Gå til innhold

Bryllupsdagbok

cypress

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Glemte forresten å fortelle at på fredag var jeg ute og shoppet nytt undertøy til bryllupsreisen! :strix: Litt gøy å ha noe nytt og fresht til da syns jeg! Kjøpte 8 (!) nye undertøyssett!! Heldigvis på H&M, så det ble ikke sååå dyrt, men... Blir en stund til neste gang det blir nødvendig med noe nytt i hvert fall!! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det ikke lenge til

:bryllup: Bryllup :bryllup:

den siste uka kommer til å fly!!!!!! gleder meg til å se bilder fra dagen deres, for jeg vet at bildene kommer til å bli FANTASTISKE :lur:

ha en kjeeeempe fin nest siste mandag som ugift :fnise:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ha en kjeeeempe fin nest siste mandag som ugift :fnise:

:klemmer:

:dåne:

Har ikke tenkt på det sånn før....

Men det er bare bra det altså!!! :hoppe:

Endret av cypress
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:dåne:

Har ikke tenkt på det sånn før....

Men det er bare bra det altså!!! :hoppe:

:fnise: .. :jepp: nest siste mandag som frøken, mandag om to uker er du frue :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hurra for bryllup neste uke! :duskedame:

Så deilig med masse nytt undertøy. Da blir sikkert cypress-mannen glad! :) Her skal det bli spennende å følge med fremover de neste dagene. Du kommer til å bli så fantastisk nydelig og jeg håper ikke nervene og stresset tar helt overhånd. ;) Klem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sarasahara

oioioi, neste uke allerede!!! :hoppe:

Håper du har det bedre nå, og at du gleder deg litt midt oppe i alt som skal ordnes :) Litt smileys til deg:

:dagens-rose::hjerte::bryllup::hjerte::dagens-rose:

:klem::kose::smilyblomst::roser::duskedame::strix:

god mandag! :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille Eden

Jeg har drevet å sniklest i dagboken din ei stund, så jeg tenkte at jeg skulle være litt høflig å si hei. Hei! :goodbye:

Jeg kjenner jeg er litt misunnelig på dere som er nesten i mål med både planlegging og den store dagen! :strix: Selv har vi såvdit begynt.. :sjenert:

Gratulerer med nært foresående bryllup! :hoppe::strix:

Endret av Lille Eden
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for bryllup neste uke! :duskedame:

Så deilig med masse nytt undertøy. Da blir sikkert cypress-mannen glad! :) Her skal det bli spennende å følge med fremover de neste dagene. Du kommer til å bli så fantastisk nydelig og jeg håper ikke nervene og stresset tar helt overhånd. ;) Klem.

Ja, nå bør han bli glad!! Særlig siden han ikke vet om det! (Og jeg er glad, siden jeg bruker av bryllupkontoen til å dekke det... :lur: Det er jo bryllupsrelatert, ikke sant...?)

Neste uke allerede?? :dåne:

Hvor er tiden blitt av?? :bond:

:strix:

Det lurer jeg på og!!! Det har gått såååå fort!!!! :dåne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oioioi, neste uke allerede!!! :hoppe:

Håper du har det bedre nå, og at du gleder deg litt midt oppe i alt som skal ordnes :) Litt smileys til deg:

:klem::kose::smilyblomst::roser::duskedame::strix:

god mandag! :goodbye:

Takk for fiiine smileyer - måtte slette noen pga smiley-politiet.. ( :sur: )!!

Jeg har det bedre nå, føler det meste er falt på plass nå!! :jepp: Fortrenger jobben, siden jeg snart skal på lang ferie.. :lur: Det blir så deilig!!!!

Jeg har drevet å sniklest i dagboken din ei stund, så jeg tenkte at jeg skulle være litt høflig å si hei. Hei! :goodbye:

Jeg kjenner jeg er litt misunnelig på dere som er nesten i mål med både planlegging og den store dagen! :strix: Selv har vi såvdit begynt.. :sjenert:

Gratulerer med nært foresående bryllup! :hoppe::strix:

Hei!! Så hyggelig med et nytt fjes! Ja, det kjennes ærlig talt litt deilig å snart være ferdig med planleggingen!! Det må jeg bare innrømme! Nå skal vi bare cruise inn.. :ler:

Du har kanskje en bok selv jeg kan kikke i? Det står sikkert i signaturen din, men den ser jeg ikke akkurat nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 nye undertøyssett??! :hoho:

Nærmer seg med stormskritt nå..! :strix:

Anar du ler fordi det er litt få?? Vi skal jo tross alt være borte i 14 dager, og jeg burde jo ha et nytt til hver dag!! :jepp: Eller hva?? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du trenger minst 8 til :Nikke:

Husker du at vi snakket om at etter nyttår kunne vi si: "Vi gifter oss i år!" ??? Hvor har tiden blitt av?????? :hakeslepp:

Du gifter deg neste uke, hihi :fnise: Dette er siste hele uken som frøken! :skya:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille Eden
Hei!! Så hyggelig med et nytt fjes! Ja, det kjennes ærlig talt litt deilig å snart være ferdig med planleggingen!! Det må jeg bare innrømme! Nå skal vi bare cruise inn.. :ler:

Du har kanskje en bok selv jeg kan kikke i? Det står sikkert i signaturen din, men den ser jeg ikke akkurat nå..

Det er en link til bryllupsdagboka mi i signaturen min, jeg vurderer å flytte den litt opp slik at den blir mer synlig! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hoppe::danser::skya: for bryllup til neste uke! :overrasket::bond:

Jeg også har lyst til å gifte meg neste uke... :sjenert::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du trenger minst 8 til :Nikke:

Husker du at vi snakket om at etter nyttår kunne vi si: "Vi gifter oss i år!" ??? Hvor har tiden blitt av?????? :hakeslepp:

Du gifter deg neste uke, hihi :fnise: Dette er siste hele uken som frøken! :skya:

Ja, jeg husker det! Det føles ikke lenge siden i det hele tatt!!! Sprøtt... Heldigvis gleder jeg meg bare nå!! :ler:

Det er en link til bryllupsdagboka mi i signaturen min, jeg vurderer å flytte den litt opp slik at den blir mer synlig! :fnise:

Fant den!! :tommelopp:

:hoppe::danser::skya: for bryllup til neste uke! :overrasket::bond:

Jeg også har lyst til å gifte meg neste uke... :sjenert::ler:

Så fort som tiden går er det ikke lenge til det er du som kan si "Jeg gifter meg neste uke!!!!" :jepp: :rødme: :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OMG :hakeslepp: er jo 11 dager til jo :strix: WOW!!!!!

Så spennende!!!

kjenner jeg blir mer og mer stresset jo mer dagbøker jeg leser her i dag jeg.... hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...