Gjest Reka Skrevet 14. september 2008 #441 Del Skrevet 14. september 2008 Jeg skal passe på!!! Og bilen den var stilig!!! Kos dere på tur søta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 15. september 2008 #442 Del Skrevet 15. september 2008 Håper dere har en flott tur utrolig stilig bil, det må jeg si Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 16. september 2008 #443 Del Skrevet 16. september 2008 Her er jeg tilbake og så har du dratt??? Håper du får en fantastisk ferie med mye Og bilen var kjempestilig!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 16. september 2008 #444 Del Skrevet 16. september 2008 Rålekker bil!!! Kos deg masse på ferie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 16. september 2008 Forfatter #445 Del Skrevet 16. september 2008 Innom og forbanner Skandiabanken, som av en eller annen grunn har bestemt seg for at den pin-koden jeg alltid har brukt, ikke lenger er riktig.. WTF??!!?!? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 16. september 2008 #446 Del Skrevet 16. september 2008 Hvordan kan de plutselig finne på det? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 17. september 2008 #447 Del Skrevet 17. september 2008 Det høres jo helt latterlig ut!! Håper det ordner seg fort, for det er jo ikke noe greit å være uten kort! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 21. september 2008 #448 Del Skrevet 21. september 2008 God helg til dere alle også!!! I morgen tidlig reiser jeg og darling på ferie til Italia, så da blir jeg ikke å finne her på nesten to uker. Håper dere kan passe litt på boka mi så lenge!!! Høres kjempedeilig ut med og Er veldig misunnelig, men jeg skal hjelpe til med å passe på boka di vettu! Innom og forbanner Skandiabanken, som av en eller annen grunn har bestemt seg for at den pin-koden jeg alltid har brukt, ikke lenger er riktig.. WTF??!!?!? Hæ?! :klø: ikke moro på ferie uten kort... Dette må Skandiabanken ordne! Fortsatt tøff bil forresten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 23. september 2008 Forfatter #449 Del Skrevet 23. september 2008 Ahhhh... .naa har vi tatt inn pè 4-stjerners hotell... med internett!! Juhu!!! Har heldigvis en annen konto med kort til, saa jeg har klart aa bruke masse penger.... Var paa en outlet her i gaar, og jeg kjòpte Gucci-veske og lommebok og Burberry -skjorte! Saa naa er jeg fiiiiin (og blakk...) Tilbake til Norge paa torsdag... Snakkes igjen da!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 23. september 2008 #450 Del Skrevet 23. september 2008 Nemmen!! Cypress klarer ikke å ligge unna KG på ferien sin Na na na naaa naaa, nananana naa naaa... *ertesang* Så heldig du er med sånne fancye ting da Nå blir du nok snasen Håper dere har det fint Kos dere de siste dagene før det bærer hjem til hverdagen igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 23. september 2008 #451 Del Skrevet 23. september 2008 Nemmen!! Cypress klarer ikke å ligge unna KG på ferien sin Na na na naaa naaa, nananana naa naaa... *ertesang* Så heldig du er med sånne fancye ting da Nå blir du nok snasen Håper dere har det fint Kos dere de siste dagene før det bærer hjem til hverdagen igjen hihi... er jo koslig at cypress gir lyd fra seg da, så vet vi at hun lever også får vi høre litt shoppeskryt fine ting er moro! *misunnelig* 4stjerners hørtes deilig ut! Kos dere masse!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 23. september 2008 #452 Del Skrevet 23. september 2008 Høres herlig ut! Kos dere de dagene som er igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aja Skrevet 24. september 2008 #453 Del Skrevet 24. september 2008 Håper dere har hatt en fantastisk ferie Imorgen kommer du hjem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 25. september 2008 #454 Del Skrevet 25. september 2008 Shopping er gøy! Håper har hatt en herlig ferie, Som du ser har vi vært flinke og tørket støv og vasket her mens du har vært borte setter frem litt og til dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 25. september 2008 Forfatter #455 Del Skrevet 25. september 2008 Da var vi tilbake igjen. Takk for alle hyggelige hilsener og at dere har holdt liv i boka mi! Herlig at jeg ikke skal på jobb før på mandag også, deilig å få "landet" litt etter ferien. Vi har hatt en kjempefin tur, drukket masse vin og spist goood mat og bare kost oss sammen. Vært litt kjærester! :rødme: Blir ikke så mye tid til det i hverdagen. Oioi, denne shoppingen min tok litt av i ferien altså! Jeg ble bare så deppa for at det ikke var så kjempefint vær, og syns jeg fortjente noe å trøste meg med... Så den regningen kommer jeg til å kose meg med i noen måneder ja... :dåne: MEN - det vil jeg ikke tenke på... Forkusere på hvor fiiiin jeg blir.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 25. september 2008 #456 Del Skrevet 25. september 2008 Velkommen hjem! Så bra dere hadde en fin tur! Og så deilig med masse kjærestetid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 25. september 2008 Forfatter #457 Del Skrevet 25. september 2008 Av bryllupsrelatert nytt har jeg følgende å melde: Mannen kjøpe seg lakksko mens vi var på tur. Han hadde ikke det fra før, så det trengte han. Og på Gardermoen i dag kjøpte vi to flasker Cognac - på tide å begynne å samle opp et lager med drikkevarer til festen. Lurer på hvor mye vi trenger? :klø: Vi blir i alle fall 95 til middag, og en del til til kaffe... Høres dyrt ut.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 25. september 2008 #458 Del Skrevet 25. september 2008 Velkommen hjem!! Godt å høre at ferien har vært bra! Vi har også shoppet brennevin på turer, greit å begynne i god tid!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 25. september 2008 #459 Del Skrevet 25. september 2008 Velkommen hjem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 26. september 2008 #460 Del Skrevet 26. september 2008 Velkommen hjem! Høres kjempekoselig ut med kjærestetid og shopping! Får du han faktisk med deg på shopping? Min synes det er helt grusomt.. Synd været ikke var så bra da... Dere hadde vel noe bra vær..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg