Gå til innhold

Mazillas litt seriøse tøysebok

Mazilla

Anbefalte innlegg

Resten av vår kake forsvant i går. Likegreit i grunnen, for nå er det mandag og en ny start for Prosjekt Brudekjole! :fnise:

Håper Ælen gjør som han har blitt bedt om! Det bør han, så snill kjæreste som han har! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ælen er flink å gjøre de han blir bedt om ja :Nikke: Bare litt treig å komme i gang til tider :fnise:

Så finner han på et eller annet som han bare måååå gjøre, så glemmer han helt av hva han egentlig skulle gjøre :ler:

Surrekopp :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Surrehue! :fnise:

Han godeste har fått beskjed om å lage middag i dag, samt tidspunktet for når jeg er hjemme. Får se om han klarer det, eller om han kommer med en eller annen dårlig unnskyldning.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise:

Sånn er min R også! :fnise:

Han vet nøyaktig hvortid jeg er hjemme og han lover å ha maten klar, men jeg tror ikke det har skjedd noen gang. Han løper ut på kjøkkenet 5 min før jeg kommer og koker opp vann til risen, resten må jeg gjøre hvis det skal bli middag før seint på kveld! :fnise: Men han er no skjønn og, kommer med de utroligste forklaringene, så da kan jeg jo ikke annet enn å le litt av han :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er merkelig hvor gode de er til å finne på (dårlige) unnskyldninger! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klærne er hengt opp :bolledeig:

Nå skal vi kjøre å hente playstationen :lur: Dumme posten som er treige... Vi vil ha pakken nå! :jolie:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han kom et kvarters tid etter det innlegget. :) Nå har vi spist middag. I dag ble det denne, med brokkoli, vårløk, paprika, squash og gulrot i, og med stekt svinebiff og salat til. :spise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke lenge siden jeg så den her heller for første gang.

I dag kom gavekortet jeg vant! 500 kroner til mat! :hoppe: :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Istedet for å bruke gavekortet på fornuftige ting har vi tenkt å lage tapas til helga! :spise: Gleder meg!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja.. Vi pleier å variere litt da.. Men vi pleier gjerne å lage f.eks

-ovnsstekte amadinepoteter, enten med eller uten serranoskinke rundt

-hjemmelagde chilikjøttboller

-gratinert nachos med tacosaus og cheddardip

-asparges med serranoskinke og parmesan

-foccacia

-biter av mozzarella og tomat

-melon og spekeskinke

-hvitløksmarinert kylling eller svin

-aioli (pleier å kjøpe ferdig)

Nå ble jeg sulten her! :fnise:

Vi ga tapas i bursdagsgave til svigermor i fjor. Da lagde vi til 16 stykker, og hadde vel i overkant av 20 forskjellige "retter"! :dåne: Kjempegøy!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh! Tapas er digg!!!!! :sikle:

Dadler surret i bacon er kjempedigg!

Og chillimarinerte scampi!

Og fyllte paprika!

Og lefseruller med smøreost, laks eller spekemat, litt rødløk og ruccola!

Og! Og! Og! Guuu nå ble jeg sulten! :dåne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Inspirert av MazziBazzi gikk jeg på butikken og kjøpte litt forskjellige greier.. så skal det blir tapas :fnise:

Men jeg har aldri spist tapas og ihvertfall aldri laget det, så det kan bli spennende :ler:

Det blir "liksom-tapas" :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han kom et kvarters tid etter det innlegget. :) Nå har vi spist middag. I dag ble det denne, med brokkoli, vårløk, paprika, squash og gulrot i, og med stekt svinebiff og salat til. :spise:

Hadde du brokkoli, vårløk, paprika, squash og gulrot i en form og den blandingen over?

Du skjønner, noen av oss må ha inn ting med teskje....

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...