Gjest Cid Skrevet 24. juni 2022 #3701 Del Skrevet 24. juni 2022 Anonymburker skrev (Akkurat nå): Skjønte det, var bare en liten spøk. Men så lenge det er så varmt at det er over min smertegrense så kan ikke tankene styres, dessverre. En psykolog kan ikke forandre på hvordan jeg takler varmen. Skulle ønske man kunne fått noe som gjorde at man alltid følte seg kjølig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymburker Skrevet 24. juni 2022 #3702 Del Skrevet 24. juni 2022 Cid skrev (Akkurat nå): Skulle ønske man kunne fått noe som gjorde at man alltid følte seg kjølig Ja, er derfor vinteren er bedre. Lettere å varme seg når det er kaldt, enn motsatt. Men aller best er senhøsten og tidlig vår. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tenk positivt Skrevet 25. juni 2022 #3703 Del Skrevet 25. juni 2022 Nærmere 30 grader her idag,godt med innevifte..😳😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 25. juni 2022 #3704 Del Skrevet 25. juni 2022 Tenk positivt skrev (5 minutter siden): Nærmere 30 grader her idag,godt med innevifte..😳😀 Uten vifte så hadde jeg falt om i varmen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tenk positivt Skrevet 25. juni 2022 #3705 Del Skrevet 25. juni 2022 Cid skrev (Akkurat nå): Uten vifte så hadde jeg falt om i varmen Jaaaaa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 25. juni 2022 #3706 Del Skrevet 25. juni 2022 31 grader nå og overskyet. Og megalummert. Fy faen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blå knapp Skrevet 25. juni 2022 #3707 Del Skrevet 25. juni 2022 jukkapalme skrev (18 timer siden): Helt enig. Høres ut som vi har ganske like preferanser når det kommer til temperatur Takk ♥️ Ja, jeg er diagnostisert med moderat til sterk depresjon, samt sosial angst og det forsterkes på sommeren. Og nei, det er visst ikke lov å klage, jeg føler meg nesten som en kjeltring om jeg klager på varmen 😂 Og som du sier, det blir så tydelig hvem som har noen å være sammen med og ikke. Jeg har aldri hatt noen vennegjeng, har kun et par venninner som ikke kjenner hverandre og som bor langt unna meg, så vi ses ikke så ofte. Jeg har heldigvis en samboer da, men han er mye borte, så er mye alene. Men selv om jeg føler meg ensom til tider trives jeg også i eget selskap. Er bare det at det er så forventet i samfunnet at man skal gjøre så mye og henge med 100 venner hele sommeren og det forsterker jo ensomheten og følelsen av utenforskap. I tillegg sliter jeg med fatigue, så orker ikke like mye som de fleste andre og så er det jo den sosiale angsten da. Fatiguen forsterkes av varmen og magen slår seg vrang, noe som gjør at jeg ikke kan spise ute og sånt i varmen. Så palmen henger litt med bladene sine når det er så varmt, hehe. Så er ikke det at jeg ikke liker varmen som er det største problemet, men at jeg tåler den så dårlig. Og som du sier blir jo varmen en ekstra plage oppå de andre plagene. Dette ble langt og mye om meg, håper ikke folk tar det som avsporing. Gleder meg til høsten, altså. Om to mnd og en uke er det 1.september 😍🍂 Du får gjemme deg i skyggen, med en god bok eller noe❤️ Det er som regel der jeg befinner meg om sommeren, så blir aldri noen tan på meg🙈 Synes det er helt lov å klage litt, og i hvert fall rundt folk som kjenner på det samme. Nå har vi jo egen klagetråd for dette, her😄👌🏼 Jeg synes sommeren er fin å se på, men jeg vil helst oppholde meg i skyggen⛱🍹 Også går jeg bare turer i kveldssola🌅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nevian Skrevet 26. juni 2022 #3708 Del Skrevet 26. juni 2022 Det føles ikke som 30° - det føles som et helvete! 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fjærestein Skrevet 27. juni 2022 #3709 Del Skrevet 27. juni 2022 Driver å Google kjølematte for hund/katt. Noen som har prøvd? Ja på dyr eller folk.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariana807 Skrevet 29. juni 2022 #3710 Del Skrevet 29. juni 2022 (endret) Vet ikke om det er jeg som har endret meg noe, men sola steiker, og jeg har varmpumpa på kjøling, men på 22 grader kjøling og ikke 18 grader som jeg har hatt andre år 🤔 Kan hende det blir varmere ettersom sola står på i flere og flere dager 😅eller kanskje jeg har blitt en kaldere person 😂 Holder meg inne uansett, sola steiker med 24 varmegrader ute! 🫠 Jeg har ikke blitt så kald at jeg liker den temperaturen og sola som steiker 😅 Endret 29. juni 2022 av Ariana807 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fjærestein Skrevet 30. juni 2022 #3711 Del Skrevet 30. juni 2022 fjærestein skrev (På 27.6.2022 den 17.30): Driver å Google kjølematte for hund/katt. Noen som har prøvd? Ja på dyr eller folk.. Svarer meg selv jeg 😁 nå har jeg kjøpt to til katten og tester den ene på meg selv nå. Hjelper litt. Ingen revolusjon ,men lett kjølende mot huden ja , helt klart . Alt hjelper Tror mulig jeg må kjøpe en granddanois-størrelse til meg selv senere. Tester litt til. Får se siden hva pus syns. Den er ute. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 30. juni 2022 #3712 Del Skrevet 30. juni 2022 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Athena Catalina Skrevet 30. juni 2022 #3713 Del Skrevet 30. juni 2022 I morgen kommer regnet, det skal vare ut neste uke, sier værmeldingen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 30. juni 2022 #3714 Del Skrevet 30. juni 2022 Athena Catalina skrev (Akkurat nå): I morgen kommer regnet, det skal vare ut neste uke, sier værmeldingen. Håper det kommer her med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Athena Catalina Skrevet 30. juni 2022 #3715 Del Skrevet 30. juni 2022 Cid skrev (Akkurat nå): Håper det kommer her med https://www.yr.no/nb/værvarsel/daglig-tabell/1-181828/Norge/Møre og Romsdal/Ålesund/Ålesund Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 30. juni 2022 #3716 Del Skrevet 30. juni 2022 Død og pine. 30 grader nå. Spådd tropenatt i natt. Gleder meg til neste uke, da er det spådd 17-19 grader hver dag. Håper det blir sånn også. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker 42 Skrevet 30. juni 2022 #3717 Del Skrevet 30. juni 2022 jukkapalme skrev (På 25.6.2022 den 13.49): 31 grader nå og overskyet. Og megalummert. Fy faen Hvor er all verden er det du bor? Fryd og bare gammen - spør du meg (dvs 31 grader og sol, ikke lummert eller tropenetter ) Her jeg bor (Oslo) er det 24 grader og skyfritt. Håper det forsetter resten av sommeren Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss perfect Skrevet 30. juni 2022 #3718 Del Skrevet 30. juni 2022 fjærestein skrev (2 timer siden): Svarer meg selv jeg 😁 nå har jeg kjøpt to til katten og tester den ene på meg selv nå. Hjelper litt. Ingen revolusjon ,men lett kjølende mot huden ja , helt klart . Alt hjelper Tror mulig jeg må kjøpe en granddanois-størrelse til meg selv senere. Tester litt til. Får se siden hva pus syns. Den er ute. Hvilke har du kjøpt? Har selv to puser som sliter her i Oslo for tiden stakkars Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 30. juni 2022 #3719 Del Skrevet 30. juni 2022 jukkapalme skrev (12 minutter siden): Død og pine. 30 grader nå. Spådd tropenatt i natt. Gleder meg til neste uke, da er det spådd 17-19 grader hver dag. Håper det blir sånn også. Håper det regner i hele juli Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 30. juni 2022 #3720 Del Skrevet 30. juni 2022 Nevian skrev (På 26.6.2022 den 15.22): Det føles ikke som 30° - det føles som et helvete! Lurer på hvor varmt det er i helvete? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå