Mazilla Skrevet 9. mars 2009 Forfatter #1561 Del Skrevet 9. mars 2009 Resten av vår kake forsvant i går. Likegreit i grunnen, for nå er det mandag og en ny start for Prosjekt Brudekjole! Håper Ælen gjør som han har blitt bedt om! Det bør han, så snill kjæreste som han har! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 9. mars 2009 #1562 Del Skrevet 9. mars 2009 Ælen er flink å gjøre de han blir bedt om ja Bare litt treig å komme i gang til tider Så finner han på et eller annet som han bare måååå gjøre, så glemmer han helt av hva han egentlig skulle gjøre Surrekopp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 9. mars 2009 Forfatter #1563 Del Skrevet 9. mars 2009 Surrehue! Han godeste har fått beskjed om å lage middag i dag, samt tidspunktet for når jeg er hjemme. Får se om han klarer det, eller om han kommer med en eller annen dårlig unnskyldning.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Idnar Skrevet 9. mars 2009 #1564 Del Skrevet 9. mars 2009 Sånn er min R også! Han vet nøyaktig hvortid jeg er hjemme og han lover å ha maten klar, men jeg tror ikke det har skjedd noen gang. Han løper ut på kjøkkenet 5 min før jeg kommer og koker opp vann til risen, resten må jeg gjøre hvis det skal bli middag før seint på kveld! Men han er no skjønn og, kommer med de utroligste forklaringene, så da kan jeg jo ikke annet enn å le litt av han :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 9. mars 2009 Forfatter #1565 Del Skrevet 9. mars 2009 Ja, det er merkelig hvor gode de er til å finne på (dårlige) unnskyldninger! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 9. mars 2009 #1566 Del Skrevet 9. mars 2009 Klærne er hengt opp Nå skal vi kjøre å hente playstationen Dumme posten som er treige... Vi vil ha pakken nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 9. mars 2009 Forfatter #1567 Del Skrevet 9. mars 2009 Hurra!! :strix: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 9. mars 2009 Forfatter #1568 Del Skrevet 9. mars 2009 Nå synes jeg han godeste skal komme hjem til meg snart.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 9. mars 2009 #1569 Del Skrevet 9. mars 2009 Jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 9. mars 2009 Forfatter #1570 Del Skrevet 9. mars 2009 Han kom et kvarters tid etter det innlegget. Nå har vi spist middag. I dag ble det denne, med brokkoli, vårløk, paprika, squash og gulrot i, og med stekt svinebiff og salat til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 10. mars 2009 #1571 Del Skrevet 10. mars 2009 høh... sånt fins ikke her :klø: Men det så veldig godt ut da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 10. mars 2009 Forfatter #1572 Del Skrevet 10. mars 2009 Det er ikke lenge siden jeg så den her heller for første gang. I dag kom gavekortet jeg vant! 500 kroner til mat! :hoppe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 10. mars 2009 #1573 Del Skrevet 10. mars 2009 Ooohooo! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 10. mars 2009 Forfatter #1574 Del Skrevet 10. mars 2009 Istedet for å bruke gavekortet på fornuftige ting har vi tenkt å lage tapas til helga! Gleder meg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 10. mars 2009 #1575 Del Skrevet 10. mars 2009 Ååh Det hørtes godt ut Har du noe sånn "oppskrift" på tapas? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 10. mars 2009 Forfatter #1576 Del Skrevet 10. mars 2009 Tja.. Vi pleier å variere litt da.. Men vi pleier gjerne å lage f.eks -ovnsstekte amadinepoteter, enten med eller uten serranoskinke rundt -hjemmelagde chilikjøttboller -gratinert nachos med tacosaus og cheddardip -asparges med serranoskinke og parmesan -foccacia -biter av mozzarella og tomat -melon og spekeskinke -hvitløksmarinert kylling eller svin -aioli (pleier å kjøpe ferdig) Nå ble jeg sulten her! Vi ga tapas i bursdagsgave til svigermor i fjor. Da lagde vi til 16 stykker, og hadde vel i overkant av 20 forskjellige "retter"! :dåne: Kjempegøy!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Idnar Skrevet 10. mars 2009 #1577 Del Skrevet 10. mars 2009 Åh! Tapas er digg!!!!! Dadler surret i bacon er kjempedigg! Og chillimarinerte scampi! Og fyllte paprika! Og lefseruller med smøreost, laks eller spekemat, litt rødløk og ruccola! Og! Og! Og! Guuu nå ble jeg sulten! :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 10. mars 2009 #1578 Del Skrevet 10. mars 2009 Inspirert av MazziBazzi gikk jeg på butikken og kjøpte litt forskjellige greier.. så skal det blir tapas Men jeg har aldri spist tapas og ihvertfall aldri laget det, så det kan bli spennende Det blir "liksom-tapas" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Idnar Skrevet 10. mars 2009 #1579 Del Skrevet 10. mars 2009 Men liksomtapas er sikkert like godt som vanlig tapas! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 10. mars 2009 #1580 Del Skrevet 10. mars 2009 Han kom et kvarters tid etter det innlegget. Nå har vi spist middag. I dag ble det denne, med brokkoli, vårløk, paprika, squash og gulrot i, og med stekt svinebiff og salat til. Hadde du brokkoli, vårløk, paprika, squash og gulrot i en form og den blandingen over? Du skjønner, noen av oss må ha inn ting med teskje.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå