Gå til innhold

Verden, min verden


enois

Anbefalte innlegg

I dag er troll to mnd gammel!!

ohoi som tida går...

To mnd med konstant stive armen grunnet bæring.

To mnd med skifte av klær mange ganger dagen grunnet gulp.

To mnd med tørre hender grunnet vasking av flasker.

To mnd med vondt i hodet grunnet søvnmanglel.

To mnd med forstoppelse grunnet uregelmessige måltider.

To mnd med fett hår grunnet tidsmangel.

To mnd med bekymringer grunnet gråting.

To mnd med evig lykke grunnet morskjærlighet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I dag er troll to mnd gammel!!

ohoi som tida går...

To mnd med konstant stive armen grunnet bæring.

To mnd med skifte av klær mange ganger dagen grunnet gulp.

To mnd med tørre hender grunnet vasking av flasker.

To mnd med vondt i hodet grunnet søvnmanglel.

To mnd med forstoppelse grunnet uregelmessige måltider.

To mnd med fett hår grunnet tidsmangel.

To mnd med bekymringer grunnet gråting.

To mnd med evig lykke grunnet morskjærlighet...

og utrolig nok veier det ene og siste punktet opp for alt det andre..

som regel ;)

Og jeg er stolt av deg, og den mamman du er for LilleTroll!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal sette inn spiral i dag.. *grøss*

Jeg har greid å la være å grue meg før nuh... men det kom snikende fordi. Vondt i magen jeg... En og en halv time til jeg må dra.. *sukk* Hva gjør man ikke for å unngå å måtte gå gjennom svangerskap og fødsel igjen.

Jeg har sagt tusen ganger at man kan ikke være helt rett i hodet for å frivillig gå gjennom en fødsel, men allikevel tar jeg meg selv i å tenke på neste fødsel og neste barn. HVA FEILER DET MEG??

Hvilken syk jævel er det som har laget oss sånn at vi har lyst til å få flere barn?? Fytti h****te (sorry ordbruken) jeg greier ikke skjønne hva det er som feilier hodet mitt når jeg har litt lyst på et barn til på sikt. man kan ikke være ved sine fulle fem for å orke å gå gjennom samme opplevelse en gang til.

Og det har ingenting med at jeg synes det er verdt det med en gang ungen er ute, for det tok ihvertfall 14 dager før jeg fikk skikkelige morsfølelser for troll.

Jeg tror det er troen på at det kan UMULIG bli like jævlig neste gang.. haha... Hvem prøver jeg å lure...

Dette ble rotete det,..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har så masse i hodet. Mest sinne, bitterhet, irritasjon og oppgitthet. Fin samling av dårlige substantiv..

Jeg trenger overskudd og energi.. er ikke rart man finner andre måter å komme ovenpå på.

Verden er ond, og jeg er med i suppa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har så masse i hodet. Mest sinne, bitterhet, irritasjon og oppgitthet. Fin samling av dårlige substantiv..

Jeg trenger overskudd og energi.. er ikke rart man finner andre måter å komme ovenpå på.

Verden er ond, og jeg er med i suppa.

Dette gir garantert ikke mer energi.. men amen igjen!

Du veit du ikke er alene..

Men jeg vet også at det ikke hjelper... :sukk:

Kunne ønske jeg kunne gi deg energi på en positiv måte.. En oppløftende måte!! :jepp:

Men jeg er så dårlig på sånt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

baby baby baby baby

Mitt liv kort fortalt.

Baby, meg selv og til slutt oss. Og den siste er det veldig lite energi igjen til.. Synd at det bare er meg som sliter med å få til det..

Var det virkelig sånn det skulle bli?? Jeg er tappet og tom, og forsvinner mer og mer inn i meg selv.... Ikke depresjon eller noe, men MEG blir borte, for alle krever og tar. Stakkars troll kan ikke noe for dette, hun krever bare det hun vil ha + litt til.. Men jeg forstår henne! Det er vel ikke så mange barn som er fornøyd med å ligge å holde på litt for seg selv..

Og jeg må si det går mye bedre, jeg blir mer og mer glad i den jenta, men MEG forsvinner... Jeg hadde en eller to timer og kvelden som jeg kunne bruke på sånt jeg ville, men jeg har innsett at jeg har nesten ikke energi det de engang, og det gjør vondt.

Også kommer den dårlige samvittigheten.. Jeg visste ikke at det skulle bli sånn.. Jeg visste ikke at jeg måtte gi opp alt. Er det sånn til alle? Jeg har kommet til det punkt at jeg greier ikke å skjønne hvordan alle kan virke så lykkelige og komplette når de får barn. Det er mange du ser lyser av kjærlighet fra dag en. Jeg er nok definitivt ikke en av de, og det sliter. Det sliter enormt. Hvor er min lykke? Er den timen om dagen der alt er kos, og den andre timen når jeg er helt alene nok?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest RuskeSara

Hei Enois!

Jeg vet ikke helt hvordan jeg rotet meg inn i dagboka di, men det er jeg glad jeg gjorde, for du skriver så fint og levende at jeg nesten blir helt rørt av å lese.

Jeg synes egentlig at dagbøker som drukner i gravidiet og spedbarns prat er skikkelig kjedelig (les: jeg har ikke barn selv), men jeg klarte liksom ikke å stoppe før jeg hadde fått med meg hvert eneste innlegg.

Du virker som en herlig person, ved siden av å være en fantastisk mor! :jepp:

Ønsker deg og ditt lille troll en fin og harmonisk dag! :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg!

Og takk for at du legger igjen et spor i dagboka mi! :D

Jeg kan med hånden på hjertet love at jeg ikke ville at dagboka skulle bli full av baby, men det er visst er eller annen regel som tilsier at det må være sånn. Synd jeg gikk glipp at denne tydeligvis viktige boka før vi bestemte oss for å få barn!

Dagen ble ikke herlig, (og jeg må bare beklage for fortsettelsen av babypjattet) for troll har blitt syk... Og tilsvarende sutrete, så jeg som hadde en stk krevende baby fra før, har fått en ENDA mer krevende en. Lenge leve.

Jeg lurer så innmari på hvordan andre får dagene til å rulle rundt. Jeg tror det er det de nøyer seg med. At det bare går rundt sånn nesten. jaja.. Nok om det. Nå er det natt, og denne timen er MIn!! Hadde det ikke vært for at sambo har bestemt seg for å sitte oppe.

GÅ OG LEGG DEG.... denne timen skal være miiiin. *sukk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lørdagskveld, og vi har nettopp puttet mini i seng for natta. GODT! Og noe som var enda bedre er at hun sov hele natta i går!!! Fra klokka ni til halv sju!!! Enn om det fortsetter sånn?? Hadde vært heeelt fabelaktig. Da ser jeg i tilfelle lys i det fjerne og kan begynne å gjøre ting jeg virkelig vil på kveldstid uten å måtte sitte med ørene på stilk og kroppen i spenn.

Jeg ønsker meg andre ting i hodet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

IKKE FLYTTTTTTTTTTTTTTTT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Livet mitt kommer til å bli enda fattigere og det tåler jeg ikke.. Jeg fornekter alt. Du skal bare på ferie en liten liten stund, og før jeg vet ordet av det så er du tilbake igjen :Nikke: Sånn er det.

Dette er på grensen til kjærlighetssorg......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IKKE FLYTTTTTTTTTTTTTTTT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Livet mitt kommer til å bli enda fattigere og det tåler jeg ikke.. Jeg fornekter alt. Du skal bare på ferie en liten liten stund, og før jeg vet ordet av det så er du tilbake igjen :Nikke: Sånn er det.

Dette er på grensen til kjærlighetssorg......

Jeg tror heller ikke jeg skjønner hva egentlig det er som skjer...

Om en uke pakker vi bilen.

Om en uke og en dag, skal jeg legge meg i en seng i Sarpsborg.. og der skal jeg legge meg alle kvelder fremover.. :cry3:

Hvordan vet man at man tar feil avgjørelse i livet?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Når alt inni deg roper nei, så bør det være et varseltegn.... Når det ikke finnes et fnugg av lyst eller glede over en ny tilværelse, ikke engang litt spenning. Når magen knyter seg og du blir fysisk dårlig. Når man utsetter pakking og farveller i det lengste. Når man teller dager og timer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan har jeg klart å ikke se denne før? I tre måneder??? Skulle tro at det var meg som gikk rundt i hormonrus for tiden, men har ikke den unnskyldningen heller.

Men nå, nå vet jeg om den!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan har jeg klart å ikke se denne før? I tre måneder??? Skulle tro at det var meg som gikk rundt i hormonrus for tiden, men har ikke den unnskyldningen heller.

Men nå, nå vet jeg om den!

jeg drar den gode, gamle: Bedre sent, enn aldri :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...