Gå til innhold

Litt av hvert

Donpedro

Anbefalte innlegg

God morgen! :)

Morn morn.

Jeg er hjemme og har hatt et anfall av effektivitet på morgenkvisten. Har bla ryddet litt i klesskap og sorterte det fineste ut til å selges på kommisjon. Heldigvis tok jeg det ikke med inn i butikken, for nivået var milevis over hva mine klær er, til tross for de opplysningene min venninne hadde gitt meg. De solgte nesten bare Prada og andre superfine merker. Ralph Lauren-skjorter blir liksom ikke det samme i den settingen. Ergo gikk jeg fullhendt hjem igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg leverte endel fint brnetøy i kommisjon en gang, men gjør det aldri igjen. Så aldri noe til oppgjøret. Så nå gir jeg heller bort privat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det fader meg bare 3 episoder av The Wire igjen. Ever. Det går ærlig talt ikke ann å bare ha 10 episoder i siste sesong!!! Kanskje jeg må starte et fakkeltog?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Deception
Nå er det fader meg bare 3 episoder av The Wire igjen. Ever. Det går ærlig talt ikke ann å bare ha 10 episoder i siste sesong!!! Kanskje jeg må starte et fakkeltog?

Jeg mener å ha hørt at det lønner seg å velge sine slag med omhu? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener å ha hørt at det lønner seg å velge sine slag med omhu? :klø:

Jasså, mener du denne saken ikke er god nok? Hæ? Hæ? (Sorry, er blitt litt småaggresiv av å se så mye på narkopushermiljøet)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

(Nå har jeg liksom ikke så mye mer å komme med, jeg tror det er nå de begynner å slå irl)

Episode 7 er nå påbegynt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De som slår blir kastet ut av dørvakten.

Her i The Hood (hvor jeg vanker mentalt på kveldstid i disse dager) er det ingen dørvakt, jenta mi. Hver mann/kvinne for seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nextlife

Nå har jeg skummet gjennom de tre siste sidene, og kan ikke annet enn å gi deg en :klem:

Vi har 2 jenter (13 og 20) som kom til verden når de skulle, hoppet over trassalder og er fine jenter. Vi har likevel hatt våre tunge stunder med Lillemor som er ekstremt allergisk, og i tillegg har en annen alvorlig sykdom. Vi har ved flere anledninger holdt på å miste henne, og det gjør at man får et annet perspektiv og verdigrunnlag. Dette er noe man bærer med seg for alltid, som en slags bearbeidet krise man likevel ikke blir helt ferdig med.

I min tale til mannen min i bryllupet vårt i fjor snakket jeg litt om dette, og konkluderte med at man pakker det i sekken som kalles livserfaring, og går videre på livets vei, med det som ballast.

Endret av nextlife
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette er noe man bærer med seg for alltid, som en slags bearbeidet krise man likevel ikke blir helt ferdig med.

I min tale til mannen min i bryllupet vårt i fjor snakket jeg litt om dette, og konkluderte med at man pakker det i sekken som kalles livserfaring, og går videre på livets vei, med det som ballast.

Kjenner meg godt igjen. Jeg er bare ikke helt sikker på hvor jeg skal putte disse erfaringene. Det må liksom gå seg litt til, så faller det mer og mer på plass. Det har definitivt endret meg som person, selv om kanskje ikke alle rundt meg merker det i det daglige.

Man vet jo aldri noe om fremtiden, men jeg vet virkelig ikke hva jeg skulle gjort om vi hadde stått i fare for å miste Junior nå, jeg er så glad for at disse hendelsene er over for vår del. Håper dere også slipper unna flere slike hendelser.

-Men hvem vet vel hva man skulle gjort? Akkurat det samme sa folk til oss i ettertid også, men man står jo i det når man må. Altenativer finnes ikke. Så får man heller løse opp i flokene etterpå.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-Men hvem vet vel hva man skulle gjort? Akkurat det samme sa folk til oss i ettertid også, men man står jo i det når man må. Altenativer finnes ikke. Så får man heller løse opp i flokene etterpå.

:klem:

Man må vår man må. Og når man må, vet man ofte hva man skal gjøre der og da. Men å forberede seg er utenkelig. Heldigvis, nesten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:lete: Fakkeltog funker bra, det - da får man det som man vil! :lur::lete:

God fredag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Takk for kaffen! Ved nærmere ettertanke så vet jeg ikke helt om jeg liker den nye jobben din. Det blir så mye mer arbeid å få til slike kaffetreff da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for kaffen! Ved nærmere ettertanke så vet jeg ikke helt om jeg liker den nye jobben din. Det blir så mye mer arbeid å få til slike kaffetreff da...

Ja, ikke sant? Derfor har jeg bestemt at vi skal ha et kaffetreff til. Muuuligens kombinert med mat og vin i en eller annen form her eller der en barnefri kveld. Ka du sei?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

The Wire er slutt!!!!

:grine:

Gikk bra for noen og verre for andre. Noen tapte og noen fikk som fortjent.

Jeg vil se mer! Nå! Straksøyeblikkeligogmedengang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elastica
The Wire er slutt!!!!

:grine:

Gikk bra for noen og verre for andre. Noen tapte og noen fikk som fortjent.

Jeg vil se mer! Nå! Straksøyeblikkeligogmedengang!

Det hjelper ikke med narkotøffitrynetmetoden, skjønneru.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...