Fakse Skrevet 4. august 2008 #201 Del Skrevet 4. august 2008 Bør man ta det som et godt tegn at man blir innkalt på intervju i god tid før søknadsfristen er gått ut? (Er ikke kjepphøy altså, tar ikke ansettelse som en selvfølge, men det var uansett litt artig) Ikke værst Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lacuna Skrevet 4. august 2008 #202 Del Skrevet 4. august 2008 Der ser du! Nå er det din tur til å stille krav. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 5. august 2008 #203 Del Skrevet 5. august 2008 Wow! Absolutt et godt tegn, Donpedro! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Helen Parr Skrevet 5. august 2008 #204 Del Skrevet 5. august 2008 (egentlig er det ofte slik, at mange klager, mens jeg synes arbeidsmengden er helt ok, til tross for at sjefen sier at jeg er blant de som gjør mest). Denne kjente jeg meg faktisk ganske godt igjen i. Gratulerer med interjvuavtale, forresten. Og stakkars dere med uheldig handleopplevelse. Du kan trøste deg med at det ikke er uvanlig at barn gjør totalt uforutsette ting, og at foreldrene ikke klarer å følge opp hvert sekund. Selvom enkelte mener det motsatte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lassie Skrevet 6. august 2008 #205 Del Skrevet 6. august 2008 Lykke til med jobbintervjuet!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donpedro Skrevet 8. august 2008 Forfatter #206 Del Skrevet 8. august 2008 Man skulle tro man ble litt demotivert av å være nr 131 i telefonkø, men etter kun 8 min venting er jeg alt nr 88, så jeg nekter å legge på. *ser lyst på livet* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donpedro Skrevet 8. august 2008 Forfatter #207 Del Skrevet 8. august 2008 Og vips var jeg nr 47! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donpedro Skrevet 8. august 2008 Forfatter #208 Del Skrevet 8. august 2008 WTF??? Nr 64? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dalwhinnie Skrevet 8. august 2008 #209 Del Skrevet 8. august 2008 Snakk om å være desperat etter å få seg et nummer... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dalwhinnie Skrevet 8. august 2008 #210 Del Skrevet 8. august 2008 *stiller seg i kø* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donpedro Skrevet 8. august 2008 Forfatter #211 Del Skrevet 8. august 2008 Snakk om å være desperat etter å få seg et nummer... Projisering, kaller jeg slike uttalelser. Jeg er atter nr 47. Skrekken er at jeg blir møtt med en saksbehandler som sier at han ikke har lov å gi meg opplysningene over telefon, send et brev. Trikset mitt pleeir da å være å ringe opp på nytt og spørre en gang til (ny saksbehandler), det funker alltid. Men med slik kø, så tror jeg ikke at jeg gidder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donpedro Skrevet 8. august 2008 Forfatter #212 Del Skrevet 8. august 2008 Nr 8 *spenningen stiger* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donpedro Skrevet 8. august 2008 Forfatter #213 Del Skrevet 8. august 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lacuna Skrevet 8. august 2008 #214 Del Skrevet 8. august 2008 Oppdraget utført med ønsket resultat? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 8. august 2008 #215 Del Skrevet 8. august 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 8. august 2008 #216 Del Skrevet 8. august 2008 Tatt i betraktning den raske fremrykkingen i køen antar jeg at det ikke var barnehagekø i Oslo du sto i Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donpedro Skrevet 8. august 2008 Forfatter #217 Del Skrevet 8. august 2008 Tatt i betraktning den raske fremrykkingen i køen antar jeg at det ikke var barnehagekø i Oslo du sto i Nei, barnehagekø hoppet vi elegant over, og takk og lov for det (selv om jeg kanskje tror han ville fått plass, hvor nå jeg enn har den visjonen fra). Noe godt skal det da komme ut av Juniors story! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donpedro Skrevet 9. august 2008 Forfatter #218 Del Skrevet 9. august 2008 Dette bildet rørte meg, krigens grusomhet knipset i øyeblikket. Tenk om det var min mor eller bestmor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donpedro Skrevet 10. august 2008 Forfatter #219 Del Skrevet 10. august 2008 Farmor: - Kaste ball får man ikke gjøre i stuen. 3 år gammelt barnebarn: *alvorlig* - Nei, det får man bare gjøre når man er alene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Helen Parr Skrevet 10. august 2008 #220 Del Skrevet 10. august 2008 Litt nysgjerig på kø. til bildet fra Georgia. Også en helt til slutt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå