MidnightChildDreamer Skrevet 24. september 2008 #61 Skrevet 24. september 2008 Ja.. og det skal være livet!
MidnightChildDreamer Skrevet 24. september 2008 #63 Skrevet 24. september 2008 Nei. Man skal visst ikke skjønne det før man ligger for døden, og angrer på alle dagene man ikke gjorde det man hadde lyst til.
Gjest enois Skrevet 24. september 2008 #64 Skrevet 24. september 2008 I mårra skal jeg gjøre som jeg vil! Kan man da leve hver eneste dag som om det skulle være den siste? (å gad, for en klisje, men, skjønner kaka)
Gjest enois Skrevet 25. september 2008 #66 Skrevet 25. september 2008 HAHahahahah Detta lover godt!!! :D
Gjest enois Skrevet 26. september 2008 #67 Skrevet 26. september 2008 Fredagskveld. Jeg har snart drukket 1,5 liter brus. gad. Ikke rart jeg ikke går ned i vekt. Deprimerende, og umulig å gjøre no med. Jeg vil grave meg ned og bli der. Med en haug med sjokolade og brus såklart. Litt pottis og vin. Og annet tilbehør. Men grave meg ned, ja, det hadde vært fint.
MidnightChildDreamer Skrevet 28. september 2008 #68 Skrevet 28. september 2008 Fredagskveld. Jeg har snart drukket 1,5 liter brus. gad. Ikke rart jeg ikke går ned i vekt. Deprimerende, og umulig å gjøre no med. Jeg vil grave meg ned og bli der. Med en haug med sjokolade og brus såklart. Litt pottis og vin. Og annet tilbehør. Men grave meg ned, ja, det hadde vært fint. Sifra om du finner et passende hull, og hvis det er plass til en til...
Gjest enois Skrevet 1. oktober 2008 #69 Skrevet 1. oktober 2008 Utslitt og gretten. Jeah. Det er meg. Fantastisk.
MidnightChildDreamer Skrevet 1. oktober 2008 #70 Skrevet 1. oktober 2008 Utslitt og gretten. Jeah. Det er meg. Fantastisk. Hadde jeg vært der, hadde jeg tvunget deg ut for å bare være Enois en stund.. Du trenger det! Kanskje du kan ta deg en natt på hotell?
Gjest enois Skrevet 1. oktober 2008 #71 Skrevet 1. oktober 2008 Jeg tvinger meg selv til å sitte oppe. Dette er MIN tid. minminminminminminminmin.
Gjest enois Skrevet 2. oktober 2008 #72 Skrevet 2. oktober 2008 Oppsummering: Jeg er skitten, jeg tror jeg dusja mandag men er sannelig ikke sikker. Troll fikk vaksiner i går og har feber med det som hører med. Jeg lar det gå ut over sambo, som egentlig bare er snill, men tenker ikke alltid så langt. Han var en engel og trilla tur med Troll i går, men det var bare i en time, så jeg hadde hun de resterende 23. Det finnes mange dager der jeg tenker at det hadde vært lettere å være alenemor, for da kunne vi styrt hele showet selv. Jeg prøver for hardt å være fink, og gjøre det som "forventes" av meg. Dvs at sambo får middag hver dag når han kommer hjem fra jobb. Det er nesten eneste lykken jeg opplever ila dagen, sånn at jeg føler at jeg har oppnådd noe. Jeg VET jeg kan spørre sambo om mer avlastning, men jeg synes det er fælt å måtte spørre om det. Det burde egentlig være en selvfølge, men det er ikke det. Jeg synker. Midnight,, jeg deler gjerne en maske eller to.
MidnightChildDreamer Skrevet 2. oktober 2008 #73 Skrevet 2. oktober 2008 Oppsummering: Jeg er skitten, jeg tror jeg dusja mandag men er sannelig ikke sikker. Troll fikk vaksiner i går og har feber med det som hører med. Jeg lar det gå ut over sambo, som egentlig bare er snill, men tenker ikke alltid så langt. Han var en engel og trilla tur med Troll i går, men det var bare i en time, så jeg hadde hun de resterende 23. Det finnes mange dager der jeg tenker at det hadde vært lettere å være alenemor, for da kunne vi styrt hele showet selv. Jeg prøver for hardt å være fink, og gjøre det som "forventes" av meg. Dvs at sambo får middag hver dag når han kommer hjem fra jobb. Det er nesten eneste lykken jeg opplever ila dagen, sånn at jeg føler at jeg har oppnådd noe. Jeg VET jeg kan spørre sambo om mer avlastning, men jeg synes det er fælt å måtte spørre om det. Det burde egentlig være en selvfølge, men det er ikke det. Jeg synker. Midnight,, jeg deler gjerne en maske eller to. Du kan få klamre deg fast til båten jeg sitter i. Det vugger mye, det er hull i den, og den har ikke årer eller motor så vi får styrt den i den retningen vi måtte ønske, men den flyter i det minste.. enn så lenge. Og da kan vi i det minste være to i samme båt Og de maskene jeg bruker, de låner jeg ikke ut, fordi de har en tendens til å gro fast.. og når de sprekker.. Da er det som er under ofte ødelagt. MEN: du kan få låne en malekost. Jeg er der, selvom jeg ikke er der.. selvom jeg aldri var til stor hjelp, annet enn at jeg vet hva du mener mesteparten av tiden.
spinnvil Skrevet 2. oktober 2008 #74 Skrevet 2. oktober 2008 Kan jeg foreslå en tur på kafe og kino neste uke enois? Ser ut som du trenger noen timer utenfor husets vegger, bare som enois, og ikke som mamma...
Gjest enois Skrevet 2. oktober 2008 #75 Skrevet 2. oktober 2008 Kan jeg foreslå en tur på kafe og kino neste uke enois? Ser ut som du trenger noen timer utenfor husets vegger, bare som enois, og ikke som mamma... Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
spinnvil Skrevet 2. oktober 2008 #76 Skrevet 2. oktober 2008 Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa gleder meg!
Gjest enois Skrevet 2. oktober 2008 #77 Skrevet 2. oktober 2008 Lys!! Jeg ser lyset!! Kino og cafe. Sukk!! I heart u.
MidnightChildDreamer Skrevet 2. oktober 2008 #78 Skrevet 2. oktober 2008 MEEEEEEEEEEEEEEEEEG OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOG!!!!
MrsP Skrevet 3. oktober 2008 #80 Skrevet 3. oktober 2008 Denne dagboken må jeg lese mere i. Har ikke tid akkurat nå, men måbare få den på mine innlegg sånn at jeg ikke glemmer det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå