AnonymBruker Skrevet 3. juni 2016 #2001 Del Skrevet 3. juni 2016 Nå er det senhøst/vinter og frost på natta og opp til 15 grader på dagen. Her hvor vi bor. Anonymkode: 6a31a...11b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2016 #2002 Del Skrevet 3. juni 2016 Når tid skal denne jævla varmen forsvinne?! Det er smell varmt fra morgen til kveld. Holder på å bli gal snart. Alle bare elsker denne varmen og gleder seg til de kan gå fra jobb for å legge seg på stranda og grille seg. Grøss. Anonymkode: 5b1f4...4ab 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2016 #2003 Del Skrevet 3. juni 2016 Jeg går rundt og er sur og grinete hele forbanna dagen. Det er 25 grader når jeg går ut om morgenen og enda verre utover dagen og for å ikke snakke om kvelden når jeg skal sove. Dører og vinduer står på vidt gap hele dagen uten at det hjelper et pøkk. Det jeg sliter mest med er hvordan jeg skal kle meg? Har store lår så de gnisser om jeg går i shorts/kjole/skjørt. Har generelt stygge ben, så har ikke lyst til å vise de frem. Bikini og det å bade på en folksom strand er uaktuelt. Ja, jeg vet jeg burde gi faen og bare rive av meg klærne men det er ikke bare bare. Noen tips til digge sommerklær uten å måtte kjøpe burka? Anonymkode: 65667...a6e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bossa Nova Skrevet 3. juni 2016 #2004 Del Skrevet 3. juni 2016 Kanskje du finner inspirasjon her, hvis du ser bort ifra den språklige avsporingen. Det var en som tipset om lett og ledig bukse her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 3. juni 2016 #2005 Del Skrevet 3. juni 2016 40 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg går rundt og er sur og grinete hele forbanna dagen. Det er 25 grader når jeg går ut om morgenen og enda verre utover dagen og for å ikke snakke om kvelden når jeg skal sove. Dører og vinduer står på vidt gap hele dagen uten at det hjelper et pøkk. Det jeg sliter mest med er hvordan jeg skal kle meg? Har store lår så de gnisser om jeg går i shorts/kjole/skjørt. Har generelt stygge ben, så har ikke lyst til å vise de frem. Bikini og det å bade på en folksom strand er uaktuelt. Ja, jeg vet jeg burde gi faen og bare rive av meg klærne men det er ikke bare bare. Noen tips til digge sommerklær uten å måtte kjøpe burka? Anonymkode: 65667...a6e Jeg har på meg slike korte tights som ser ut som sykkelshorts, de stopper over kneet. De har jeg alltid under kjoler, på den måten slipper jeg gnisniger og varmeutslett. Jeg går i kjoler stort sett nå, samt capribukser og lignende. Det er for varmt til at jeg orker å bry meg om leggene mine. Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2016 #2006 Del Skrevet 3. juni 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg går rundt og er sur og grinete hele forbanna dagen. Det er 25 grader når jeg går ut om morgenen og enda verre utover dagen og for å ikke snakke om kvelden når jeg skal sove. Dører og vinduer står på vidt gap hele dagen uten at det hjelper et pøkk. Det jeg sliter mest med er hvordan jeg skal kle meg? Har store lår så de gnisser om jeg går i shorts/kjole/skjørt. Har generelt stygge ben, så har ikke lyst til å vise de frem. Bikini og det å bade på en folksom strand er uaktuelt. Ja, jeg vet jeg burde gi faen og bare rive av meg klærne men det er ikke bare bare. Noen tips til digge sommerklær uten å måtte kjøpe burka? Anonymkode: 65667...a6e Jeg har kjøpt en veldig tynn litt løs bukse fra H&M. Vet ikke om det er noe for deg eller blir det for varmt? Den er veldig luftig og god. Jeg hater å vise frem beina mine. Virkelig hater det! Anonymkode: 8c47d...7d0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2016 #2007 Del Skrevet 3. juni 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg har kjøpt en veldig tynn litt løs bukse fra H&M. Vet ikke om det er noe for deg eller blir det for varmt? Den er veldig luftig og god. Jeg hater å vise frem beina mine. Virkelig hater det! Anonymkode: 8c47d...7d0 Det kan funke med bukse ja, men sånn som i dag, vindstille, nesten 40 varmegrader i sola, så skulle jeg ønske at jeg bare kunne ta på en shorts eller et skjørt for å få skikkelig gjennomtrekk men orker ikke gnagsår på innsiden av låra og jeg føler meg bare ukomfortabel med å gå og vise frem tømmerstokkene av noen bein Anonymkode: 65667...a6e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MalloryK Skrevet 3. juni 2016 #2008 Del Skrevet 3. juni 2016 Sant det er urettferdig, menn kan gå halvnakne ute uansett hvordan de ser ut. Mens vi kvinner må skamme oss og dekke oss til for å ikke vise frem våre uperfekte kropper Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2016 #2009 Del Skrevet 3. juni 2016 Jeg tror nesten jeg stryker med snart. Ikke bare blir jeg dårlig av varmen, jeg har også vært syk i over en uke OG jeg FLYTTER nå!! Har kjørt lass og bært møbler hele uken, tror jeg kreperer snart. Ikke er det kaldt nok noe sted, så nå er jeg oppe i tre dusj om dagen, bare for å kjøle meg ned. Ikke har jeg sommerklær heller. Har lyst til å bare grine!! Og så mange timer i bil, det er så varmt at AC'en i bilen ikke fungerer bra nok, det blir bare ned mot 23-25 grader der. Skulle ønske jeg kunne gått i hi om sommeren, og kommet frem igjen til høsten... Anonymkode: c0580...3e1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bossa Nova Skrevet 3. juni 2016 #2010 Del Skrevet 3. juni 2016 Hurra det regner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bossa Nova Skrevet 3. juni 2016 #2011 Del Skrevet 3. juni 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg tror nesten jeg stryker med snart. Ikke bare blir jeg dårlig av varmen, jeg har også vært syk i over en uke OG jeg FLYTTER nå!! Har kjørt lass og bært møbler hele uken, tror jeg kreperer snart. Ikke er det kaldt nok noe sted, så nå er jeg oppe i tre dusj om dagen, bare for å kjøle meg ned. Ikke har jeg sommerklær heller. Har lyst til å bare grine!! Og så mange timer i bil, det er så varmt at AC'en i bilen ikke fungerer bra nok, det blir bare ned mot 23-25 grader der. Skulle ønske jeg kunne gått i hi om sommeren, og kommet frem igjen til høsten... Anonymkode: c0580...3e1 Uff, stakkars deg Det høres forferdelig ut å være syk og skulle flytte samtidig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2016 #2012 Del Skrevet 3. juni 2016 Jeg har klart meg frem til nå, men det blir spennende å se hvordan sommeren blir. Det verste er når det er dødens varmt og helt vindstille og man må gå flere km for å kjøpe et lass med matvarer, for å så dra tilbake igjen. Lord have mercy. Anonymkode: 28b87...cf5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Linaria Skrevet 3. juni 2016 #2013 Del Skrevet 3. juni 2016 Orker ikke mer! Er utrolig glad for at jeg skal tilbringe mesteparten av sommeren på Island og i Sør-Amerika (hvor det er vinter nå!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2016 #2014 Del Skrevet 3. juni 2016 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Anonymkode: 215b0...54d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2016 #2015 Del Skrevet 3. juni 2016 43 minutter siden, Bossa Nova skrev: Hurra det regner Hvor bor du din heldiggris? Her er sol og smellvarmrt! Anonymkode: 215b0...54d 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2016 #2016 Del Skrevet 3. juni 2016 29 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har klart meg frem til nå, men det blir spennende å se hvordan sommeren blir. Det verste er når det er dødens varmt og helt vindstille og man må gå flere km for å kjøpe et lass med matvarer, for å så dra tilbake igjen. Lord have mercy. Anonymkode: 28b87...cf5 Enig. Skulle ønske jeg hadde lappen nå. Bor på toppen av en bakke. Dør hver gang jeg må gå hjem fra butikken Holder på å renne vekk og svetten renner. Det er helt jævlig! Anonymkode: 215b0...54d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bossa Nova Skrevet 3. juni 2016 #2017 Del Skrevet 3. juni 2016 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvor bor du din heldiggris? Her er sol og smellvarmrt! Anonymkode: 215b0...54d Jeg bor i Oslo, og den regnbygen varte bare noen minutter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 3. juni 2016 #2018 Del Skrevet 3. juni 2016 Jepp. Her er det tilbake til sol og varme igjen, etter noen få minutter med regn. Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest chisandra Skrevet 3. juni 2016 #2019 Del Skrevet 3. juni 2016 Godt å lese at jeg ikke er unormal. Blir fryktelig gretten i varmen, men aircondition og kalde dusjer gjør susen så lenge jeg kan oppholde meg hjemme og inne. Om natta hjelper takvifta meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2016 #2020 Del Skrevet 3. juni 2016 1 time siden, Bossa Nova skrev: Uff, stakkars deg Det høres forferdelig ut å være syk og skulle flytte samtidig. Takk Ja, i tillegg en slik varme som det er nå. Må innrømme jeg synes synd på meg selv nå altså, men det håper jeg at jeg har lov til Anonymkode: c0580...3e1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå