Gå til innhold

Litt av hvert

Donpedro

Anbefalte innlegg

Bør man ta det som et godt tegn at man blir innkalt på intervju i god tid før søknadsfristen er gått ut?

:fnise:

(Er ikke kjepphøy altså, tar ikke ansettelse som en selvfølge, men det var uansett litt artig)

Ikke værst :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Helen Parr
(egentlig er det ofte slik, at mange klager, mens jeg synes arbeidsmengden er helt ok, til tross for at sjefen sier at jeg er blant de som gjør mest).

Denne kjente jeg meg faktisk ganske godt igjen i.

Gratulerer med interjvuavtale, forresten. Og stakkars dere med uheldig handleopplevelse. Du kan trøste deg med at det ikke er uvanlig at barn gjør totalt uforutsette ting, og at foreldrene ikke klarer å følge opp hvert sekund. Selvom enkelte mener det motsatte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man skulle tro man ble litt demotivert av å være nr 131 i telefonkø, men etter kun 8 min venting er jeg alt nr 88, så jeg nekter å legge på. *ser lyst på livet*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Snakk om å være desperat etter å få seg et nummer...

Projisering, kaller jeg slike uttalelser. :lur:

Jeg er atter nr 47.

Skrekken er at jeg blir møtt med en saksbehandler som sier at han ikke har lov å gi meg opplysningene over telefon, send et brev. Trikset mitt pleeir da å være å ringe opp på nytt og spørre en gang til (ny saksbehandler), det funker alltid. Men med slik kø, så tror jeg ikke at jeg gidder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tatt i betraktning den raske fremrykkingen i køen antar jeg at det ikke var barnehagekø i Oslo du sto i :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Tatt i betraktning den raske fremrykkingen i køen antar jeg at det ikke var barnehagekø i Oslo du sto i :fnise:

Nei, barnehagekø hoppet vi elegant over, og takk og lov for det (selv om jeg kanskje tror han ville fått plass, hvor nå jeg enn har den visjonen fra). Noe godt skal det da komme ut av Juniors story!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Farmor: - Kaste ball får man ikke gjøre i stuen.

3 år gammelt barnebarn: *alvorlig* - Nei, det får man bare gjøre når man er alene.

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...