Anglofil Skrevet 27. juli 2014 #1501 Del Skrevet 27. juli 2014 Her har det regnet en del, endelig, og temperaturen er nå på herlige 23 grader. Fantastisk! I går var det på det varmeste 35 grader, så jeg merker stor forskjell. Håper at det blir kjøligere for dere andre også, her nytes det! Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2014 #1502 Del Skrevet 27. juli 2014 Her har det regnet en del, endelig, og temperaturen er nå på herlige 23 grader. Fantastisk! I går var det på det varmeste 35 grader, så jeg merker stor forskjell. Håper at det blir kjøligere for dere andre også, her nytes det! Mvh Yvonne Her regnet det også i natt, jeg sto opp bare for å nyte synet. Temperaturen inne her har gått ned fra 32 til 29 grader. Det er i hvert fall en start, og nå kjente jeg akkurat en behagelig liten bris fra vinduet. Tenk at noe så lite kan glede så mye. Værvarslet for neste uke ser fortsatt ikke så lovende ut, men fortsatt bedre enn den uka vi har vært gjennom. Kanskje bønnene våre når frem tross alt. Anonymous poster hash: 2dd7c...37f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gaea Skrevet 27. juli 2014 #1503 Del Skrevet 27. juli 2014 Her har det regnet masse i en halvtimes tid... Men nå er det like varmt igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2014 #1504 Del Skrevet 27. juli 2014 Her har det regnet masse i en halvtimes tid... Men nå er det like varmt igjen. Ja, gleden er vel ikke langvarig... men her er det fortsatt overskyet og rundt 23 grader ute. Normalt synes jeg det er i varmeste laget, men akkurat nå er det himmerik Jobber med å få ned innetemperaturen mens sjansen er der. Anonymous poster hash: 2dd7c...37f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2014 #1505 Del Skrevet 27. juli 2014 Hvis vi overlever denne sommeren så starter vi "vi som vil ha vinter om vinteren"-tråden, og syter når minusgradene og snøen uteblir. Må jo vise at vi mener alvor, og fint å ha et sted å avreagere om vinteren også. Vinteren, sukk. Akkurat nå klarer jeg ikke forestille meg at den kommer. Anonymous poster hash: 2dd7c...37f Ja, her i Trondheim hadde vi ikke snø, vel, vi hadde én uke sammenlagt med snø i "vinter". På høsten regnet det nesten ikke i det hele tatt, var relativt varmt og "veldig fint." Uff, nei, jeg vil ha masse snø og litt kulde om vinteren! Anonymous poster hash: 29fd1...3f9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2014 #1506 Del Skrevet 27. juli 2014 Jeg måtte ut og handle på fredag, og fikk dratt meg opp bakken bort til butikken. Jeg kjøpte med meg massevis av herlige forfriskninger, og selv om posene ble noe tunge, hoppet jeg nærmest bortover veien i glede. Helt til jeg skulle låse opp døra nede i oppgangen. Jeg ble så ivrig i butikken at jeg helt glemte at alle posene måtte bæres opp i femte etasje. Jeg pustet og peste, og nærmest kollapset, la meg ned på gulvet med det samme jeg kom inn i leiligheten, og ble liggende der i et kvarters tid før jeg kom på at varene måtte i kjøleskap og fryser, før alt ble kokt og jeg måtte en ny tur på butikken. Ønsker meg altså heis og aircondition, men det kan jeg vel se langt etter med tanke på at jeg bor i en bygård fra 1890-tallet Anonymous poster hash: 96eea...31d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emera Skrevet 27. juli 2014 #1507 Del Skrevet 27. juli 2014 Nå hører jeg endelig tordenen rulle. Men tror du ikke sola steiker like mye uansett! Den vil bare ikke gi seg! Jeg satte meg ute for å riktig nyte at skyene kom innover, og ville ikke gå glipp av et sekund av den deilige prosessen. Men neida, sol, sol og atter SOL! Denne sommeren har lært meg at jeg kan flere kraftuttrykk enn jeg trodde. Jeg har bannet som en bryggesjauer i ukesvis nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2014 #1508 Del Skrevet 27. juli 2014 Går ikke frivillig ut i varmen for å si det sånn... Anonymous poster hash: 81bce...666 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 27. juli 2014 #1509 Del Skrevet 27. juli 2014 Her har det vært litt levelig og ikke vært 200 grader på verandaen min 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 27. juli 2014 #1510 Del Skrevet 27. juli 2014 28 grader igjen og sol. Neeeei! Mvh Yvonne 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sugerøret Skrevet 27. juli 2014 #1511 Del Skrevet 27. juli 2014 22 grader...Du milde himmel !! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MalloryK Skrevet 27. juli 2014 #1512 Del Skrevet 27. juli 2014 Alle kom til Bergen, det er kaldt og vått nå! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emera Skrevet 27. juli 2014 #1513 Del Skrevet 27. juli 2014 Kommer noen stakkarslige dråper i Trondheim også nå. Jeg bør vel være fornøyd, det er bedre enn ingenting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 27. juli 2014 #1514 Del Skrevet 27. juli 2014 Her viser termometeret under 20 grader ute. Man burde hatt overbygd veranda og sovet der i natt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2014 #1515 Del Skrevet 27. juli 2014 Her kom det noe som så ut som regnskyer utpå ettermiddagen. Med det samme sola forsvant bak de, så satte jeg meg ut på verandaen, for her skulle den kjølige klare regnluften jeg håpet kom, nytes til fulle! Men NEIDA!!!! Ikke så mye som en liten dråpe regn, bare grusom, tung, trykkende, klam, varm og ekkel luft som gjør at jeg peser som en kols-pasient! Helt seriøst, føler jeg ikke får nok luft i lungene. Hele dagen har det kjentes som det er liiiiike før det skal regne. Dere vet når luften står bom stille, er trykkende og nå i tillegg glohet. Anonymous poster hash: a7fd5...f9f 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bond Skrevet 27. juli 2014 #1516 Del Skrevet 27. juli 2014 Det regnet, noe som betyr at luftfuktighet er på 43% i leiligheten mens det er fortsett nesten 30 grader inne 29,6). Hurraa liksom. Det blir et rent lite helvete å prøve å sove i natt. Klamt til de grader!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thorn Skrevet 28. juli 2014 #1517 Del Skrevet 28. juli 2014 Hadde store forhåpninger til mer levelige temperaturer når store, mørke skyer dekket himmelen i går. Men neida! Ikke fikk vi noe særlig med regn, og nå er det sol igjen, 27 grader ute og over 30 inne. Er en del skyer på himmelen, men så langt ser det ut som om de gjør sitt beste for å unngå å skygge for sola Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2014 #1518 Del Skrevet 28. juli 2014 Krysser fingrene for at langtidsvarselet på pent.no stemmer, for da blir det snart levelig her. Anonymous poster hash: 85608...c48 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2014 #1519 Del Skrevet 28. juli 2014 Hadde store forhåpninger til mer levelige temperaturer når store, mørke skyer dekket himmelen i går. Men neida! Ikke fikk vi noe særlig med regn, og nå er det sol igjen, 27 grader ute og over 30 inne. Er en del skyer på himmelen, men så langt ser det ut som om de gjør sitt beste for å unngå å skygge for sola Ble overlykkelig når det begynte å regne for noen dager siden, men det hjalp ikke på varmen i det hele tatt. Anonymous poster hash: 85608...c48 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2014 #1520 Del Skrevet 28. juli 2014 I gamle dager pleide det å være nok å holde seg unna sola mellom 11 til 16. Nå steker sola døgnet rundt. Man kommer seg aldri unna den forpulte sola. Anonymous poster hash: 08a22...a56 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå