Gå til innhold

Litt av hvert

Donpedro

Anbefalte innlegg

Bloggen!!

Men den er jo Elastica sin... :sjenert:

*tør ikke spamme*

Endret av Donpedro
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fjørfe!

Elaaasticaaa!! :rope: Lager du en ny tråd til DP?

Hm, når du sier det, så kan jeg jo lage min egen. Hvis jeg klarer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, når du sier det, så kan jeg jo lage min egen. Hvis jeg klarer.

Det ble bare tull, og det blir definitivt ingen egen blogg. (Synd man ikke får legge inn bilder i andres blogger)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fresi; Det er aldri for sent med India. Jeg skal tilbake, det er helt sikkert, men mannen har ikke lyst (og har heller ikke vært der). Så min plan er å vente 10-15 år og dra med Junior og en venninne med hennes barn. Det vil være å gi junior en stor gave i livet synes jeg (mental gave, altså). Eller så skal jeg vente enda lenger og dra alene med venninne. Fantastisk land med flotte folk, man må imidlertid komme seg litt ut av de største byene fra tid til annen.

*mimre*

Skrev et essay om turen min på et annet forum en gang, men det er lagt ned, og nå har jeg ikke noe sted å publisere det, til glede for folk som ikke har fått reise dit. Ellers skulle du fått lest.

Jeg skal definitivt til India. Faktisk har jeg og kjæresten løse planer om et flere måneders langt opphold. :sjarmor: Barna kan også være med, det hadde jeg ikke tenkt på før. :hoho:

Og jeg vil lese essay! Elastica må opprette tråd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Som kvinne var vi stort sett inne på hotellrommet etter kl 20-21 uansett, så like greit å reise med barn. Ikke så hyggelig å være ute når alle andre er menn uansett, og kvinner i mørket blir sett på som lette på tråden (vi var i en del utkantstrøk kan du si...).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

WTF???

Her sitter jeg og leter etter essayet mitt, og så er det borte???

Dvs finner sånn ca halve, men hvor er resten av reisen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lilleulv

Leste i dagboka di jeg, også la jeg visst inn et innlegg feil sted :P Men da kan jeg jo sende en hilsen :vinke:

Endret av Lilleulv
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elastica
Men den er jo Elastica sin... :sjenert:

*tør ikke spamme*

Men jeg kan jo friste med et bilde.

DP's tråd opprettet!

(Jeg var ute i går...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

(Jeg var ute i går...)

Fly på byen i din alder!? Du burde vite bedre og holde deg hjemme ved pc slik som meg. (Så slipper jeg å kjede meg så fælt...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Deception
Fly på byen i din alder!? Du burde vite bedre og holde deg hjemme ved pc slik som meg. (Så slipper jeg å kjede meg så fælt...)

Helt enig! Vi kjedet vettet av oss, gjorde vi. For min del gav det seg utslag i (1) kanalsurfing til jeg gikk mer enn lei og (2) lek med noen av de øyeskyggene som finnes i arkivet her nede, heller ikke med særlig minneverdig resultat. :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En link på tv-forumet gjorde meg obs på tv-showet "Whose line is it anyway". Noe er litt heseblesende, men andre er ufattelig morsomme. (Men så synes jeg at teatersport er kjempegøy). Sjekk ut YouTube de som gidder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag var jeg hos en overlege i kardiologi for å utrede videre om blodtrykket. Jeg har knallbra blodprøver, og er fornøyd med det, de gjør at jeg ikke er i høyrisikosonen. Men han sa at jeg uansett må belage meg på medisinering på sikt.

Så var det plutselig en ernæringsfysiolog som hadde en ledig time, og nå har jeg vips inngått noen forpliktelser og skal tilbake om noen måneder (jeg er så fornøyd med helsevesenet!). Uæ. Å leve "normalt" og samtidig gå ned i vekt, kjempeflaut om jeg ikke får det til. Men jeg har jo ny time, og det legger jo et visst press på meg. Masse gode tips og forklaringer fikk jeg på veien. Visste jo det meste fra før, men flott å få satt det inn i et perspektiv som kun gjelder meg og min situasjon. Uff. Grunnen til at jeg skriver det her, er at da forplikter det enda mer.

Neste uke er det enda et sykehusbesøk, men da handler det mer om reproduktiv helse. Dobbelt-uæ.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn apropos neste ukes sykehusbesøk: Jeg synes dere er tøffe som toget, og sterke som bjørner. *full av beundring*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott at du fikk time hos ernæringsfysiologen! Jeg har akkurat vært på konferanse om diabetes og lært hvor viktig forebyggende livsstil er når man har fått den diagnosen, og jeg tipper det er minst like viktig i forbindelse med blodtrykket. Det flere der påpekte var hvor stor forskjell riktig kosthold og nok morsjon (minimum en halvtime dagen var mantraet) er. Det gjør vanvittig stor forskjell på helsa, så da er det egentlig ikke så farlig om vekta går ned eller ikke. Godt å vite, men litt vanskelig likevel, for det er så vanskelig å måle bedre helse til hverdags. Man ser det liksom ikke...

Lykke til i neste uke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Sånn apropos neste ukes sykehusbesøk: Jeg synes dere er tøffe som toget, og sterke som bjørner. *full av beundring*

Vi er ikke særlig tøffe. Så har time for å sjekke ut diverse statistikk, muligheter og forventninger i tilfelle dersomatte en eller annen gang...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sykt barn i dag, som måtte hentes pga øyekatarr. Vi måtte til legen mens han egentlig skulle sovet, og han sovnet så fint i bilen på vei hjem, helt utslitt (noe man også *kremt* merket en smule til mens vi satt på venteværelset...)

Men turen hjem er jo kort, og han trenger litt søvn, så nå sitter han i bilen og sover, mens jeg har verandadøren åpen rett utenfor. Friskt og godt å sitte inne da ja! *grøss*

Så nå gleder jeg meg virkelig til å sette igang med drypping når han våkner. (Ironi, for de som ikke tok den). Er alene med ham i hele dag, så må fikse salve i øyet på egenhånd også. Og hele helgen er jeg borte, så Mannen gleder seg vel ikke sånn veldig til den delen tror jeg. Vi må jo omtrent ha brytekamp bare han skal ha på sko, vaske fjeset eller tørke nesen.

Endret av Donpedro
Lenke til kommentar
Del på andre sider

God bedring til øyekatarr, og lykke til med alle helserelaterte viderverdigheter! Oppfølging hos ernæringsfysiolog høres spennende ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Barnehagen sa han kunne komme tilbake når behandling var påbegynt. Legen sa ok med barnehage 24 timer etter behandling var påbegynt (ikke påebegynt enda kl 1400). Ville andre da sendt ham i barnehagen i morgen tidlig?

Endret av Donpedro
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...