Gå til innhold

Bryllupsdagbok

cypress

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Innom og forbanner Skandiabanken, som av en eller annen grunn har bestemt seg for at den pin-koden jeg alltid har brukt, ikke lenger er riktig.. WTF??!!?!? :sinna:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God helg til dere alle også!!!

I morgen tidlig reiser jeg og darling på ferie til Italia, så da blir jeg ikke å finne her på nesten to uker. Håper dere kan passe litt på boka mi så lenge!!! :pls:

:vinke:

Høres kjempedeilig ut med :sol: og :vin:

Er veldig misunnelig, men jeg skal hjelpe til med å passe på boka di vettu! :pisk:;)

Innom og forbanner Skandiabanken, som av en eller annen grunn har bestemt seg for at den pin-koden jeg alltid har brukt, ikke lenger er riktig.. WTF??!!?!? :sinna:

Hæ?! :klø: ikke moro på ferie uten kort...

:nei: Dette må Skandiabanken ordne!

Fortsatt tøff bil forresten :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ahhhh... .naa har vi tatt inn pè 4-stjerners hotell... med internett!! Juhu!!!

Har heldigvis en annen konto med kort til, saa jeg har klart aa bruke masse penger.... Var paa en outlet her i gaar, og jeg kjòpte Gucci-veske og lommebok og Burberry -skjorte! Saa naa er jeg fiiiiin (og blakk...)

Tilbake til Norge paa torsdag... Snakkes igjen da!! :):vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nemmen!! Cypress klarer ikke å ligge unna KG på ferien sin :ler:

Na na na naaa naaa, nananana naa naaa... *ertesang* :lol:

Så heldig du er med sånne fancye ting da :lur: Nå blir du nok snasen :hoppe: Håper dere har det fint :klem:

Kos dere de siste dagene før det bærer hjem til hverdagen igjen :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nemmen!! Cypress klarer ikke å ligge unna KG på ferien sin :ler:

Na na na naaa naaa, nananana naa naaa... *ertesang* :lol:

Så heldig du er med sånne fancye ting da :lur: Nå blir du nok snasen :hoppe: Håper dere har det fint :klem:

Kos dere de siste dagene før det bærer hjem til hverdagen igjen :klemmer:

hihi... er jo koslig at cypress gir lyd fra seg da, så vet vi at hun lever også får vi høre litt shoppeskryt :lol:

:shoppe: fine ting er moro! *misunnelig*

4stjerners hørtes deilig ut! :jepp: Kos dere masse!! :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hoppe: Shopping er gøy!

Håper har hatt en herlig ferie,

Som du ser har vi vært flinke og tørket støv og vasket her mens du har vært borte :Nikke: setter frem litt :vin: og :sjokolade: til dere!

:fnise:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var vi tilbake igjen. :vinke: Takk for alle hyggelige hilsener og at dere har holdt liv i boka mi! :klemmer:

Herlig at jeg ikke skal på jobb før på mandag også, deilig å få "landet" litt etter ferien. Vi har hatt en kjempefin tur, drukket masse vin og spist goood mat :spise: og bare kost oss sammen. Vært litt kjærester! :rødme: Blir ikke så mye tid til det i hverdagen.

Oioi, denne shoppingen min tok litt av i ferien altså! Jeg ble bare så deppa for at det ikke var så kjempefint vær, og syns jeg fortjente noe å trøste meg med... Så den regningen kommer jeg til å kose meg med i noen måneder ja... :dåne: MEN - det vil jeg ikke tenke på... Forkusere på hvor fiiiin jeg blir.. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Av bryllupsrelatert nytt har jeg følgende å melde:

Mannen kjøpe seg lakksko mens vi var på tur. Han hadde ikke det fra før, så det trengte han.

Og på Gardermoen i dag kjøpte vi to flasker Cognac - på tide å begynne å samle opp et lager med drikkevarer til festen. Lurer på hvor mye vi trenger? :klø: Vi blir i alle fall 95 til middag, og en del til til kaffe... Høres dyrt ut.... :hakeslepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen hjem! :)

Høres kjempekoselig ut med kjærestetid og shopping! Får du han faktisk med deg på shopping? Min synes det er helt grusomt.. :fnise: Synd været ikke var så bra da... Dere hadde vel noe bra vær..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...