AnonymBruker Skrevet 26. juli 2014 #1461 Del Skrevet 26. juli 2014 Ikke når man elsker snø og kulde like mye som man hater denne møkkavarmen, nei. Jeg elsker snø like mye som jeg elsker katter, jeg, og det sier ikke så rent lite! Anonymous poster hash: 85608...c48 Jeg elsker også snø og kulde og liker ikke mild slapsevinter. Men mente bare at jeg selvsagt foretrekker slapsevinter med 0 grader fremfor varmehelvete og 35 grader. Anonymous poster hash: 2dd7c...37f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2014 #1462 Del Skrevet 26. juli 2014 En hel istid får jeg ikke til å trylle frem, men TID FOR IS er den minste kunst - forsyn dere! Ahh, iskrem!! Synd jeg ikke har større fryser, må jo løpe til butikken etter flere sparepakker med is flere ganger i uka i denne varmen! Anonymous poster hash: 85608...c48 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2014 #1463 Del Skrevet 26. juli 2014 Jeg elsker også snø og kulde og liker ikke mild slapsevinter. Men mente bare at jeg selvsagt foretrekker slapsevinter med 0 grader fremfor varmehelvete og 35 grader. Anonymous poster hash: 2dd7c...37f Jeg blir såpass trist når vi nærmer oss jul og det høljer ned og er mildt, at det går faktisk opp i opp. Jada, jeg er faktisk så glad i snø og kulde! Anonymous poster hash: 85608...c48 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2014 #1464 Del Skrevet 26. juli 2014 Ahh, iskrem!! Synd jeg ikke har større fryser, må jo løpe til butikken etter flere sparepakker med is flere ganger i uka i denne varmen! Anonymous poster hash: 85608...c48 Heldig hvis du bor nær nok butikken til å rekke hjem før isen er saus. Jeg rakk ikke en gang hjem med en melkerull, den måtte drikkes av glass. Anonymous poster hash: 2dd7c...37f 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2014 #1465 Del Skrevet 26. juli 2014 Jeg blir såpass trist når vi nærmer oss jul og det høljer ned og er mildt, at det går faktisk opp i opp. Jada, jeg er faktisk så glad i snø og kulde! Anonymous poster hash: 85608...c48 Joda, tror deg på det. Men du mener vel ikke at du NÅ ville sagt nei til 0 grader og en regnskur? Anonymous poster hash: 2dd7c...37f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2014 #1466 Del Skrevet 26. juli 2014 Joda, tror deg på det. Men du mener vel ikke at du NÅ ville sagt nei til 0 grader og en regnskur? Anonymous poster hash: 2dd7c...37f ÅHH, det høres helt fantastisk ut. Håper at ikke varmen strekker seg utover flere uker nå. Jeg skal gledelig flytte nordover om et par uker. Der er det vel rundt 15 grader. Toppen 20. :D Anonymous poster hash: 352cf...52f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2014 #1467 Del Skrevet 26. juli 2014 Heldig hvis du bor nær nok butikken til å rekke hjem før isen er saus. Jeg rakk ikke en gang hjem med en melkerull, den måtte drikkes av glass. Anonymous poster hash: 2dd7c...37f Ikke for å gjøre noen misunnelige i disse istider, men jeg bor ca 50m unna butikken. Nevnte jeg at også isbilen stopper rett utfor blokka her? :is: Anonymous poster hash: 85608...c48 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2014 #1468 Del Skrevet 26. juli 2014 Joda, tror deg på det. Men du mener vel ikke at du NÅ ville sagt nei til 0 grader og en regnskur? Anonymous poster hash: 2dd7c...37f Selvfølgelig ikke, men hadde jeg samtidig fått vite at "dette er nivået på årets vinter, enjoy!", så hadde gleden sunket til -50! Anonymous poster hash: 85608...c48 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 26. juli 2014 #1469 Del Skrevet 26. juli 2014 Samboer gikk og kjøpte is i stad. Deeeeilig med is! Mvh Yvonne 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 26. juli 2014 #1470 Del Skrevet 26. juli 2014 Men for helv..!!! Den neste på jobb som lirer av seg "..men vi kan jo ikke klage!" skal sannelig få vite hvor skapet skal stå! Får jeg ikke en ordentlig høst, med påfølgende skikkelig vinter nå, så stakkars den lille jævelen som smiler og sier "godt vi slipper snøen i hvert fall!" i desember! Vedkommende skal få en snømåke stappet opp der sola aldri skinner! Anonymous poster hash: 85608...c48 Altså.... selv om jeg ikke liker varmen nå - så er jeg heller ingen stor fan av snø. Så det kan jeg fint finne på å si. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 26. juli 2014 #1471 Del Skrevet 26. juli 2014 Og nå kom det et helsikes regnvær over Oslo. Temperaturen ute falt temmelig mye men inne er det varmt enda. Håper det egner riktig lenge så det kjøles skikkelig ned. Men jeg måtte lukke vinduet for det regnet inn her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2014 #1472 Del Skrevet 26. juli 2014 Jeg bor 400 meter unna nærmeste Rema. I dag kjørte jeg til butikken, orket ikke tanken på å gå 400 meter i denne satans sahara marerittet. Rema har forresten tilbud på 15 sandwich is til 69 kr, hvis noen lurer på hva jeg handla i butikken. Latskapen lenge leve... Anonymous poster hash: 08a22...a56 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2014 #1473 Del Skrevet 26. juli 2014 Altså.... selv om jeg ikke liker varmen nå - så er jeg heller ingen stor fan av snø. Så det kan jeg fint finne på å si. Ja? Blasfemi, kalles det. Anonymous poster hash: 85608...c48 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2014 #1474 Del Skrevet 26. juli 2014 Og nå kom det et helsikes regnvær over Oslo. Temperaturen ute falt temmelig mye men inne er det varmt enda. Håper det egner riktig lenge så det kjøles skikkelig ned. Men jeg måtte lukke vinduet for det regnet inn her. Hvorfor bommer dette regnet alltid på meg? Her er det full sol, ikke antydning til regn. Og nedkjølt luft kan jeg bare drømme om Anonymous poster hash: 2dd7c...37f 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2014 #1475 Del Skrevet 26. juli 2014 Og nå kom det et helsikes regnvær over Oslo. Temperaturen ute falt temmelig mye men inne er det varmt enda. Håper det egner riktig lenge så det kjøles skikkelig ned. Men jeg måtte lukke vinduet for det regnet inn her. Jeg bor på vålerenga/grønnland i Oslo. Intet regne her Anonymous poster hash: 33e56...732 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2014 #1476 Del Skrevet 26. juli 2014 Hvorfor bommer dette regnet alltid på meg? Her er det full sol, ikke antydning til regn. Og nedkjølt luft kan jeg bare drømme om Anonymous poster hash: 2dd7c...37f Så fort butikkene får inn, kjøp vifte! Om du er student og må passe budsjettet, kjøp så fort du får mulighet, uansett om varmen passerer. Da har du jo i boden til neste varmehelvete, og jeg selv fatter ikke hvordan jeg greide meg uten en vifte ved siden av meg. Å se nett-tv på kveldstid ble plutselig levelig igjen, ikke noe man fortjente medalje for. Anonymous poster hash: 85608...c48 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2014 #1477 Del Skrevet 26. juli 2014 Så fort butikkene får inn, kjøp vifte! Om du er student og må passe budsjettet, kjøp så fort du får mulighet, uansett om varmen passerer. Da har du jo i boden til neste varmehelvete, og jeg selv fatter ikke hvordan jeg greide meg uten en vifte ved siden av meg. Å se nett-tv på kveldstid ble plutselig levelig igjen, ikke noe man fortjente medalje for. Anonymous poster hash: 85608...c48 Vifter har jeg på alle rom, ellers hadde jeg ikke hatt krefter nok til å taste i denne tråden Problemet nå er at luften som viften virvler opp er glovarm. Så ikke mye avkjøling å finne der. Legger på våte omslag med jevne mellomrom, men tar ikke lang tid før de også er glovarme. Anonymous poster hash: 2dd7c...37f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2014 #1478 Del Skrevet 26. juli 2014 Så fort butikkene får inn, kjøp vifte! Om du er student og må passe budsjettet, kjøp så fort du får mulighet, uansett om varmen passerer. Da har du jo i boden til neste varmehelvete, og jeg selv fatter ikke hvordan jeg greide meg uten en vifte ved siden av meg. Å se nett-tv på kveldstid ble plutselig levelig igjen, ikke noe man fortjente medalje for. Anonymous poster hash: 85608...c48 Og forresten, hvem har noengang viften i boden? Her står den fremme året rundt Anonymous poster hash: 2dd7c...37f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2014 #1479 Del Skrevet 26. juli 2014 Jeg bor 400 meter unna nærmeste Rema. I dag kjørte jeg til butikken, orket ikke tanken på å gå 400 meter i denne satans sahara marerittet. Rema har forresten tilbud på 15 sandwich is til 69 kr, hvis noen lurer på hva jeg handla i butikken. Latskapen lenge leve... Anonymous poster hash: 08a22...a56 Spiste opp en sånn pakke på 2 dager. (Istedet for vanlige måltider, spiser vanligvis varme supper, og akkurat nå så frister ikke det..) Kjøpte inn en pakke med pæresplitt i dag (vaniljeis med trekk av vannis), og det ser allerede dårlig ut mtp å få den til til å vare over helga. Anonymous poster hash: 85608...c48 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2014 #1480 Del Skrevet 26. juli 2014 Spiste opp en sånn pakke på 2 dager. (Istedet for vanlige måltider, spiser vanligvis varme supper, og akkurat nå så frister ikke det..) Kjøpte inn en pakke med pæresplitt i dag (vaniljeis med trekk av vannis), og det ser allerede dårlig ut mtp å få den til til å vare over helga. Anonymous poster hash: 85608...c48 Noen som har flere tips til hva man egentlig kan spise i varmen? Her går det i store mengder jordbær og is og oppskåret frukt, kompensert med potetgull for kalorienes skyld. Hva er godt og kaldt og mer skikkelig måltid? Kyllingsalat? Anonymous poster hash: 2dd7c...37f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå