Gå til innhold

Tjene sin Herskerinne


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

Hei

Som tittelen indikerer så er jeg en "mann" som er gift med min Herskerinne. Jeg elsker og tilber henne og etterhvert er hun blitt sjefen i forholdet vårt. Vi var likestilt noen år men etterhvert har vi kommet til at hun bør være familiens overhode og sjef. Dette er totalt gjennomført i dagliglivet og også i sexlivet. Jeg gjør det meste i huset og er som en gammeldags kone, lager mat, vasker opp, gjør rent, kjøper inn mat osv. Hun styrer pengene, men gir meg husholdningspenger og litt lommepenger til eget bruk. Vi er begge i jobb, tjener like mye cirka. Hun er fornuftig i investeringer osv. og vi klarer oss veldig godt.

Har innfunnet meg med dette, og prøver mitt beste å gjøre henne glad i dagliglivet.

I sexlivet har jeg også innsett at hennes behov bør prioriteres, jeg får kose med henne når hun har lyst og da er jeg ganske flink. Noen ganger får jeg være med når hun har en mann med hjem, men siden min penis er liten og tynn er det svært sjelden jeg får være med på samleie.

Problemet mitt er at jeg i det siste har fått beskjed at jeg skal kle meg feminimt og bruke sminke. I begynnelsen var det gøyt, men når jeg nå må treffe hennes menn utkledd som kvinne og sminke meg samt at hun kaller meg Vibeke, da går det vel for langt...

Vet at jeg må forlate henne dersom jeg nekter, og det ville være forferdelig. Jeg ser opp til henne og elsker å være i hennes nærhet... så hva gjør jeg?

Sikkert mange som vil se på meg som en ynkelig stakkar... men jeg har selv valgt å ha det slikt, minus den siste utviklingen der jeg feminiseres (eller sissifiseres som hun kaller det).

Noen seriøse råd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Bellatrix

Vil du ikke så vil du ikke. Da lar du være. Hvis hun ikke godtar det har hun heller ikke respekt for deg. Jeg synes det er ille nok at du skal være slaven hennes, men om du trives med det så er det ditt valg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pjanola

Hm... :klø:

Høres ut som du har vanskelig for å sette grenser? Har du hatt flere slike forhold hvor du ble underdanig, eller er det kun i forhold til henne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Har dere noen gang snakket om grenser? Det er en hårfin linje mellom et sunt forhold, og et usunt et, kanskje spesielt når det har så sterkt slave og herskerinne preg som det har her.

Leser du engelsk godt vil jeg anbefale bondage.com. Det er mange der som har vært, og er i liknende situasjoner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I sexlivet har jeg også innsett at hennes behov bør prioriteres, jeg får kose med henne når hun har lyst og da er jeg ganske flink. Noen ganger får jeg være med når hun har en mann med hjem, men siden min penis er liten og tynn er det svært sjelden jeg får være med på samleie.

Noen seriøse råd?

Jeg må svare, enda jeg har masse jobb å gjøre nå..

Du beskriver ærlig en ganske bisarr situasjon. Det høres ut som du har en historie med liten selvtillit som har bidratt til at du har kommet dit du er. Du har en kone som gir deg trygghet i hverdagen. Men jeg kan ikke annet en å tro at det er sårt når du blir utelatt fra det seksuelle.

Det at du har "liten og tynn" tiss anser jeg som en subjektiv oppfattning. Om du har det, eller tenker du har det, ambefaler jeg deg IKKE å lese innlegg på seksual forumet her. For vi har ekstremt fokus på penisstørrelse i dette samfunnet..

Likevel, er du ikke alene om det. Men de aller fleste finner seg damer de har det bra sammen med. Min erfaring er at gutter/menn med liten tiss ofte er ekstremt flinke til å behandle en dame (slikker jenter som en Gud, har fokus på hennes orgasme, bruker fingrene flittig etc etc. og i tillegg kan man kompansere med sex leketøy dersom kvinna trenger å penetreres med 'noe stort').

Jeg ønsker deg det jeg. Et forhold der du kan gi mye av det du har i deg! Et forhold der du blir likestilt og kan føle deg som en mann!! For det er det du er, og du skal ikke gå rundt å være Ester Pirelli med mindre det er dine egne lyster som styrer slike handlinger.

Spar penger til å se en sexiolog. Prat med henne/han om dette! Dette er livet ditt, og du har bare en sjange til å leve det!

Jeg sier ikke dump henne (selv om det er min reelle magefølelse etter å ha lest dette..fysj, jeg misliker måten hun behandler deg på)..

Og si nei, når du mener nei. Det høres ut som hun har det perfekte liv, med hushjelp og frihet til å leve ut sitt seksual liv på egen hånd.

Innlegget ditt er nesten for rart til å være sant, men jeg velger å svare utfra at det du sier stemmer med din hverdag.

Lykke til uansett..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det TS beskriver er ikke "nytt" i det hele tatt. Det eksisterer noen slike forhold, men som regel er det snakk om folk som skriver om fantasier (men jeg kjenner til noen reelle forhold i omtrent samme gate som det som beskrives her).

Du foeler deg altsaa komfortabel med aa leve som cuckold, eller hanrei paa godt norsk? Problemet ditt er at du tvinges til feminisiering mot din vilje paa en maate som ydmyker deg langt mer enn det du er komfortabel med. Du maa rett og slett prate med henne om det.

Kanskje det kunne vaere en ide for deg aa lese litt om female superiority. Elise Sutton skriver en del interessant om temaet. Personlig er jeg ingen tilhenger, men kan hende du faar noe ut av det.

Uansett, et D/s forhold som du beskriver maa foeles komfortabelt for begge parter for at det skal fungere over tid. Og finner dere ikke en loesning saa har dere noen vanskelige valg aa ta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selve situasjonen er faktisk ikke så veldig bisarr (om TS sin situasjon er sann eller ei vet jeg ikke, men det har ingenting å si), det er en del mennesker i Norge (både menn og kvinner) som lever i slike forhold, og en del av de forholdene kan falle under betegnelsen BDSM (D/s). Det kan kalles 24/7, TPE, samme det egentlig, det er i hvertfall reelt!!

Hvis man bare gidder å løfte hodet litt vil man se at det ikke er så uvanlig, og at mange av disse forholdene faktisk er utrolig vakre. Men for at et slikt forhold skal fungere MÅ man kommunisere godt.

Det er det du TS må gjøre, er å kommunisere. Fortell hva du tenker. Og det samme må hun gjøre. Er hun villig til å miste deg fordi du ikke klarer å leve etter hennes ønsker 100%? Er du villig til å forlate henne hvis du ikke slipper unna "kravet"? Til syvende og sist er det faktisk du som bestemmer hva du skal gjøre, uansett hvor mye makt hun har...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Hun bør, sin status til tross, ta hensyn til enkelte grenser.

Poenget med denne livsstilen er jo å være lykkelig, både som Dom og sub. Hun har rett til å kreve dette av deg, men spørsmålet er jo om hun bør.

For min del er en ulykkelig sub en ulykkelig Domina.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her må det kommuniseres.

Selv om du har godtatt å leve under disse vilkår frem til nå, må du også komme med tilbakemeldinger når ting går for langt.

Dere skal begge være fornøyde med tingenes tilstand, og nå er det på tide å si i fra at dette kan du ikke leve med.

Hvis hun ikke aksepterer dine grenser, så bør du forlate henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Alle

TS her. Takker for mange svar. Var klar over at mange ikke engang kan akseptere at noen velger en annen livsførsel enn A4 og til og med kan glede seg over det. Jeg var frustrert da jeg skrev mitt innlegg, men er nå mer innstilt på å gjøre hva min kone vil at jeg skal. Innser at jeg er mer kvinnelig enn jeg trodde og at hun så noe jeg ikke hadde oppdaget ved meg selv. Har fått hjelp til å sminke meg og kle meg og framstår etter min mening nesten som en søt kvinne. Har fått komplimenter fra menn og det gleder både min kone og meg. Jeg har også fått være mer aktiv i kjærlighetslivet og det er også noe jeg har savnet. Tror dette passer meg og at livet mitt blir bedre. Å være underdanig er ikke alltid likestilt med å ha et dårlig liv (til dem som tror det). Jeg er nok den jeg er og det ser ut som om jeg kan trives med å være kone nr. 2 i huset. Tror til og med at jeg synes det er spennende med sminke og kvinneklær..... og menn :-) Elsker min Herskerinne høyt og det skal ikke noen få ta fra meg, samme hva dere må mene om meg og mitt liv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Casey
Hei

Som tittelen indikerer så er jeg en "mann" som er gift med min Herskerinne. Jeg elsker og tilber henne og etterhvert er hun blitt sjefen i forholdet vårt.

Problemet mitt er at jeg i det siste har fått beskjed at jeg skal kle meg feminimt og bruke sminke. I begynnelsen var det gøyt, men når jeg nå må treffe hennes menn utkledd som kvinne og sminke meg samt at hun kaller meg Vibeke, da går det vel for langt...

Kanskje du bare skal følge ordre da, i og med at det er avtalen? Følg ordre eller avslutt forholdet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest  Mie

Ta på deg en dress og avtal at dere må ha et møte. Gjør det hele litt formellt. Der sier du at du har trivdes veldig med den situasjonen du har hatt til nå, men når det kommer til sissifiseringen er dette noe du ikke kan gå med på. Hun må gjerne styre alt, men akkurat her setter du ned foten. Fornedrelse og underkastelse kan være givende til et visst punkt, men så sier det stopp. Det har det gjort for deg nå, og derfor må du ta konsekvensen av det.

Se på det hele som en ørliten time-out fra det daglige forholdet.

Lykke til!

Mie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest TS svarer

Hei igjen

TS her. Ja nå er det gått en stund og jeg angrer slett ikke på at jeg fulgte "ordre". Jeg er til og med mer lykkelig nå enn før. Jeg innser at jeg vel egentlig er kvinne innerst inne selv om noe fysisk tilsier annet. Forholdet mellom oss er nesten blitt litt venninneaktig samt at hennes bifile side stemmer godt med min nå "nyervervede" bifile side. Hun er selvsagt sjefen, men nå gir hun meg gode råd om klesbruk, sminke, oppførsel osv. Mannegarderoben skal jeg kvitte meg med etterhvert og ønsket om å leve fulltid som kvinne presser på. Jobbskifte kan også bli aktuelt. Mange synes sikkert dette er sprøtt, men man er nå engang den man er.

Klem til alle fra Vibeke :-)

Klem også til dem som ikke er enige i mitt "valg"... Ja for selv om hun har bedt meg om det så kunne jeg jo nektet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...