Gå til innhold

Bryllupsdagbok

cypress

Anbefalte innlegg

Huff da kjære deg...skulle gjerne møtt deg bare for å gi deg en supergod :klem: og masse :troest: Men; jeg hadde det også litt sånn før mitt eget bryllup. Det var liksom ingen andre som faktisk forstod hvor mange tanker som svirret i hodet mitt, alt jeg prøvde å holde styr på, og det jeg syntes var superviktig tok andre så lett på. Jeg er en kontrollfrik, og skulle da ønske at alle andre også var det..men; dagen ble helt perfekt til slutt. :strix:

Så godt at du fikk snakket litt med din kjære, alltid godt bare å få luftet alle tankene sine. Prøv å slappe litt av, dra på spa, gå deg en tur eller gjør noe annet som gjør deg glad!

OG: kjolen din er nydelig, du er nydelig og dagen kommer til å bli perfekt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så bra, alt ordner seg for snille jenter! :strix:

Ja det gjør jo det! Og jeg er ganske snill i grunn! Stort sett vaffal! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg brukte også store deler av de siste ukene før bryllupet til å bare gråte og gråte, og jeg hadde ikke en gang en syk bestefar og verdens teiteste jobb på toppen av det hele. Jeg var så sliten og frustrert og lei av alle de små tingene som gikk på tverke at jeg stadig freste at vi kunne glemme "hele jævla bryllupet". Jeg husker at jeg ble litt vettskremt siden jeg bare gråt og var sint den siste tida og lurte på om jeg kanskje ikke burde være sammen med Mannen likevel. Men jeg var jo bare utslitt og nervøs.. Og så kom dagen, og den var en kjempefin opplevelse. Og etterpå kom ekteskapet, og jeg får dele hver dag med kjære Mannen min. Og selv om han av og til føler at han er en dust nå også, så er han i alle fall min dust. ;)

Godt å høre at det går litt bedre i dag, og at du i alle fall har én bekymring mindre.

:klemmer:

Huff da kjære deg...skulle gjerne møtt deg bare for å gi deg en supergod :klem: og masse :troest: Men; jeg hadde det også litt sånn før mitt eget bryllup. Det var liksom ingen andre som faktisk forstod hvor mange tanker som svirret i hodet mitt, alt jeg prøvde å holde styr på, og det jeg syntes var superviktig tok andre så lett på. Jeg er en kontrollfrik, og skulle da ønske at alle andre også var det..men; dagen ble helt perfekt til slutt. :strix:

Så godt at du fikk snakket litt med din kjære, alltid godt bare å få luftet alle tankene sine. Prøv å slappe litt av, dra på spa, gå deg en tur eller gjør noe annet som gjør deg glad!

OG: kjolen din er nydelig, du er nydelig og dagen kommer til å bli perfekt!!

Svarer dere felles jeg:

På en rar måte blir jeg litt glad for å høre at det er flere enn meg som ikke syns alt rundt dette er helt tipp topp... Jeg er sikker på at når dagen først er her, så blir det helt supert. Jeg skal jo faktisk gifte meg med drømmemannen, som faktisk - selv om han gjør idiotiske ting innimellom - er ganske så fantastisk. Og vi er skjønt enige om at dette bryllupsgreiene er det så mye jobb med, at det skal vi i hvert fall IKKE gjøre en gang til... :ler: Så vi skal nok bare være sammen resten av livet ja!! :jepp:

Gleder meg så utrolig til disse forberedelsene er over, og vi kan ha en fantastisk bryllupsdag, og reise på en lang deilig ferie!! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå,kjære deg!! Så utrolig leit med hele kjolegreia! Men du...så lenge du synes du er fab,så er det nok det som betyr mest? For for mange menn er det bare noe hvitt som dama har på seg :fnise: Jeg kunne gått i mye rart,min kjære hadde ikke brydd seg det spøtt! Kanskje han på en litt uheldig måte prøvde å være litt "moteintelligent" og være litt engasjert? Tror ikke du skal tenke så mye på det jeg,han kommer til å dåne når han ser deg,uansett form på kjolen :fnise:

Det blir KNALLbra!Uansett,det er jeg overbevist om... :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå,kjære deg!! Så utrolig leit med hele kjolegreia! Men du...så lenge du synes du er fab,så er det nok det som betyr mest? For for mange menn er det bare noe hvitt som dama har på seg :fnise: Jeg kunne gått i mye rart,min kjære hadde ikke brydd seg det spøtt! Kanskje han på en litt uheldig måte prøvde å være litt "moteintelligent" og være litt engasjert? Tror ikke du skal tenke så mye på det jeg,han kommer til å dåne når han ser deg,uansett form på kjolen :fnise:

Det blir KNALLbra!Uansett,det er jeg overbevist om... :kose:

Takk Linda! Glad du sier det!! Jeg var litt bekymret for om du ville bli lei deg for dustekommentaren, jeg håper virkelig ikke du bryr deg noe om den!!!

Du var nydelig og jeg blir nydelig!!! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:klemmer: til fine-cypress som snart blir superfine brude-cypress! :kose: Skjønner godt at du gleder deg til dagen og en fantastisk bryllupsreise! :strix:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, stakkar deg, høres ikke ut som du har hatt det så greit de siste dagene... jeg synes også det blir en del stress rundt bryllupet jeg gjerne skulle vært foruten og det gjør at jeg ikke utelukkende gleder meg, men håper jeg greier å slappe av når det virkelig nærmer seg...

Skjønner det blir mye for deg innimellom, spesielt med sykdommen til bestefaren din på toppen. Dum kommentar fra mannen din om kjolen, men bra dere fikk snakket om det :) Og jeg synes du er nydelig i kjolen! Og det kommer nok alle til å synes på dagen også :):klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klemmer: på cypress. Høres ikke ut som om du har det så greit om dagen. Heldigvis ser det litt lysere ut nå. Å planlegge bryllup fører med seg mye stress (én av de mange grunnene til at vi reiste bort), og så har du jo dette med bestefaren din også, i tillegg til en teit jobb (Bra å lese at intervjuet gikk fint. Håper du blir innkalt til neste intervjurunde!). Ikke rart det blir for mye for deg da. :kose: Hør på de andre jentene her og ta deg tid til å bare kose deg en dag, og plei deg selv.

Og når det gjelder kjolen så vet ikke mannen hva han snakker om! Du er helt fantastisk nydelig i kjolen din, og det kommer garantert han til å syns også. :jepp:

Og du har fokuset riktig sted: på livet deres sammen, ikke på én enkelt dag. Selv om bryllupsdagen skal bli flott, så er det resten av dagene som utgjør ekteskapet.

:hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Neferet

Hei cypress!!

Er tydeligvis litt sent ute for å gi :kose: og :troest: og :hug: og :klem: og :klemmer: ...

Men du får noen likevel! Kjedelig når dagene blir triste, men det er nok som de andre har sagt vanligere enn vi tror. Om noen uker er det du som må minne meg på hvordan dine dager før bryllupet var... :fnise: Det ordner seg nok, og jeg er klar med mer :kose: og :klemmer: om du trenger det!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klemmer: til fine-cypress som snart blir superfine brude-cypress! :kose: Skjønner godt at du gleder deg til dagen og en fantastisk bryllupsreise! :strix:

Ja!!! :strix: Bryllup og bryllupsreise blir stas!!!

Huff, stakkar deg, høres ikke ut som du har hatt det så greit de siste dagene... jeg synes også det blir en del stress rundt bryllupet jeg gjerne skulle vært foruten og det gjør at jeg ikke utelukkende gleder meg, men håper jeg greier å slappe av når det virkelig nærmer seg...

Skjønner det blir mye for deg innimellom, spesielt med sykdommen til bestefaren din på toppen. Dum kommentar fra mannen din om kjolen, men bra dere fikk snakket om det :) Og jeg synes du er nydelig i kjolen! Og det kommer nok alle til å synes på dagen også :):klemmer:

Takk for omtanken! Det går bedre med meg nå!! :jepp:

:klemmer: på cypress. Høres ikke ut som om du har det så greit om dagen. Heldigvis ser det litt lysere ut nå. Å planlegge bryllup fører med seg mye stress (én av de mange grunnene til at vi reiste bort), og så har du jo dette med bestefaren din også, i tillegg til en teit jobb (Bra å lese at intervjuet gikk fint. Håper du blir innkalt til neste intervjurunde!). Ikke rart det blir for mye for deg da. :kose: Hør på de andre jentene her og ta deg tid til å bare kose deg en dag, og plei deg selv.

Og når det gjelder kjolen så vet ikke mannen hva han snakker om! Du er helt fantastisk nydelig i kjolen din, og det kommer garantert han til å syns også. :jepp:

Og du har fokuset riktig sted: på livet deres sammen, ikke på én enkelt dag. Selv om bryllupsdagen skal bli flott, så er det resten av dagene som utgjør ekteskapet.

:hug:

Reise utenlands høres litt fristende ut til tider ja.. Men nå er stresset snart over, og da skal jeg bare nyte livet som gift!! :tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom med en god :klem: og ønsker deg en fin helg :)

Takk for klem!! Her får du en tilbake: :klemmer:

Låvv ån ju :Nikke:

Rait bækk ætshja!!!! :klem:

God helg, cypress!

Takk, den har vært ganske god faktisk!! :jepp:

Hei cypress!!

Er tydeligvis litt sent ute for å gi :kose: og :troest: og :hug: og :klem: og :klemmer: ...

Men du får noen likevel! Kjedelig når dagene blir triste, men det er nok som de andre har sagt vanligere enn vi tror. Om noen uker er det du som må minne meg på hvordan dine dager før bryllupet var... :fnise: Det ordner seg nok, og jeg er klar med mer :kose: og :klemmer: om du trenger det!!

Ja, nå nærmer det seg for oss alle... Det er bare å prøve å holde hodet over vannet, så skal vi nok komme oss gjennom dette hele gjengen!

Nå er det vel kanskje jeg som er neste kvinne ut?? :klø:

Takk for :klemmer: , jeg skal si fra hvis jeg trenger flere!! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det har som nevnt vært en bra helg! I går hadde vi prøvesmaking av viner til forretten og desserten. Tror vi har funnet noen go'e!! :jepp: Vi fikk hjelp av forloverne våre, så det var en veldig hyggelig kveld. Det ble jo en ordentlig fancy middag, hyggelig å gi dem litt tilbake for "jobben".

I dag har kjære og jeg vært på valsekurs. 2 timer dansing, med 4 par og en lærer. Det var kjempebra! Tror vi fikk inn noen trinn i hvert fall, men må nok øve litt hjemme før den store dagen. Det skal nok gå bra. :)

Ellers har vi kranglet litt om jeg skal holde tale eller ikke.... Kjære blir skikkelig sur hvis jeg sier jeg ikke vil, så jeg begynner å innse at jeg nok må.... Hva sier man?? Er det bare tale til han, eller også til familien hans og min?? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy med valsekurs :) Satser på at vi ikke trenger det, siden mormor og morfar er ganske flinke og vi har lært av de, og kjære viste seg faktisk å være overraskende flink :) Ene forloveren vil gjerne gå på dansekurs, men problemet er at to av dem kommer hit få dager før bryllupet... så vi får se... Tror det skal gå bra uansett :)

Når det gjelder brudens tale er jeg også veldig usikker på om jeg skal si noe eller ei, føler det er så mye som blir sagt av så mange andre, samtidig som jeg på en måte har lyst å si noe... Mener å ha lest at det egentlig ikke er noen regler for hva en brud skal si, fordi det er en ganske ny ting at bruder holder tale, så du kan egentlig si hva du vil :) Men hvis jeg sier noe blir det nok først og fremst om kjære, og litt om hver av familiene, takke foreldrene mine for en god oppvekst og hans foreldre for å ha tatt godt i mot meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy med valsekurs :) Satser på at vi ikke trenger det, siden mormor og morfar er ganske flinke og vi har lært av de, og kjære viste seg faktisk å være overraskende flink :) Ene forloveren vil gjerne gå på dansekurs, men problemet er at to av dem kommer hit få dager før bryllupet... så vi får se... Tror det skal gå bra uansett :)

Når det gjelder brudens tale er jeg også veldig usikker på om jeg skal si noe eller ei, føler det er så mye som blir sagt av så mange andre, samtidig som jeg på en måte har lyst å si noe... Mener å ha lest at det egentlig ikke er noen regler for hva en brud skal si, fordi det er en ganske ny ting at bruder holder tale, så du kan egentlig si hva du vil :) Men hvis jeg sier noe blir det nok først og fremst om kjære, og litt om hver av familiene, takke foreldrene mine for en god oppvekst og hans foreldre for å ha tatt godt i mot meg :)

Å, så heldig du er som kan vals fra før!! Merket at vi må øve litt hjemme på stua, for det var noen trinn som ble glemt bare fra kurset var slutt kl 18 til kvelden... :klaske:

Angående tale så har du sikkert rett i at det ikke er noen særlige regler på hva bruden skal snakke om.. Jeg syns jo det er naturlig å nevne mamma og pappa oppi det hele også, og sikkert Kjæres familie også. Hmm.... Dette må jeg få ordnet snaaaart.... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter, vet dere hva eller....?

JEG GIFTER MEG

NESTE UKE!!!!!!!!!!!!!!

:rødme: :bolledeig::bolledeig::bond::bond::nigo::strix::strix::strix::bond::bond::bolledeig::bolledeig::hjerter_rundt::hjerter_rundt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...