten jeg, veldig sliten veldig mye, og gleder meg så mase til våren og mer lys. Jeg prøver å være flink og ut å gå turer osv, for vekta går ikke akkurat den veien jeg vil, men det begynner å komme seg nå.

Hver dag etter lille venn er lagt, så makter jeg ikke annet enn å sitte i sofaen, selv om kvelden egentlig har mange timer igjen. Hjernen min skrumper sakte men sikkert inn, og jeg føler meg dummere enn på lenge. Jeg glemmer alt, overalt, alltid, og ikke nok med det, men jeg har greid å glemme hvordan man oppfører seg i sosiale sammenhenger. jess. Dette er livet dere!

Jeg tror jeg har godt av å begynne på jobb igjen, som jeg gjør om en liten mnd. Skummelt og kjempespent på en gang.

Sånn, dette var alt jeg greide å surre sammen, og dere kan bare se, dette er det meste av ord som har kommet ut siden baby ploppet ut, og det er sannelig ikke særlig mye kvalitet over det engang.

Jeg savner nattetimene mine da kreativiteten og tankespinneriet sto på for fullt. Nå drømmer jeg istedet bråkete drømmer, og våkner sliten i hodet etter de få timene jeg greier å skrape sammen av søvn. Det er akkurat som det står på en radio alt for høyt inne i hodet, go den har sjeldent musikk på, den skurrer bare, og bruser og hyler. Høyt.

Endret av enois
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Det er så deilig at noen andre kan sette ord på det som er i mitt eget hode.

takk Enois, for deg!

:hjerte:

Endret av MidnightChildDreamer
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

hei!

:D

Enn det, jeg hadde rent glemt denne boka.

Jeg har det travelt.

Og enda travlere.

Livet går i rasende fart, og jeg tviholder meg fast i svingene. Dagen begynner tidlig. Jeg er ute av døra hjemme klokka sju og er hjemme igjen tidligst klokka fem..,-,

Ny jobb og nye muligheter. Barn i barnehage, og alt vel, men SLITEN!

Jeg tror jeg blir utbrent ila et par mnd. Je.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men snart skal du på ferie til meg :jepp:

Og snart skal vi slite oss ut i hverdagen i samme by.. jeg tror det hjelper jeg.

:hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...

:skravle:

msn er jo like fint...

Når man aldri finner ord, tid eller ork til å skrive noe som helst.Når bare det å laste inn bilder ifra mobilen blir et ork....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

DA kjære dagbok..

Da skal jeg sannelig hente deg opp og tørke av støv.

Mye har skjedd. Altfor mye, og jeg trenger deg for å sortere litt.

Jeg fikk meg jo finfin jobb, vikariat bare to mnd etter jeg begynte å jobbe igjen. Vi begynte å se etter hus, og vi har det flotters! Jeg er sliten fordi jeg må pendle masse, men lykkelig fordi jeg holder på med noe jeg liker.

Så dør pappa. Ikke uventet, men allikevel. Vondt. Veldig vondt nettopp fordi ting var som de var. Jeg rakk å møte han to ganger i sommer som var fine møter.

Han døde som han levde, ganske alene, og ble ikke funnet før 5 dager etterpå..

Jeg måtte gjøre mesteparten av jobben med å flytte ut tingene hans fra huset for å gjøre det klart til salg, og gjett om jeg var sliten.

To dager etter begravelsen var jeg på jobbintervju til en faststilling som jeg ønsket meg veldig, og jeg fikk den! Lykke på jord. Det var en opptur jeg trengte noe enormt.

Men den skulle ikke vare....... Jeg fikk beholde den i to mnd før jeg ble oppsagt fordi jeg har minst annsienitet.

Så nå sitter jeg her. Arbeidsledig om to mnd. Og. Ja. Nede.

Jul er vel eksrta tungt når man har mistet noen. Jeg var på graven og tente lys for pappa, men han var ikke der.

Dette ble veldig flyktig og kort, men jeg vet rett og slett ikke hvor jeg skal begynne. Men fra Mars av har jeg jo plenyt av tid til å skrive så mye jeg gidder.... HurRa.

Sjokolade nå.

Haha, ja, og selvføøøølgelig så er jeg blitt forkjøla. Det er regelen det når man jobber altfor masse og endelig får noen dager fri. Satser på at jeg er frisk til mandag, ellers blir det krise.

Hei så lenge!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg vært på jobb. O store byttedag.

Fortsatt forkjøla. Planen er å dusje også legge meg tidlig, men da må jeg begynne å hive meg rundt ellers så blir det nok en dag seint.

Skal på jobb i morgen også, men ikke i så mange timer. Heldigvis. Det er ikkeno moro å jobbe for en jobb jeg ikke har. Lite motiverende, men jeg prøver å gjøre det beste ut av det!

Jobb jobb jobb. Jeg vil ha en ny en fort!!

Håper det dukker opp noe snart. Han søkt på en da, og den SKAL jeg ha :P Hvis det bare hadde vært så lett så..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker jeg ringer de ila de første ukene på januar.

Åh, sitter å ser på tv3 nå om tsunamien. Vi skulle sett det sammen på msn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Snart er det hverdag, ensomhet, og tosomhet på msn som gjelder igjen...

Hvis jeg ikke fryser i hjel først.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Satser på at vi berger fra kulda hele gjengen.

Min tur til å stå opp med troll i dag. Greide ikke å sovne før halv to i natt og sambo kom hjem fra fest kvart på seks og vekket både meg og troll, så da fikk jeg ikke til å sovne igjen på hvertfall en time, og troll våknet igjen kvart over sju...... Hurray.

I dag skal jeg rydde bort jula, også skal jeg finne en måte å unngå å dra i familieselskap klokka to. Det burde holde at det snør masse ute, det er sju minus, det er søndag, og vi må ta bussen. Det sier seg selv at det blir et ubehagelig prosjekt.

Tra la laaa. Må sjekke om det er blitt bajsebleie.

O`lykkelige stunder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er snart julen over. Det skal bli godt... :jepp:

Her er det i tillegg omtrent like kaldt inne som ute..........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

vi får bare tenke at ting ordner seg alltid, på et eller annet vis. Ny jobb dukker nok opp, for oss begge...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg kan ikke si jeg ser fram til å bli arbeidsledig.

Jeg kommer nok til å bli sterkt deprimert etter første uka hjemme.

Jeg hater å ikke ha noe å gjøre...

Nå er det helg i heimen. Troll våkna klokka sju i morges. Hurra hei.

Min tur til å sove i morgen, det gleder jeg meg kjempemasse til!!

Bare så synd at jeg er så sliten nå at jeg kommer til å legge meg tidlig og våkne like tidlig som i dag. :ler:

I dag skal jeg kjøpe meg nye sko, for jeg trenger det! Haha. Det må være nesten første gangen i historien at jeg kan kjøpe sko med god samvittighet, og det ender nok med at jeg ikke finner noen jeg har lyst på. :kjefte::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg kan ikke si jeg ser fram til å bli arbeidsledig.

Jeg kommer nok til å bli sterkt deprimert etter første uka hjemme.

Jeg hater å ikke ha noe å gjøre...

Nå er det helg i heimen. Troll våkna klokka sju i morges. Hurra hei.

Min tur til å sove i morgen, det gleder jeg meg kjempemasse til!!

Bare så synd at jeg er så sliten nå at jeg kommer til å legge meg tidlig og våkne like tidlig som i dag. :ler:

I dag skal jeg kjøpe meg nye sko, for jeg trenger det! Haha. Det må være nesten første gangen i historien at jeg kan kjøpe sko med god samvittighet, og det ender nok med at jeg ikke finner noen jeg har lyst på. :kjefte::ler:

www.lillevinkelsko.no har masse fint :) Falt for fristelsen i går, og handla meg sko som jeg ikke vet når jeg skal bruke. Kjempehøye finsko, er jo ikke hver dag man har bruk for det. Men de var sååååå fine :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...