ashera Skrevet 21. september 2008 #401 Del Skrevet 21. september 2008 Dere bor jo på landet, så det er ikke så farlig, da..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donpedro Skrevet 21. september 2008 Forfatter #402 Del Skrevet 21. september 2008 (endret) Hehe. I dag har vi hatt blodig fall i badekaret, vi voksne fikk altså rett mht at man skal SITTE- IKKE STÅ, til slutt. Uff, det er så leit når barn har det vondt. Endret 21. september 2008 av Donpedro Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Arran Skrevet 21. september 2008 #403 Del Skrevet 21. september 2008 I dag har vi hatt blodig fall i badekaret, vi voksne fikk altså rett mht at man skal SITTE- IKKE STÅ, til slutt. Uff, det er så leit når barn har det vondt. Det er det verste som er. Håper det går bra med headbangeren din. Litt av utfordringen framover er kanskje å sørge for at alle disse kulene fordeles noenlunde jevnt, slik at han slipper å bli enhjørning? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donpedro Skrevet 21. september 2008 Forfatter #404 Del Skrevet 21. september 2008 Det er det verste som er. Håper det går bra med headbangeren din. Litt av utfordringen framover er kanskje å sørge for at alle disse kulene fordeles noenlunde jevnt, slik at han slipper å bli enhjørning? Denne gangen gikk det ut over nesen, og da blør det jo friskt kan man si. Ellers er det ingen kuler for øyeblikket (bortsett fra den midt i panna som ikke går bort...), men nesa fikk noen skraper for noen dager siden også. Hastverk er lastverk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 21. september 2008 #405 Del Skrevet 21. september 2008 Ikke noe morsomt. Men shit happens, sånn er det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donpedro Skrevet 21. september 2008 Forfatter #406 Del Skrevet 21. september 2008 fant jeg i et annet innlegg. Dette bør da stå på ønskelisten til både Deception og Elastica i år? (Og all ironi til side, en del hundeeiere i montpellier kunne virkelig hatt nytte av en slik sak. Aldri har jeg sett så mye hundebæsj på glatte gågater før. Og sklispor...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Deception Skrevet 21. september 2008 #407 Del Skrevet 21. september 2008 fant jeg i et annet innlegg. Dette bør da stå på ønskelisten til både Deception og Elastica i år? (Og all ironi til side, en del hundeeiere i montpellier kunne virkelig hatt nytte av en slik sak. Aldri har jeg sett så mye hundebæsj på glatte gågater før. Og sklispor...) Nåja, her i gården har man en sjenert og veloppdragen hund, som bare bæsjer inni hekker og den slags. Dessuten kunne jeg tenkt meg å se dansen en slik innretning ville forårsaket. Men ja: Noen hundeeiere kunne trengt noe sånt. Spesielt de som faktisk plukker opp, for deretter å kaste fra seg posen på gata. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 21. september 2008 #408 Del Skrevet 21. september 2008 Hehe. I dag har vi hatt blodig fall i badekaret, vi voksne fikk altså rett mht at man skal SITTE- IKKE STÅ, til slutt. Uff, det er så leit når barn har det vondt. Huff, håper det går bra med ham. Jeg var skrekkslagent vitne til at venninnens lille stupte i gulvet med pannen først forrige helg, og det fra god høyde. Men det gikk nå bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donpedro Skrevet 23. september 2008 Forfatter #409 Del Skrevet 23. september 2008 I dag spiste Junior 6 fiskepinner til middag + et par revne gulrøtter + litt tomatsuppe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donpedro Skrevet 23. september 2008 Forfatter #410 Del Skrevet 23. september 2008 På vei hjem fra jobb pleier jeg å sove, noen ganger er jeg helt groggy når jeg går av hjemme. Imidlertid har det seg slik at mitt transportmiddel også benyttes hjem fra skolen av diverse tenåringer i ymse alder, og det er jo en kilde til irritasjon, kunnskap og humring. Dagens diskusjon omhandlet en småkrangel i venninneflokken vedrørende tatoveringer. For nå hadde nemlig "Lise" bestemt seg for å ta en viss tatovering, siden hun endelig var 18. Derfor var "Anne" sur, fordi det var hennes tatovering som hun hadde "holdt av". Riktignok turte ikke Anne å tatovere seg, men sånn i tilfelle rottefelle burde "Lise" ha holdt seg unna. Mannen på sin side ble fanget i mobilhelvete den dagen han fikk en babe på 17 ved siden av seg, som høylydt diskuterte sin gravidstatus med faren på telefonen, og aborten hun snart skulle ta. Jeg får rett og slett skjelven med tanke på at jeg selv har vært en Meget Høylydt Oppmerksomhetssøkende Tenåring i sin tid, og en gang traff en ukjent som sa "Å, det er du som snakker så høyt på bussen" da vi ble introdusert. *grøss* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elastica Skrevet 23. september 2008 #411 Del Skrevet 23. september 2008 Apetitt er fint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 23. september 2008 #412 Del Skrevet 23. september 2008 Jeg har også den store glede av å ta offentlig kommunikasjon morgen og ettermiddag sammen med diverse tenåringer, haugevis av dem. Det er ikke uten grunn at jeg skriver ynnskyll og inntrisert, for å si det sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Arran Skrevet 23. september 2008 #413 Del Skrevet 23. september 2008 Noen sjanse for at det er noe poeng for meg å ta med meg brunost på jobb i morgen? Altså senere i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Arran Skrevet 24. september 2008 #414 Del Skrevet 24. september 2008 Brunosten ligger nå i kjøleskapet på jobben, så det er bare å si fra når det passer med kaffe på hjørnet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 24. september 2008 #415 Del Skrevet 24. september 2008 Var det en oppfordring til oss alle? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donpedro Skrevet 24. september 2008 Forfatter #416 Del Skrevet 24. september 2008 Brunosten ligger nå i kjøleskapet på jobben, så det er bare å si fra når det passer med kaffe på hjørnet. Will do. En gang i morgen? (Torsdag)) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Arran Skrevet 24. september 2008 #417 Del Skrevet 24. september 2008 Will do. En gang i morgen? (Torsdag)) Fredag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donpedro Skrevet 24. september 2008 Forfatter #418 Del Skrevet 24. september 2008 Fredag? Jeg høyner til siste halvdel av neste uke pga miniferie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Arran Skrevet 25. september 2008 #419 Del Skrevet 25. september 2008 Jeg sender melding hvis jeg får en luke i løpet av møtemaratondagen min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Deception Skrevet 25. september 2008 #420 Del Skrevet 25. september 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå