Gå til innhold

Er jeg rar? Sliter i varmen

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Bossa Nova

Sommeren representerer nesten alt jeg ikke liker: høy varme, lite søvn (får ikke sove av lyden til vifta), at det spilles høy musikk, grilling (enda mer varme), allergi fra mai-august. Her på Østlandet har det vært klamt og ekkelt i dag, hvorfor kan det ikke komme litt vind i det minste?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg elsker sol og varme, det er det beste jeg vet! Hvorfor er det ikke sol og sommer året rundt? Jeg lengter etter sol og varme så fort sommeren er over. 

😀😎🌞

Anonymkode: ab482...b58

Så fint for deg da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Tom/Loki skrev:

Her var det 27 + i skyggen i dag. Noen varmere?

28 her, men 30 innendørs :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det blir en varm natt det er helt sikkert. Ønsker alle en god natt og håper dere klarer å få noen timer med søvn tross alt.

Anonymkode: 0672c...fed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

En dag igjen folkens, er meldt rundt 20 på lørdag, søndag, og nede i 18 neste uke.

Anonymkode: 0672c...fed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nei, hva i all verden? Hvorfor er denne tråden flyttet til sosial prat og ordleker?

Anonymkode: b9c42...76f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mest fordi det faktisk er sosial prat, tror jeg. Overrasket over at det tok flere år før den ble flyttet. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Var 30 grader på kjøkkenet når jeg skulle ta ut og inn av oppvaskmaskinen i åttetiden i kveld, ser rett og slett ikke sjarmen med denne varmen. 

Anonymkode: 8b1ed...c87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 minutt siden, Zzyzx skrev:

Mest fordi det faktisk er sosial prat, tror jeg. Overrasket over at det tok flere år før den ble flyttet. :)

Den burde ligget under kropp og helse, for her går det virkelig på helsa løs nå :P 

Anonymkode: a30e7...4f0

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Nei usj! finvær er vel og bra, men over 25 grader så blir alt et ork. Kjipt å åpne vinduer og prøve å lufte og ingenting skjer (annet enn insekter som kommer inn). Alt blir bare klamt og luften blir tung og tett. Trening blir ekstra slitsomt og appetitten blir dårlig. Jeg elsker å være aktiv utendørs, men føler jeg bare får vondt i hodet av denne varmen. Nei jeg er nok mest et vintermenneske, selvom jeg (paradoksalt) av og til lengter til california-varmen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tom/Loki

Syns det er fint med sol og varme, men blir det varmere enn 30 + i skyggen da er det for varmt.

Hmmm, kanskje ikke rette tråden.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Bor i Australia... vi hadde 38 grader i februar... DET var grusomt det for en stakkar som akkruat kom fra -15... 

Anonymkode: 6a31a...11b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...