Gjest Cid Skrevet 30. juni 2022 #3721 Del Skrevet 30. juni 2022 lurven skrev (Akkurat nå): Lurer på hvor varmt det er i helvete? Sikkert varmt nok til at kroppen smelter men huden forsvinner aldri så man smelter 24/7, en passe straff for de som havner der 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 30. juni 2022 #3722 Del Skrevet 30. juni 2022 Cid skrev (2 minutter siden): Sikkert varmt nok til at kroppen smelter men huden forsvinner aldri så man smelter 24/7, en passe straff for de som havner der 😄 😲 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 30. juni 2022 #3723 Del Skrevet 30. juni 2022 lurven skrev (1 minutt siden): 😲 Så husk å være snill lurv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 30. juni 2022 #3724 Del Skrevet 30. juni 2022 Cid skrev (Akkurat nå): Så husk å være snill lurv Er for seint for meg tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marita31 Skrevet 30. juni 2022 #3725 Del Skrevet 30. juni 2022 Gleder meg til lørdag for da blir det under 20 grader. Da er denne varmeperioden over for denne gangen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonymBbruker Skrevet 30. juni 2022 #3726 Del Skrevet 30. juni 2022 lurven skrev (8 minutter siden): Lurer på hvor varmt det er i helvete? For min del kan det være Mer enn ille nok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 30. juni 2022 #3727 Del Skrevet 30. juni 2022 lurven skrev (4 minutter siden): Er for seint for meg tror jeg 😈👹 anonymBbruker skrev (Akkurat nå): For min del kan det være Mer enn ille nok. Lurer på hvordan 300 hadde føltes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Athena Catalina Skrevet 30. juni 2022 #3728 Del Skrevet 30. juni 2022 lurven skrev (14 minutter siden): Lurer på hvor varmt det er i helvete? Et sted mellom 9000 og 11000 grader. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fjærestein Skrevet 30. juni 2022 #3729 Del Skrevet 30. juni 2022 (endret) Miss perfect skrev (29 minutter siden): Hvilke har du kjøpt? Har selv to puser som sliter her i Oslo for tiden stakkars Hei. Har kjøpt det de hadde på dyrebutikken Dyrego zoo. Kjøpte en av merke ozami og en av deres eget dyrego-merke. Begge 50x40 cm, 170kr ca pr. Men om du googler kjølematte så ser det ut som mange har. Finnes forskjellig størrelser. Førstnevnte her er delt i åtte ruter med gelé i, sistnevnte to ruter. Tror Jeg likte siste best selv, katt fornøyd med begge he he. Deilig kjølig mot hud, men ikke direkte kald. Skal begynne kjøle ved berøring. Kjøler noen timer, gir så fra seg varmen ved å ligge ubrukt for så å kjøle igjen Endret 30. juni 2022 av fjærestein Feil 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 30. juni 2022 #3730 Del Skrevet 30. juni 2022 anonymbruker42 skrev (27 minutter siden): Hvor er all verden er det du bor? Fryd og bare gammen - spør du meg (dvs 31 grader og sol, ikke lummert eller tropenetter ) Her jeg bor (Oslo) er det 24 grader og skyfritt. Håper det forsetter resten av sommeren Bor noen mil fra Oslo i viken fylke. Er minst 7 grader for varmt, hehe. Cid skrev (21 minutter siden): Håper det regner i hele juli Det håper jeg ikke, men håper på 15-20 grader hver dag og noen regnværsdager. Håper den helvetes tropevarmen er over nå selv om jeg tviler litt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 30. juni 2022 #3731 Del Skrevet 30. juni 2022 jukkapalme skrev (Akkurat nå): Bor noen mil fra Oslo i viken fylke. Er minst 7 grader for varmt, hehe. Det håper jeg ikke, men håper på 15-20 grader hver dag og noen regnværsdager. Håper den helvetes tropevarmen er over nå selv om jeg tviler litt. Er ikke det bare bra om det regner da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 30. juni 2022 #3732 Del Skrevet 30. juni 2022 Cid skrev (12 minutter siden): Er ikke det bare bra om det regner da? Jo litt, men ikke hele tiden. Er ikke gøy å bli våt hver dag og jeg må jo gå tur med voffen hver dag uansett vær. Men litt regn er bare deilig så lenge det ikke blir for mye av det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymburker Skrevet 30. juni 2022 #3733 Del Skrevet 30. juni 2022 jukkapalme skrev (2 minutter siden): Jo litt, men ikke hele tiden. Er ikke gøy å bli våt hver dag og jeg må jo gå tur med voffen hver dag uansett vær. Men litt regn er bare deilig så lenge det ikke blir for mye av det Ideelt sett burde det regne om kvelden og natta, og fint (men ikke for varmt) om dagen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 30. juni 2022 #3734 Del Skrevet 30. juni 2022 Anonymburker skrev (2 minutter siden): Ideelt sett burde det regne om kvelden og natta, og fint (men ikke for varmt) om dagen. Helt enig! Det hadde vært helt perfekt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss perfect Skrevet 30. juni 2022 #3735 Del Skrevet 30. juni 2022 fjærestein skrev (1 time siden): Hei. Har kjøpt det de hadde på dyrebutikken Dyrego zoo. Kjøpte en av merke ozami og en av deres eget dyrego-merke. Begge 50x40 cm, 170kr ca pr. Men om du googler kjølematte så ser det ut som mange har. Finnes forskjellig størrelser. Førstnevnte her er delt i åtte ruter med gelé i, sistnevnte to ruter. Tror Jeg likte siste best selv, katt fornøyd med begge he he. Deilig kjølig mot hud, men ikke direkte kald. Skal begynne kjøle ved berøring. Kjøler noen timer, gir så fra seg varmen ved å ligge ubrukt for så å kjøle igjen Takk for svar , får prøve en sånn 🙂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Athena Catalina Skrevet 30. juni 2022 #3736 Del Skrevet 30. juni 2022 Intens hete stod det som overskrift i en nettavis. Det var i Italia, stakkars folk 40++ grader. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jegern Puahate Skrevet 30. juni 2022 #3737 Del Skrevet 30. juni 2022 Hver sommer\varmeperidode: 1. Hate varmen, svette, utagerende folk, høy vulgær musikk overalt. 2. Smått om sen bli vant til sommertilstandene. 3. Faktisk begynne å like det, før det brått blir kjølig og grått igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Athena Catalina Skrevet 1. juli 2022 #3738 Del Skrevet 1. juli 2022 Fy faen så varmt det er Værmeldingen sier regn i ettermiddag, håper det stemmer. Gleder meg til september. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 1. juli 2022 #3739 Del Skrevet 1. juli 2022 Helt jævlig varmt. Allerede i morges var det 25 grader. Overskyet og skikkelig lummert. Spådd regn her og i ettermiddag, håper det blir noe av. Spådd 20 grader på det varmeste i morgen, håper det blir sånn også. Yr har en tendens til å spå for snille temperaturer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. juli 2022 #3740 Del Skrevet 8. juli 2022 Jeg er nå i lett surrete tilstand hver dag, hele døgnet, for sånn blir jeg av varme. Tenker ikke klart før det igjen blir kjølig vær og det er jo lenge til sett herfra, så jeg trøster meg med at det går rette veien igjen nå. Bare en stor håndfull uker igjen, så er det altfor intenst varme borte. ♨️ ♨️ Høsten er en venn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå