Gjest Ansjoni Skrevet 6. mai 2009 #2841 Del Skrevet 6. mai 2009 Typisk menn Sier som LilleEkorn, er nok vi brudene som er litt overfokusert på kjolen. Du kommer til å se helt fantastisk ut, og det kommer han til å synes også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 6. mai 2009 Forfatter #2842 Del Skrevet 6. mai 2009 Miss Shorty: Takk for kloke ord, som vanlig. Jeg syns jo selv at jeg er fin i kjolen, så jeg får bare håpe han tar seg sammen... LilleEkorn: God idé... Litt dårlig samvittighet fortjener han faktisk for den der syns jeg. ^^Belle^^: Takk skal du ha.. Håper du har rett! Dinedama: JA! Kan du hjelpe meg å :slår: han?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 6. mai 2009 Forfatter #2843 Del Skrevet 6. mai 2009 Typisk menn Sier som LilleEkorn, er nok vi brudene som er litt overfokusert på kjolen. Du kommer til å se helt fantastisk ut, og det kommer han til å synes også Ja, kanskje dere har rett... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mrsSJ Skrevet 6. mai 2009 #2844 Del Skrevet 6. mai 2009 Synes kjolen din er nydelig jeg, og det kommer den fremtidige mannen til å synes også Du kommer til å se fantastisk ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 6. mai 2009 Forfatter #2845 Del Skrevet 6. mai 2009 Takk MrsSJ!! Kanskje jeg skal sende han noen linker til kjoler på mail, så han kan få litt dårlig samvittighet på jobben?? Syns denne var fin jeg.. Brudekjole Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 6. mai 2009 #2846 Del Skrevet 6. mai 2009 Ai hellp vitt mai big stikk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 6. mai 2009 #2847 Del Skrevet 6. mai 2009 Huff, :slåss: og og :slår: litt på cypressmannen jeg også! Og følger de andre helt i at kjolen din er utrolig fin, og ikke minst utrolig fin på deg!! Han kommer nok til å glemme det ganske kjapt, så prøv og gjøre det du også. Hvis ikke får du bare minne ham på at kjolen faktisk også skal av etterhvert, og at det kan han bare glemme å få ta del i... Og du kan jo alltids true ham med fellowbrides som skal dukke opp i kirka! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 6. mai 2009 #2848 Del Skrevet 6. mai 2009 Og du kan jo alltids true ham med fellowbrides som skal dukke opp i kirka! Og vi skal stå der kvinnsterke med morske øyenbryn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 6. mai 2009 Forfatter #2849 Del Skrevet 6. mai 2009 Jepp, da har dustemannen som jeg skal gifte meg med om 17 dager gjort at jeg har brukt store deler av arbeidsdag til å sitte på finn.no og se etter ny kjole... Åååååå....!!!!! Hvorfor måtte han si det!???! Han kan i hvert fall drite i at jeg holder noen tale. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sarasahara Skrevet 6. mai 2009 #2850 Del Skrevet 6. mai 2009 hoffa.. veit alt nå sannsynligvis er sagt, men må bare få understreke at han sikkert kommer til å bli svimmel av å se hvor flott du ser ut i bryllupet deres, og at han sikkert har dårlig fantasi og ikke klarer å forestille seg hvor nydelig du kommer til å bli så det så! trøste til deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 6. mai 2009 Forfatter #2851 Del Skrevet 6. mai 2009 (endret) Advarsel: sutrete grineinnlegg!! Skal man ikke egentlig ha det bra når det er to uker til man gifter seg? Jeg har ikke grått så mye som jeg har gjort de siste par ukene på mange år.. Det skal vel ikke være meningen? Jeg har det så vondt inni meg, og vet ikke hva jeg skal gjøre med det. Det er så mange ting som bare tårner seg opp for meg nå, og jeg blir så sliten av det. Jeg holder maska stort sett i løpet av dagen, så det er ingen som merker noe. Men nå som i kveld, som jeg er alene hjemme, da kommer det og jeg bare gråter og gråter. Alt det med sykdommen til bestefar er selvfølgelig en vesentlig del. Det syns jeg er så trist og tungt at jeg får ikke sagt det. Og så blir jeg utrolig sliten av at jeg mistrives sånn på jobben. Jeg misliker sjefen så mye at jeg tar meg i å liste meg i gangen utenfor kontoret hans, for å unngå å hilse på han. Sånn skal det jo ikke være. Når det kommer dumme småting på toppen av de to store tingene så rakner det bare. Jeg tror ikke jeg ville reagert så sterkt på de tingene, som det tullet med kjolen, dersom ikke jeg hadde hatt de andre tingene i bunn. Jeg merker jeg blir helt frustrert av at jeg sizoflor-dritten er forsinket fra Tyskland, noe som er en ting jeg egentlig gir f.. i. Ingen vil savne det på bordet dersom det ikke ligger der. Og når jeg plutselig ikke hører fra fotografen med morgengave-bildene på over en uke, selv om jeg sender flere mailer... Jeg regner jo med at det ordner seg, og at det er en naturlig forklaring på at jeg ikke har hørt noe. Men nå syns jeg det er et stressmoment jeg ikke trenger. Uhu... jeg trenger en klem!! Håper mannen kommer hjem snart.. Endret 6. mai 2009 av cypress Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 6. mai 2009 #2852 Del Skrevet 6. mai 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 6. mai 2009 #2853 Del Skrevet 6. mai 2009 (endret) Huff dette var ikke gøy lesning når det er to uker igjen til du skal gifte deg med mannen i ditt liv, som forresten fortjener litt :slår: for dumme uttalelser om den vakre kjolen din Jeg kan ikke få sagt stort mer enn at jeg håper det ordner seg tilslutt Og at det som regel gjør det for snille jenter akkurat som du! til deg fordi du trenger det akkurat nå Endret 6. mai 2009 av MaiL Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
zilje_k Skrevet 6. mai 2009 #2854 Del Skrevet 6. mai 2009 Noen klemmer til deg!! Håper de varmer!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 7. mai 2009 #2855 Del Skrevet 7. mai 2009 Håper det går bedre i dag, Cypress Mitt beste råd er å snakke med Cypress-mannen, forklar han hvordan du føler det. Det er ikke greit å gå med alle bekymringene helt alene. Hvis du kan, dra på spa - slapp av en dag. Slik at du får kommet deg litt til hektene og kan nyte bryllupsdagen din. Jeg er sikker på at det ordner seg. Du har en nydelig brudekjole og du blir en nydelig brud Han kommer nok til å angre på det han sa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sarasahara Skrevet 7. mai 2009 #2856 Del Skrevet 7. mai 2009 huffameg, høres ikke noe koselig ut Men jeg tror jeg forstår hvordan du har det, og det er nok ikke noe galt med å føle seg sånn når alt liksom går i stå. Nå synes jeg du skal sette av litt tid i kveld eller noe, snakk med din kommende ektemann og få han til å trøste deg litt og gi deg massasje eller noe. Hvis han ikke er hjemme, så synes jeg du skal kjøpe deg noe godt du har skikkelig lyst på, ta deg et glass vin og gjøre akkurat det du vil, om det så er å bare sitte å gråte og gråte, eller se på paradise hotel eller hva det nå skulle være Man trenger å ta vare på seg selv i sånne perioder, ellers kommer du til å være utslitt når du skal stå som den vakre bruden du kommer til å bli Håper alt ordner seg for deg, cypress, og bare for å ha sagt det, så er ikke jeg imot sutrete grineinnlegg skal sitte hjemme og lese til eksamen i hele dag, så hvis du føler for litt trøst, så skal jeg kikke innom her jevnlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 7. mai 2009 #2857 Del Skrevet 7. mai 2009 Huff av meg vennen det er normalt for en brud å være litt stresset og mer følsom enn hun kanskje er ellers, for det er tross alt en av de største dagene i en jentes liv!! ikke bra at du gråter og er trist, håper mannen kom hjem og passet godt på deg!! bare husk at når dagen kommer, da glemmer du alle tårer, alt sinne og all frustrasjon! da bare flyter du i en boble av lykkerus over at du skal gifte deg med mannen du elsker :rødme: også må jeg bare : :slår: :slår: på Cypressmannen!!!! du skulle skamme deg!!!!!!!!! Kjære vennen min, du kommer til å bli slående nydelig og det vil ikke være ett tørt øye i hele selskapet!!! du kommer til å slå pusten av han når du kommer inn døra!! han kommer til å se verdens vakreste Cypress og vil syns at kjolen din er nyyyydelig!!! fordi den er det!!!! ..skjønner at du syns han er en dust som sier det, men tro meg - når dagen kommer, vil han bli målløs over hvor nydelig hans kommende kone er :rødme: legger igjen en varm til deg!! og husk en ting ; du skal snart gifte deg :strix: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 7. mai 2009 Forfatter #2858 Del Skrevet 7. mai 2009 Tusen takk for koselige svar og gode klemmer til dere alle. Mannen kom hjem i går og vi fikk tatt oss en prat. Det hjalp heldigvis masse. Han klarte vel å overbevise meg sånn nogenlunde om at han kommer til å syns jeg blir fin uansett, og at kjolen sikkert er fin, og det uansett ikke er så viktig... Føler meg bedre i dag. Håper det varer, selv om forslaget om en dag på spa slett ikke høres dumt ut.. Apropos kjole: forloveren min har bestilt kjole fra en av disse kina-produsentene som kom i dag. Hun var SUPERfornøyd! Jeg gleder meg til å se den! Nesten så jeg angrer på at jeg ikke fikk sydd brudekjole derfra selv.. hehe.. Neida, min er fin!! Men jeg skal huske på at Kina-bestilling er et bra alternativ dersom jeg trenger selskapskjole en gang!! Fikk mail fra morgengave-fortografen min i dag. Hun hadde bare hatt mye å gjøre, men var fullt klar over at jeg må ha albumet til 23. mai, og det skulle hun klare. Så da er jeg beroliget på det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 7. mai 2009 #2859 Del Skrevet 7. mai 2009 Så bra, alt ordner seg for snille jenter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 7. mai 2009 #2860 Del Skrevet 7. mai 2009 Jeg brukte også store deler av de siste ukene før bryllupet til å bare gråte og gråte, og jeg hadde ikke en gang en syk bestefar og verdens teiteste jobb på toppen av det hele. Jeg var så sliten og frustrert og lei av alle de små tingene som gikk på tverke at jeg stadig freste at vi kunne glemme "hele jævla bryllupet". Jeg husker at jeg ble litt vettskremt siden jeg bare gråt og var sint den siste tida og lurte på om jeg kanskje ikke burde være sammen med Mannen likevel. Men jeg var jo bare utslitt og nervøs.. Og så kom dagen, og den var en kjempefin opplevelse. Og etterpå kom ekteskapet, og jeg får dele hver dag med kjære Mannen min. Og selv om han av og til føler at han er en dust nå også, så er han i alle fall min dust. Godt å høre at det går litt bedre i dag, og at du i alle fall har én bekymring mindre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg