Spatula Skrevet 11. mai 2009 #2881 Del Skrevet 11. mai 2009 :hoppe: :hjerte: :hoppe: HURRA FOR BRYLLUP NESTE UKE Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 11. mai 2009 Forfatter #2882 Del Skrevet 11. mai 2009 Glemte forresten å fortelle at på fredag var jeg ute og shoppet nytt undertøy til bryllupsreisen! Litt gøy å ha noe nytt og fresht til da syns jeg! Kjøpte 8 (!) nye undertøyssett!! Heldigvis på H&M, så det ble ikke sååå dyrt, men... Blir en stund til neste gang det blir nødvendig med noe nytt i hvert fall!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 11. mai 2009 #2883 Del Skrevet 11. mai 2009 Nå er det ikke lenge til Bryllup den siste uka kommer til å fly!!!!!! gleder meg til å se bilder fra dagen deres, for jeg vet at bildene kommer til å bli FANTASTISKE ha en kjeeeempe fin nest siste mandag som ugift Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 11. mai 2009 Forfatter #2884 Del Skrevet 11. mai 2009 (endret) ha en kjeeeempe fin nest siste mandag som ugift :dåne: Har ikke tenkt på det sånn før.... Men det er bare bra det altså!!! Endret 11. mai 2009 av cypress Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 11. mai 2009 #2885 Del Skrevet 11. mai 2009 (endret) Oioioioioi. 12 dager. neste uke! :strix: Endret 11. mai 2009 av plingo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 11. mai 2009 #2886 Del Skrevet 11. mai 2009 :dåne: Har ikke tenkt på det sånn før.... Men det er bare bra det altså!!! .. nest siste mandag som frøken, mandag om to uker er du frue Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Skrevet 11. mai 2009 #2887 Del Skrevet 11. mai 2009 Hurra for bryllup neste uke! Så deilig med masse nytt undertøy. Da blir sikkert cypress-mannen glad! Her skal det bli spennende å følge med fremover de neste dagene. Du kommer til å bli så fantastisk nydelig og jeg håper ikke nervene og stresset tar helt overhånd. Klem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 11. mai 2009 #2888 Del Skrevet 11. mai 2009 Neste uke allerede?? :dåne: Hvor er tiden blitt av?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sarasahara Skrevet 11. mai 2009 #2889 Del Skrevet 11. mai 2009 oioioi, neste uke allerede!!! Håper du har det bedre nå, og at du gleder deg litt midt oppe i alt som skal ordnes Litt smileys til deg: god mandag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lille Eden Skrevet 11. mai 2009 #2890 Del Skrevet 11. mai 2009 (endret) Jeg har drevet å sniklest i dagboken din ei stund, så jeg tenkte at jeg skulle være litt høflig å si hei. Hei! Jeg kjenner jeg er litt misunnelig på dere som er nesten i mål med både planlegging og den store dagen! Selv har vi såvdit begynt.. Gratulerer med nært foresående bryllup! Endret 11. mai 2009 av Lille Eden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 11. mai 2009 #2891 Del Skrevet 11. mai 2009 8 nye undertøyssett??! Nærmer seg med stormskritt nå..! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 11. mai 2009 Forfatter #2892 Del Skrevet 11. mai 2009 Hurra for bryllup neste uke! Så deilig med masse nytt undertøy. Da blir sikkert cypress-mannen glad! Her skal det bli spennende å følge med fremover de neste dagene. Du kommer til å bli så fantastisk nydelig og jeg håper ikke nervene og stresset tar helt overhånd. Klem. Ja, nå bør han bli glad!! Særlig siden han ikke vet om det! (Og jeg er glad, siden jeg bruker av bryllupkontoen til å dekke det... Det er jo bryllupsrelatert, ikke sant...?) Neste uke allerede?? :dåne: Hvor er tiden blitt av?? Det lurer jeg på og!!! Det har gått såååå fort!!!! :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 11. mai 2009 Forfatter #2893 Del Skrevet 11. mai 2009 oioioi, neste uke allerede!!! Håper du har det bedre nå, og at du gleder deg litt midt oppe i alt som skal ordnes Litt smileys til deg: god mandag! Takk for fiiine smileyer - måtte slette noen pga smiley-politiet.. ( )!! Jeg har det bedre nå, føler det meste er falt på plass nå!! Fortrenger jobben, siden jeg snart skal på lang ferie.. Det blir så deilig!!!! Jeg har drevet å sniklest i dagboken din ei stund, så jeg tenkte at jeg skulle være litt høflig å si hei. Hei! Jeg kjenner jeg er litt misunnelig på dere som er nesten i mål med både planlegging og den store dagen! Selv har vi såvdit begynt.. Gratulerer med nært foresående bryllup! Hei!! Så hyggelig med et nytt fjes! Ja, det kjennes ærlig talt litt deilig å snart være ferdig med planleggingen!! Det må jeg bare innrømme! Nå skal vi bare cruise inn.. Du har kanskje en bok selv jeg kan kikke i? Det står sikkert i signaturen din, men den ser jeg ikke akkurat nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 11. mai 2009 Forfatter #2894 Del Skrevet 11. mai 2009 8 nye undertøyssett??! Nærmer seg med stormskritt nå..! Anar du ler fordi det er litt få?? Vi skal jo tross alt være borte i 14 dager, og jeg burde jo ha et nytt til hver dag!! Eller hva?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 11. mai 2009 #2895 Del Skrevet 11. mai 2009 Du trenger minst 8 til Husker du at vi snakket om at etter nyttår kunne vi si: "Vi gifter oss i år!" ??? Hvor har tiden blitt av?????? Du gifter deg neste uke, hihi Dette er siste hele uken som frøken! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lille Eden Skrevet 11. mai 2009 #2896 Del Skrevet 11. mai 2009 Hei!! Så hyggelig med et nytt fjes! Ja, det kjennes ærlig talt litt deilig å snart være ferdig med planleggingen!! Det må jeg bare innrømme! Nå skal vi bare cruise inn.. Du har kanskje en bok selv jeg kan kikke i? Det står sikkert i signaturen din, men den ser jeg ikke akkurat nå.. Det er en link til bryllupsdagboka mi i signaturen min, jeg vurderer å flytte den litt opp slik at den blir mer synlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 12. mai 2009 #2897 Del Skrevet 12. mai 2009 for bryllup til neste uke! Jeg også har lyst til å gifte meg neste uke... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 12. mai 2009 Forfatter #2898 Del Skrevet 12. mai 2009 Du trenger minst 8 til Husker du at vi snakket om at etter nyttår kunne vi si: "Vi gifter oss i år!" ??? Hvor har tiden blitt av?????? Du gifter deg neste uke, hihi Dette er siste hele uken som frøken! Ja, jeg husker det! Det føles ikke lenge siden i det hele tatt!!! Sprøtt... Heldigvis gleder jeg meg bare nå!! Det er en link til bryllupsdagboka mi i signaturen min, jeg vurderer å flytte den litt opp slik at den blir mer synlig! Fant den!! for bryllup til neste uke! Jeg også har lyst til å gifte meg neste uke... Så fort som tiden går er det ikke lenge til det er du som kan si "Jeg gifter meg neste uke!!!!" :rødme: :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 12. mai 2009 #2899 Del Skrevet 12. mai 2009 Nå går tida fort!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 12. mai 2009 #2900 Del Skrevet 12. mai 2009 OMG er jo 11 dager til jo WOW!!!!! Så spennende!!! kjenner jeg blir mer og mer stresset jo mer dagbøker jeg leser her i dag jeg.... hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg