Gå til innhold

Er jeg rar? Sliter i varmen

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest lizard queen
Den 28.5.2016 at 19.38, MalloryK skrev:

Varmen tuller veldig med hormonene mine, er det flere som har det sånn? Hvis det er varmt om natten våkner jeg alltid med mensen. Selv om jeg ikke skal ha mensen

Er det vanlig at varme tuller med hormoner, altså? I så fall forklarer det godt hvorfor jeg har vært pms-troll deluxe i det siste :P

Liker meg i solsteika, men får litt problemer når søvnen og matlysten uteblir som følger.. Uten mat og søvn duger jeg rett og slett ikke :( 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Det jeg hater med denne varmen og solskinn fra morgen til kveld, er all den overdrevne positiviteten rundt meg. Særlig på jobben hver morgen. " Gooood morgen, hatt en fin helg? For ett deilig vær!". Da har jeg lyst til å snerre, " hatt en dritthelg, og er piss sur av denne jævla varmen". Men, må bite tennene sammen. Så ser jeg avisoverskriftene i alle aviser.

http://www.dagbladet.no/2016/05/29/nyheter/vermelding/ver/44381429/

GRRRRRRRRRRRR................

Gjorde tidenes investering i fjor. Kjøpte meg aircondition på soverommet. Der er det nå alltid mørkt og kaldt.

Anonymkode: 71b3e...847

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh det er så varmt! Hvordan i huleste kan folk faktisk like denne varmen?! Jeg skjønner det ikke. I natt var helt jævlig. Sov bare med et dynetrekk, men heiv det på gulvet for det var så varmt. Jeg blir så dårlig av varmen. Svimmel og svetter som en gris! Det er helt greit folk klager på kulda, men ingen skal klage på varmen. Da får man jo nesten kjeft :roll: 

Jeg er ikke fornøyd med kroppen min, så hater sommeren som pesten. Hater å gå i kjole, skjørt og shorts. Arg!  Jeg er heller ikke noe glad i å gå med topper og t-skjorte. Hater sommer! Gruer meg til neste måned. Blir nok et helvete! 

Endret av Linnpinn9
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, Linnpinn9 skrev:

Åh det er så varmt! Hvordan i huleste kan folk faktisk like denne varmen?! Jeg skjønner det ikke. I natt var helt jævlig. Sov bare med et dynetrekk, men heiv det på gulvet for det var så varmt. Jeg blir så dårlig av varmen. Svimmel og svetter som en gris! Det er helt greit folk klager på kulda, men ingen skal klage på varmen. Da får man jo nesten kjeft :roll: 

Jeg er ikke fornøyd med kroppen min, så hater sommeren som pesten. Hater å gå i kjole, skjørt og shorts. Arg!  Jeg er heller ikke noeglad i å gå med topper og t-skjorte. Hater sommer! Gruer meg til neste måned. Blir nok et helvete! 

Mhm, skjønner hva du mener.

Men jeg merker at nå orker jeg ikke å bry meg lenger. Så det ble kjole på meg i dag. Jeg elsker kjoler, men hater å gå med dem. Samtidig er det så sinnsykt varmt at det virket det beste.

Men blæh. Varmen er grusom. Heldigvis fungerer klimaanlegget på jobben, i motsetning til i fjor og året før der. Men jeg gruer meg til å komme ut i varmen. :(

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Yvonne skrev:

Mhm, skjønner hva du mener.

Men jeg merker at nå orker jeg ikke å bry meg lenger. Så det ble kjole på meg i dag. Jeg elsker kjoler, men hater å gå med dem. Samtidig er det så sinnsykt varmt at det virket det beste.

Men blæh. Varmen er grusom. Heldigvis fungerer klimaanlegget på jobben, i motsetning til i fjor og året før der. Men jeg gruer meg til å komme ut i varmen. :(

Har noen kg ekstra,  så føler meg ikke vel i kjole. Har også litt appelsinhud bak på låra. Men skal jeg gå med bukse og genser svetter jeg i hjel. :( Ikke lett dette her. Gleder meg SÅ til høsten. Fy flate. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nå er det 27 grader inne i stua, 28 grader ute. Og måleren sier at temperaturen fortsatt stiger også. Ikke bra.

Vifta står på og uten den hadde jeg rett og slett gått i koma fordi det er for varmt. Det er en grunn til at jeg ikke drar til varmere strøk om sommeren, ja.. 

Helt umulig å sove om natta og jeg gruer meg til i natt. Jentungen kom inn til meg kvart på to og hadde ikke fått sove enda heller... 

Hva gjør dere andre "varmehatere" når det er for varmt på soverommet om natta? Må man bare lide seg igjennom og nyte de få minuttene man faktisk får sove?

Anonymkode: d02b6...cdc

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Linnpinn9 skrev:

Har noen kg ekstra,  så føler meg ikke vel i kjole. Har også litt appelsinhud bak på låra. Men skal jeg gå med bukse og genser svetter jeg i hjel. :( Ikke lett dette her. Gleder meg SÅ til høsten. Fy flate. 

Føler med deg. :kose:Jeg har mine skavanker, så føler på akkurat det samme selv. Jeg bare orker ikke å tenke på det, folk får tenke hva de vil (det tok meg lang tid å faktisk tenke sånn). Så da tok jeg på meg kjole, samboer sa jeg så flott ut, så da valgte jeg å gå ut med et smil. Så får det bare være, selv om leggene mine som er like store som to tømmerstokker. ;)

Endret av Yvonne
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Nå er det 27 grader inne i stua, 28 grader ute. Og måleren sier at temperaturen fortsatt stiger også. Ikke bra.

Vifta står på og uten den hadde jeg rett og slett gått i koma fordi det er for varmt. Det er en grunn til at jeg ikke drar til varmere strøk om sommeren, ja.. 

Helt umulig å sove om natta og jeg gruer meg til i natt. Jentungen kom inn til meg kvart på to og hadde ikke fått sove enda heller... 

Hva gjør dere andre "varmehatere" når det er for varmt på soverommet om natta? Må man bare lide seg igjennom og nyte de få minuttene man faktisk får sove?

Har vifte på rommet. Lar den stå på fullt om natta. Men jo, det er jo forferdelig, for det flytter jo egentlig bare på den varme lufta. Jeg sliter veldig med å sove for tida.

Hjalp å ta en kald klut på kroppen i går, men den holdt seg ikke kald så lenge dessverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skal kjøpe meg en vifte å ha på bordet om natten. Håper det hjelper. I natt var helt forferdelig!  Trodde jeg skulle dø.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

I dag er det bare å krype inn i skyggen, eller finne den kaldeste kroken i huset og bli der. 

Anonymkode: 0672c...fed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det jeg hater med denne varmen og solskinn fra morgen til kveld, er all den overdrevne positiviteten rundt meg. Særlig på jobben hver morgen. " Gooood morgen, hatt en fin helg? For ett deilig vær!". Da har jeg lyst til å snerre, " hatt en dritthelg, og er piss sur av denne jævla varmen". Men, må bite tennene sammen. Så ser jeg avisoverskriftene i alle aviser.

http://www.dagbladet.no/2016/05/29/nyheter/vermelding/ver/44381429/

GRRRRRRRRRRRR................

Gjorde tidenes investering i fjor. Kjøpte meg aircondition på soverommet. Der er det nå alltid mørkt og kaldt.

Anonymkode: 71b3e...847

Jeg synes faktisk det er verre at folk glemmer hvor varmt og "fint" de har hatt det straks sommeren er over. Da har det plutselig regnet heeele sommeren... Og bare vent, et par dager med gråvær nå så kommer "sommeren lar vente på seg" tilbake på forsiden...

Anonymkode: a30e7...4f0

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grøss og gru! Bor i utlandet, og her er det VARMT! Jeg hater det, HATER! Jeg hater sol og varme, og blir pissesur! 
Til alle som sier at jeg ikke kan klage på varmen så får dem i retur "du klager på kulde om vintern, det gjør ikke jeg, sommern er min klagetid, så klapp igjen!" 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutter siden, maya86 skrev:

Grøss og gru! Bor i utlandet, og her er det VARMT! Jeg hater det, HATER! Jeg hater sol og varme, og blir pissesur! 
Til alle som sier at jeg ikke kan klage på varmen så får dem i retur "du klager på kulde om vintern, det gjør ikke jeg, sommern er min klagetid, så klapp igjen!" 

Helt enig med deg! Skal dem klage på kulden om vinteren, så har vi all rett til å klage på varmen om sommeren! :klappe:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da tråden er av en mer sosial art, flyttes den til Sosial prat. 

Mynona, mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yellowrose
Den 5. juni 2008 at 10.19, Gjest Gjest skrev:

Hei!

Lurer på om jeg rett og slett er litt rar? He, he..

Jeg takler rett og slett ikke stekende sol og varme. Blir dårlig fysisk og psykisk! Jeg synes det er merkelig med alle solbaderne ute :sjenert:

Men det er visst meldt regn til søndag her i Trondheim ihvertfall :)

Gleder meg :) Flere som ikke liker stekende sol og varme?

Du er ikke alene og ikke rar. Folk er forskjellige og ikke alle er laget for syden vær.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De har meldt mildere til lørdag. Takk og pris!  Jeg klarer snart ikke mer :grine: Jeg har sikkert svettet 1 liter på disse to dagene. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg elsker sol og varme, det er det beste jeg vet! Hvorfor er det ikke sol og sommer året rundt? Jeg lengter etter sol og varme så fort sommeren er over. 

😀😎🌞

Anonymkode: ab482...b58

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg elsker sol og varme, det er det beste jeg vet! Hvorfor er det ikke sol og sommer året rundt? Jeg lengter etter sol og varme så fort sommeren er over. 

😀😎🌞

Anonymkode: ab482...b58

Morna.

Anonymkode: a30e7...4f0

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...