Gå til innhold

Litt av hvert

Donpedro

Anbefalte innlegg

En koselig avslutning på en dag som ikke akkurat begynte så bra. Deilig. :)

Her har minsten gitt oss en dag som har vært en skikkelig motvekt til gårsdagen. Da var han et helvete til han sloknet på puta. I dag har han vært en engel, og vi hadde en koselig lesestund på senga hans før han sovnet. :rødme:

Endret av Bodillen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kyndig person man skulle tro man kunne stole på: Jaaaada, alle favorittene dine er lagret på serveren, så vi trenger ikke ta kopi før vi skal fixe pc.

*borte*

Jeg er så irritert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg skal lage en kopp kakao. Som om ikke det er ille nok at jeg har vært uten pc på kontoret i 3 dager, så ødelegger de fader meg alt jeg har linket til av arbeidsdokumenter på nett osv osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Jeg har lest litt i boka di, og må innrømme at jeg nesten ble litt glad da jeg leste om skriketoktene til gutten deres. Vi sliter nemlig med akkurat det samme, og det er litt godt å vite at det er flere der ute ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Jeg har lest litt i boka di, og må innrømme at jeg nesten ble litt glad da jeg leste om skriketoktene til gutten deres. Vi sliter nemlig med akkurat det samme, og det er litt godt å vite at det er flere der ute ;)

Amen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg observerer for øvrig i nyhetsspaltene at Mette Marit er den høye beskytter for Hamsun-året, men dessverre ikke kunne delta ved åpningen av Hamsun-året fordi hun er på vinterferie.

ja da så.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elastica
Jeg observerer for øvrig i nyhetsspaltene at Mette Marit er den høye beskytter for Hamsun-året, men dessverre ikke kunne delta ved åpningen av Hamsun-året fordi hun er på vinterferie.

ja da så.

:fnise:

Ikke overraskende.

Håper denne dagen blir bedre, Dp. :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper denne dagen blir bedre, Dp. :vinke:

Det blir den nok.

Vi har fått låne bil i dag, så det er digg. Junior har imidlertid en oppfatning om at bussturene de siste dagene har vært særdeles hyggelig, så derfor har vi hatt et par diskusjoner i dag likevel, for nå nekter han å kjøre bil og å ta på utejakke (for han vil ha på utedress slik han hadde da vi tok buss og akebrett)....

Snart er det minitreff med Pøbelsara, resten av kvelden er jeg hjemme alene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, klart det er stas for en liten gutt å kjøre buss! Mn skjønner det er deilig for deg med bil igjen når du er vant med det.

Ha en god helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja da så.

Det er jenta si som vet å prioritere! :jepp:

Det blir den nok.

Vi har fått låne bil i dag, så det er digg. Junior har imidlertid en oppfatning om at bussturene de siste dagene har vært særdeles hyggelig, så derfor har vi hatt et par diskusjoner i dag likevel, for nå nekter han å kjøre bil og å ta på utejakke (for han vil ha på utedress slik han hadde da vi tok buss og akebrett)....

Snart er det minitreff med Pøbelsara, resten av kvelden er jeg hjemme alene.

Minner meg litt om hvordan 7-åringen vår kunne reagert...

Ha det kos på minitreff!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha det kos på minitreff!

Det var kos! Og Pøbel fikk en sjarmerende beiler på bordet ved siden av oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var kos! Og Pøbel fikk en sjarmerende beiler på bordet ved siden av oss.

:fnise: det var veldig koselig! Beileren på bordet ved siden av ga forresten høylytt utrykk for at han syntes vi (jeg?) skravlet alt for mye, slik at det ble uutholdelig for ham å sitte ved siden av oss. Men han beæret meg med et skøyeraktig blikk nå han kom seg på utsiden av kafeen, da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du kan jo spørre vertinnen for neste fest om du får ha han med som date?

Jeg har atter Bilen i min besittelse! AH!

Nå må jeg bare bestille ny time for reparering av førjulsbulking, helst før april da Inspeksjonen kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Junior har imidlertid en oppfatning om at bussturene de siste dagene har vært særdeles hyggelig,

:hoho:

Han er nå søt også, da. Jeg føler med deg ift hans vilterhet (kan jo bli sliten bare av å lese om enkelte av dagene deres), men tror jeg hadde blitt veldig sjarmert om jeg møtte ham. :hjertesmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho: Han hadde vel rømt, siden flere kaklehøner kakler høyere enn to kaklehøner.

Men bra med bil, Dp. Håper den oppfører seg pent framover!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Deception

Jeg har atter Bilen i min besittelse! AH!

Nå må jeg bare bestille ny time for reparering av førjulsbulking, helst før april da Inspeksjonen kommer.

Du mener (den spanske) inkvisisjonen, ikke sant? :engel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm. I natt våknet jeg av at jeg synes ringene mine var så trange, så jeg tok de av.Det er nå ca 20 timer siden, og jeg har tydelige merker/søkk fremdeles.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...