Gå til innhold

Er jeg rar? Sliter i varmen

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

34 grader ute i skyggen akkurat nå 😳 Jeg liker varme, men det trenger ikke bli mye varmere enn 30 grader, kjenner jeg. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer veldig på om det har vært tropenatt i natt? 🤔 var nesten 22 grader når jeg sjekket klokken 04:45 i dag tidlig.

Men jeg har faktisk vært kald i natt 😳 jeg tenkte det kanskje var kaldere enn det.

Vet noen om hvor man kan sjekke hvilken temperatur en værstasjon faktisk har målt gjennom natten? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ariana807 skrev (3 minutter siden):

Lurer veldig på om det har vært tropenatt i natt? 🤔 var nesten 22 grader når jeg sjekket klokken 04:45 i dag tidlig.

Men jeg har faktisk vært kald i natt 😳 jeg tenkte det kanskje var kaldere enn det.

Vet noen om hvor man kan sjekke hvilken temperatur en værstasjon faktisk har målt gjennom natten? 

Kulde er luksus i juli måned 😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte meg fire fryseelementer. Putter en kald en  inn i et putetrekk, eller håndkle
og legger på ønsket sted på kropp. Det punkthjelper litt. 

Endret av Hoppetaujenta
  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er glad for at jeg har vifte, men føler meg fortsatt mørbanka i kroppen av denne varmen. Rart det der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat her og nå kom det litt kjølig vind inn av vinduet som står åpent bak min rygg. Ahh...herlig.
I natt var det fullstendig vindstille og gjennomtrekkvinduer hjalp ikke. Nei, jeg sover ikke godt nå for tiden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Jeg kan si jeg er veldig fornøyd med sommeren så langt. Det har ikke vært den samme grusomme heten som bare varer og varer som de andre siste årene. Det har vært varme, og solfylte dager. Men kan si at det ikke har vært en for fæl sommer.

Elsker at det begynner å bli mørkt om morgenene, det blir mørkere om kvelden, og man kan nesten kjenne litt i lufta at det nesten kan kjennes litt ut som om høsten er på vei! 😄

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse
Miss perfect skrev (Akkurat nå):

Utrolig varmt i oslo i dag .. uff , er helt satt ut av denne varmen 

Høsten kan ikke komme raskere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Puh.. 🥵 Flykter til soverommet. Der er jeg virkelig glad for at jeg investerte i en aircondition. Og foran den står en mega vifte som blåser is-luften over meg. Får nesten frost i håret..🥶

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...